نقشه میدانی حما.jpg

در جریان درگیری‌های چند ساعت گذشته، حدود ۳۰ تن از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند و بخش وسیعی از روستای«جب الابیض» آزاد شد.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از روز گذشته عملیات جدیدی را در محور شمال غربی منطقه راهبردی «اثریا» در شمال استان حماه علیه مواضع هسته های خاموش گروه تروریستی داعش و همچنین تروریست های جبهه النصره و احرارالشام آغاز کرده اند.

نیروهای سوری و جبهه مقاومت در گام نخست، عملیات خود را از محور « اثریا_وادی العذیب» شروع کردند؛ هدف اصلی عملیات ایجاد چند لایه کمربند امنیتی در بخش غربی و شمال غربی منطقه راهبردی اثریا است.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر موفق شدند با پشتیبانی جنگنده های روسی، حدود ۱۱ کیلومتر از مساحت آلوده را در محور شمال غرب اثریا از اشغال تروریست ها خارج کنند.

در جریان درگیری های چند ساعت گذشته، حدود ۳۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و بخش وسیعی از روستای«جب الابیض» آزاد شد.

به گزارش مشرق، ماه گذشته، نیروهای مقاومت و ارتش سوریه توانستند مناطق اشغالی شرق حماه و شمال استان حمص را به مساحت ۳هزار و ۴۰ کیلومتر مربع پاکسازی و آزاد کنند اما گروهی از هسته های خاموش تروریست های داعش همچنان در منطقه حضور دارند.

هسته های خاموش عناصر تروریستی داعش در هفته های گذشته به مواضع تروریست های جبهه النصره و احرارالشام حمله کردند و توانستند چندین شهرک را به اشغال خود درآوردند.

در مقابل تروریست های جبهه النصره و احرارالشام در دو هفته گذشته چند شهرک اشغال شده توسط داعش از جمله «سرحا، الرهجان و شاکوسیه » را به تصرف خود در آورده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس