کد خبر 783747
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
سردار رحیمی

رئیس پلیس پایتخت گفت: در صورت موافقت فرماندهی ناجا و اخذ مجوزهای لازم، یگان پلیس دوچرخه‌سوار راهور تشکیل خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که ساعتی پیش در ستاد فرماندهی پلیس پایتخت برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی پلیس تهران برای ارتقای خدمت رسانی و کیفیت پلیس 110 گفت: از نظر ما پلیس 110 قلب تپنده نیروی انتظامی است چرا که تجمیع کاملی از گزارش‌های میدانی و مردمی است. 

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: روزانه 13 هزار تماس منجر به عملیات با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران برقرار می‌شود که براساس پیمایش انجام شده به صورت میانگین 7 تا 8 دقیقه  برای رسیدن ماموران ما به صحنه عمل زمان می‌برد. 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص راه‌اندازی یگان پلیس دوچرخه‌سوار در تهران گفت: پلیس پایتخت پیشنهاداتی را در این خصوص به فرماندهی ناجا ارائه داده است و ما معتقدیم با توجه به ترافیک پایتخت و آلودگی هوای آن بهره‌مندی از خودروهای هیبریدی و پلیس‌های دوچرخه‌سوار می‌تواند اثرگذاری بیشتری در انجام ماموریت‌ها داشته باشد. 

رحیمی خاطرنشان کرد: در صورت تصویب و اخذ مجوزهای لازم، گام اول ایجاد یگان پلیس دوچرخه‌سوار برای پلیس راهور تهران بزرگ برداشته می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    1 0
    خوبه که ایران هم مانند آمریکا که سالهاست پلیس دوچرخه سوار داره این کار رو داره پیاده سازی میکنه.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    1 0
    چه عجب بالاخره سرتیپ رحیمی پلیس دوچرخه سوار رو به ایران آورد که مناسب معابر شلوغ و باریک هست.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    0 0
    پلیس با دوچرخه در شهر کوه‍پایه ای مانند تهران حداکثر می تونه در معابر فرعی اطراف کلانتری یا مسیرهای شرقی غربی در تهران فعال باشه . خیابانهای شمالی جنوبی تهران به نیرومحرکه نیاز دارد. به شیب تهران دقت کرده اند؟ مطالعه کرده اند قبل از طرح دادن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس