نیروهای مقاومت در استان حماه

عناصر تروریستی داعش صبح امروز درصدد بودند با انجام عملیاتی، بخش‌های دیگری از شمال غرب منطقه « شیخ هلال» را به اشغال خود درآورند اما نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند تحرکات آنان را در این محور رصد کنند.

به گزارش مشرق، روز گذشته، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش با نفوذ به چند منطقه در شمال استان حماه موفق شدند،چند شهرک را در شمال غرب منطقه «شیخ هلال» اشغال کنند.

در جریان این عملیات، شهرک های « الشاکوسیه، الرهجان و سرحا» در شمال استان حماه به اشغال عناصر تروریستی درآمد؛ این شهرک ها پیشتر در اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره بودند؛ روز گذشته تلاش تروریست ها برای اشغال ۷ شهرک دیگر ناکام ماند.

عناصر تروریستی داعش صبح امروز درصدد بودند با انجام عملیاتی، بخش های دیگری از شمال غرب منطقه « شیخ هلال» را به اشغال خود درآورند اما نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند تحرکات آنان را در این محور رصد کنند.

همزمان با تلاش دوباره تروریست های داعش برای اشغال چند شهرک دیگر، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه وارد عمل شدند با طراحی چند کمین توانستند تروریست ها را در این محور غافلگیر کنند.

درگیری های در شمال غرب منطقه « شیخ هلال» و در نزدیکی منطقه « وادی العذیب» بیش از دو ساعت ادامه داشت و در نهایت نیروهای جبهه مقاومت توانستند حملات تروریست ها را برای اشغال شهرک ها ناکام بگذارند. در جریان این درگیری ها ۲۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و ۶ خودروی نظامی آنان منهدم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    این همه مهمات رو کجاشون جا داده بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس