کد خبر 784730
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن رد خبر تصمیم او برای اخراج رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید گفت: «رسانه‌های خبر جعلی این بار در تلاش برای آسیب زدن به ژنرال جان کلی هستند».

 به گزارش مشرق، در ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره تغییرات در دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ضمن رد برخی گمانه‌زنی‌ها درباره تصمیم او برای برکناری رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، آن را «خبر جعلی» خواند.

دونالد ترامپ سه شنبه شب(صبح چهارشنبه به وقت تهران) به برخی خبرها درباره احتمال اخراج «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید واکنش نشان داده است.

پیشتر، برخی رسانه‌های آمریکایی  از قبیل «ونیتی فر(Vanity Fair) گزارش داد که روابط دونالد ترامپ و کلی به شدت تیره شده و این تیرگی قابل رفع نیست.

واشنگتن پست هم به نقل از منابع نزدیک به حلقه داخلی مشاوران ترامپ خبر داد که او در حال بررسی گزینه‌های محتمل برای تعیین جانشین جان کلی است.

این خبرها در حالی منتشر شده که روز شنبه ترامپ در جمع خبرنگاران در کاخ سفید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات جان کلی گفته بود: «به نظر من او برای همه ۷ سال(آینده) اینجا(به عنوان رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید من) خواهد بود».

رئیس‌جمهور آمریکا درباره این موضوع در توئیتر هم اظهارنظر کرده است.

او نوشت: «رسانه اخبار جعلی باز هم وارد عمل شده و این بار با گفتن اینکه ژنرال جان کلی به زودی اخراج خواهد شد، در تلاش برای آسیب زدن به یکی از بهترین افرادی است که من می‌شناسم. این داستان، کاملا ساخته و پرداخته رسانه‌های متقلب است. رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در حال انجام کاری عالی برای من و مهم‌تر از آن برای کشور است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس