کد خبر 770083
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
ترامپ

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش دسترسی رئیس‌جمهور این کشور به رسانه‌های دست‌راستی، فاکس‌نیوز کماکان منبع اصلی وی برای اطلاع از اخبار است.

 به گزارش مشرق، در حالی که «جان کلی»، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از زمان حضور در این سمت تلاش کرده دسترسی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به رسانه‌های دست راستی را کاهش دهد، «فاکس‌نیوز» همچنان منبع اصلی و مورد علاقه وی برای اطلاع از اخبار است.

پیشتر روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده بود «جان کلی»، روزنامه‌هایی که به عنوان منبع اخبار برای رئیس‌جمهور آمریکا ارسال می‌شود را کنترل کرده است. از آنجا که ترامپ نمی‌تواند از مرورگر اینترنتی روی گوشی همراه خودش استفاده کند و از رایانه استفاده نمی‌کند، نسخه چاپی اخبار رسانه‌ها برای دفتر او ارسال می‌شود.

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده بعد از گذشت یک هفته از انجام وظیفه «جان کلی»، ترامپ در گفت‌وگو با یکی از دوستانش از نبود اخبار مربوط به رسانه‌های دست‌راستی مانند «بریت‌بارت» و «دیلی‌کالر» در سبد روزانه‌اش گلایه کرد.

علی‌رغم این، «جان کلی» هنوز نتوانسته عادت ترامپ برای مشاهده دائمی اخبار شبکه خبری فاکس‌نیوز را از بین ببرد. دستیاران ترامپ به نیویورک‌تایمز گفته‌اند فاکس‌نیوز، منبع اصلی ترامپ برای اطلاع از اخبار است.

یکی از دوستان ترامپ به واشنگتن‌پست گفت: «او (ترامپ) اوضاع خوشی ندارد. او از نحوه‌ای که رسانه‌ها دارند مدیریتش می‌کنند، و نحوه‌ای که جان کلی دارد او را مدیریت می‌کند، راضی نیست.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس