حسام‌الدین آشنا

مشاور رییس جمهوری در واکنش به سخنرانی ضد ایرانی ترامپ اظهار کرد: ‏ترامپ نتوانست برجام را پاره کند بلکه پاره‌های تن یک ملت در همه جای جهان را هم بر محور هویت ملی متحد کرد.

به گزارش مشرق، حسام‌الدین آشنا در واکنش به سخنرانی ضد ایرانی اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صفحه خود در توئیتر نوشت:

«‏پیش از برجام به ما گفته می‌شد که صلح ‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود را ثابت کنید، ولی اکنون آمریکاست که از سوی دنیا در معرض اتهام است.

‏ترامپ نتوانست برجام را پاره کند بلکه پاره‌های تن یک ملت در همه جای جهان را هم بر محور هویت ملی متحد کرد. ایرانیان برای ایران در هر کجای جهان!

‏ترامپ نتوانست برجام را پاره کند اما نمی‌دانم برجام با او چه کرده که تاریخ و جغرافیا و ادب و حقوق را یکجا از کف داده است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 3
    سلام آن قسمت از برجام را که به نفع ایران بود همان اوباما و متحدانش پاره پاره کردند و فرصت را به ترامپ ندادند اینها دیگر بازیهای سیاسی آنهاست ، بنده از سیاست زیاد چیزی نمیدانم و این را هم که عرض میکنم برای ساده لوحانی مثل خودم میباشد0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 4
    برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ
  • زینار IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    0 2
    ای دوست این حرف ها به درد قماش ساد ه هائی می خورد که فریب تو امثال تور ا با وعده هائی بی اساس خوردند و تنها چیزی که تا الان عاید شان شده است سردرگمی و سرگرمی با حرف بوده است
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 0
    خلیج فارس تا ابد خلیج همیشه فارس است زنده باد پرشین گلف.
  • abbas IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 1
    جناب آقای دکتتر آشنا. کمی تامل کنید: برجام به حد کافی سوراخ فرار داردو نیازی به پاره کردن نیست.یک قمارباز حرفه ای !!!نیازی به عقل ودرس ومشق کلاسیک مانند مدرک دکترا ندارد. این یک نمایش(شو) وپدیده نو در سیاست امریکا است .هنوز اتاق فکر امریکا تهی نشده است.او اولین رئیس جمهر امریکا است که ابتدا به سعودی میرود، می چاپدوبعد به سرزمین غصب شده فلسطین میرود. ادا واطوار ترامپ ازخل بازی نیست.ترامپ دیوانه نیست. یک شیاد حقه باز وشارلاتان و پول پرست است که در اینده قضاوت میشود.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 0
    ناز نفست آقای آشنا کاملا درست گفتی. این ترامپ بدجوری سوخته و خیلی هم بی شرم و حیا شده که خلیج فارس زیبامون رو تو سخنان کثیفش تحریف کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس