کد خبر 785561
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۵
کیهان

گفت: مگر مغز خر خورده است که برجام را با آنهمه امتیازی که برای آمریکا دارد، پاره کند! فقط گلوی خودش را با فحاشی علیه ایران پاره کرد!

به گزارش مشرق، «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دیشب ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشت!


گفتم: قرار بود برجام را پاره کند؟ پاره کرد؟!


گفت: مگر مغز خر خورده است که برجام را با آنهمه امتیازی که برای آمریکا دارد، پاره کند! فقط گلوی خودش را با فحاشی علیه ایران پاره کرد!


گفتم: پس برجام را چه کرد؟


گفت: برجام را برای تصمیم‌گیری درباره آن به کنگره سپرد و تأکید کرد که با تحریم‌های جدید امتیازات بیشتری به برجام اضافه کنند!


گفتم: قرار بود سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد؟ قرار داد؟!


گفت: بعد از تهدید فرمانده سپاه، ترجیح داد که سپاه را تحریم کند که قبلاً هم تحریم شده بود ولی در لیست گروه‌های تروریستی قرار نداد.


گفتم: پس آنهمه رجزخوانی برای چه بود؟!


گفت: غلط زیادی بود.


گفتم: شغالی مست کرده و داد می‌زد گرگ لت و پار می‌کنم! پلنگ تکه‌تکه می‌کنم! ببر می‌خورم! و... اما وقتی چشمش به شیر افتاد که دارد زیرچشمی او را نگاه می‌کند، صدایش را پایین آورد و گفت؛ البته بعضی وقت‌ها یک چیز زیادی هم می‌خورم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    7 10
    برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ برجام= خیانت بزرگ
  • مهرداد IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 3
    برجام برای آمریکا و اروپا و صهیونیستها و اعراب دشمن ایران اسلامی یک موهبت است. آنها به مرگ می گیرند تا ما (البته خوش خیالان) به تب راضی شویم. دیگه چکار می خواستند بکنند که نکردند؟ آنها می خواهند موج نارضایتی از برجام را در داخل کشور مهار کنند آنها با برخی داخلی ها هماهنگ هستند. ماه پشت ابر نمی ماند. مرگ و نفرین الهی بر آمریکا و فتنه گران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس