دیرالزور

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین موفق شدند، محله «سمسم» در جنوب غرب شهر المیادین را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از استان دیرالزور حاکیست، درگیری های سنگین در شرق شهر المیادین و حومه مسجد التوحید میان نیروهای متحد و عناصر تروریستی داعش به شدت ادامه دارد.

از جنوب غرب شهر المیادین هم خبر می رسد نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین موفق شدند، محله « سمسم» را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند؛ تروریست های داعش در شهر المیادین به شدت مقاومت می کنند.

شهر المیادین دروازه غربی بزرگترین میادین نفتی شرق سوریه به شمار می آید و تروریست ها با تمام قدرت و امکانات در تلاش هستند از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه به سوی میادین نفتی « العمر» جلوگیری کنند.

از شمال شرق استان دیرالزور ( جنوب استان حسکه) هم خبر می رسد پیشروی نیروهای کرد در حومه شمال غرب منطقه « المرکده» ادامه دارد؛ نیروهای کرد در این محور خود را به ورودی روستای « کبری» رسانده اند. در حومه شهرک الصور هم نیروهای کرد توانستند روستاهای « قاوش الملهی، زعیر جزیره، حوایج ذیاب و مویلج» را به تصرف خود درآوردند.

از شهرک القریتین هم خبرها حاکیست، نیروهای متحد از شب گذشته عملیاتی را برای بازپس گیری این شهرک از دو محور علیه تروریست های داعش انجام دادند؛ در محور نخست، نیروهای متحد از سمت منطقه « حاره الغربیه» به تروریست ها حمله کردند.

در محور دوم، نیروهای متحد از سمت ارتفاعات غربی شهرک القریتین، مواضع تروریست های داعش را هدف قرار دادند؛ در این محور در مسیر ارتباطی « المرمله الغ»، چند ایستگاه دفاعی از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی شد. با وجود حملات سنگین توپخانه ای و موشکی، وجود تک تیراندازهای داعشی مانع از ورود نیروهای سوری به شهرک القریتین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    18 2
    با عرض سلام و خدا قوت!درباره عقیده داعش درباره نبرد قرقیسیا و ارتباط آن با تحولات کنونی هم مطالب مفید و روشنگری بنویسید.باتشکر
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 4
    طی 4 سال گذشته این اولین درگیری جدی داعش با دولت سوریه است...که عیار دولت بعثی هم بدست آمد.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      4 1
      یعنی دیرالزور که 1000 روز در محاصره بود، نبرد جدی نبود؟ شوخی شوخی داشتند 1000 روز با داعش می جنگیدند؟
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    نبرد داعش با ارتش سوریه جهت خرید زمان برای کردهاست تا بتواند ارتش امریکا به سمت دیرالزور پیشروی کند
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    سلاح داعش را کردها و امریکا تامین می کند برای همین در مقابل ارتش سوریه باید مقاومت کند
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    0 1
    راهکار مثل دیگر شهر و شهرک ها دور زدن و‌رساندن ارتش سوریه به شرق فرات است اما انگار ارتش سوریه خودش را به احمق بازی زده و روسیه خاین شرق سوریه به اسراییل و امریکا فروخته است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس