شهدای ناجا

صبح امروز نام خیابان مطهری شرقی در حالی به «شهدای ناجا» تغییر کرد که پیش از شورای چهارم در مصوبه‌ای، نام‌گذاری خیابانی «فاقد نام» به خیابان «شهدای ناجا» را تصویب کرده بود.

به گزارش مشرق، صبح امروز با حضور مسئولان پلیس تهران و شهردار منطقه 7، بخشی از خیابان شهید مطهری به «شهدای ناجا» تغییر نام داد.

ساعاتی پس از این نام‌گذاری مجتبی شاکری رئیس کمیته نام‌گذاری شورای چهارم شهر تهران در گفت‌وگو با تسنیم، این نام‌گذاری را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: شورای شهر در دوره گذشته مصوبه‌ای برای تغییر نام این خیابان نداشته است. تغییر نام هر معبر باید بر اساس مصوبه شورای شهر تهران باشد و اقدام امروز غیر قانونی است.

اما نکته قابل تأمل این است که در تشریح این مصوبه در بخش مصوبات سایت شورای شهر تهران، در تغییر نام مذکور قید شده که معبری «فاقد نام» به «شهدای ناجا»‌ نامگذاری می‌شود این در حالی است که صبح امروز بخشی از خیابان شهید مطهری به شهدای ناجا تغییر نام داد.

جدای از نام دار بودن یا فاقد نام بودن این معابر باید گفت در منطقه 7 و سایر مناطق دیگر تهران معابر و خیابان‌هایی وجود داشت که می‌توانست مزین به نام شهدای ناجا شود، خیابان‌هایی مانند پلیس، سروش و شهدای ژاندارمری در نزدیکی مقرهای پلیس تهران وجود داشت که برای این تغییر نام می‌توانستند در اولویت باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    1 0
    سکوت علی مطهری بسیار سؤال برانگیز است! احتمالاً چون شورای شهریها از هم پیمانانش هستند مجبور شده است لب فرو بندد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس