زنگنه

درحالیکه وزارت نفت برای استخدام دانشجویان ممتاز دانشگاه نفت سد محکم مصاحبه را قرار داده است اما طبق اسناد موجود دارندگان "ژن خوب" به راحتی استخدام می‌شوند.

 سرویس اقتصاد مشرق - اصلی ترین دلیلی که موجب شد طی روزهای گذشته جمعیت زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت دست به تجمع در مقابل ساختمان وزارت نفت و نهاد ریاست‌جمهوری بزنند، اعتراض به بی قانونی زنگنه در تغییر ساختار جذب و بکارگیری فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در سال‌های گذشته است.

براساس توضیحاتی که دانشجویان حاضر در این تجمعات به خبرنگار مشرق دادند، از زمان روی کار آمدن زنگنه، وزارت نفت با ایجاد مراحل جدیدی همچون برگزاری مصاحبه‌های غیرتخصصی و سلیقه‌ای، سعی در فرار از عمل به تعهدات قبلی خود در استخدام این دانشجویان دارد.

در این زمینه تعدادی از دانشجویانی که در دوره قبل به مصاحبه دعوت شده و در این آزمون رد شده بودند روایت‌های عجیب و غریبی از نحوه برگزاری مصاحبه مطرح نمودند، که گذاره صوری بودن این مصاحبه ها را تقویت می‌کند.

به گفته این دانشجویان، در این مصاحبه ها که طی دو روز برگزار می شد، علی‌رغم اینکه توقع می‌رفت مطالب تخصصی و علمی بحث شود اما در واقع مراحل مصاحبه شامل تست‌های نقاشی و رنگ‌آمیزی و آزمون‌های ساده هوش بود و بجز موارد خاصی نظیر تست زبان و ... تقریبا این مصاحبه‌ها هیچ ارتباطی به تخصص این دانشجویان نداشت.

از آن گذشته، روند برگزاری این مصاحبه‌ها نیز بطوری بود که افراد پیش از برگزاری آزمون از موضوعاتی که قرار بود مطرح شود اطلاعی نداشتند و پس از آن نیز بجز جواب قبول یا رد هیچ توضیح دیگری از امتیازات کسب شده در هر مورد امتحانی و همچنین علت رد شدن داده نمی‌شد که کاملا مغایر با شفافیت است.

همچنین از دیگر معایب این شیوه غلط نیز این بود که اگر فرد مصاحبه شده نمی‌توانست در این آزمون قبول شود، باید قید بکارگیری در مجموعه وزارت نفت را نیز می‌زد چراکه فرصت مصاحبه مجدد از وی سلب می‌شد.

به عبارت دیگر دانشجویانی که عمدتا رتبه های زیر هزار کنکور سراسری را داشتند و در تحصیلات دوره کارشناسی ارشد نیز رتبه های بعضا تک رقمی را کسب کرده بودند، اگر با تشخیص سلیقه‌ای فرد مصاحبه گیرنده حذف می‌شدند امکان فعالیت در وزارت نفت را نیز از دست می‌دادند و تحصیلات تخصصی چندین ساله و همچنین هزینه های بسیاری که از بیت المال برای تربیت آن‌ها صورت گرفته بود از بین می‌رفت.

از سوی دیگر، اگرچه این مطالبی که تاکنون مطرح شد، تلخی های خاص خود را دارد، اما در طرف مقابل استخدام بی ضابطه و بعضا با رانت برخی از افراد در مجموعه وزارت نفت روی دیگر سکه تصمیمات و اقدامات غیرکارشناسی ژنرال دولت روحانی است.

طبق اخباری که تاکنون منتشر شده و وزیر نفت نیز در جلسه رای اعتماد به آن اعتراف نمود، تعداد زیادی از نمایندگان دوره‌های قبل مجلس حتی بدون اینکه تخصص لازم را در حوزه مسایل نفتی داشته باشند، صرفا براساس حمایت از وزیر نفت، استخدام شدند و در سمت های حساس مدیریتی نیز قرار گرفتند. رویه ای که زنگنه در جلسه رای اعتماد خود به سایر نمایندگان نیز وعده آن را داد و متاسفانه با خوشحالی آن‌ها مواجه شد.

در لیست زیر اسامی برخی از نمایندگان گذشته مجلس که به استخدام وزارت نفت درآمدند گردآوری شده است:

١- محمدسعید انصاری - نماینده سابق آبادان- صندوق‌های بازنشستگی نفت
٢-
عبدالله تمیمی - نماینده سابق شادگان- صندوق‌های بازنشستگی نفت
٣-
حسن شبانپور -  نماینده سابق مرودشت- معاونت پارلمانی وزارت نفت
٤-
حمید کریمی - نماینده سابق ایلام- شرکت نفت مناطق مرکزی
٥-
شمس‌اله بهمیی - نماینده سابق رامهرمز- معاون پشتیبانی و فناوری مرکز توسعه مدیریت وزارت نفت
٦-
سیدشریف حسینی - نماینده سابق اهواز- مدیرکل حسابرسی و امور مجامع وزارت نفت
٧-
سیدموید حسینی صدر - نماینده سابق خوی- مشاور وزیر نفت در امور پتروشیمی
٨-
امیرعباس سلطانی - نماینده سابق بروجن- عضو هیأت‌مدیره شرکت نفت فلات قاره
٩-
علی مروی - نماینده سابق نیشابور- رئیس هیأت‌مدیره پتروپارس
١٠-
سعید حیدری طیب - نماینده سابق کرمانشاه- نماینده وزیر نفت در هیأت عالی گزینش
١١-
جلیل جعفری - نماینده سابق خلخال- عضو هیأت‌مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت
١٢-
سیدعماد حسینی - نماینده سابق قروه- رئیس هیأت‌مدیره تاپیکو
١٣-
سیدمعروف صمدی - نماینده سابق سنندج- فعال در فاز ١٥ و ١٦
١٤-
سیدمحمد بیاتیان - نماینده سابق بیجار- فعال در فاز ١٤
١٥-
مرتضی زرین‌گل - نماینده سابق کردستان- معاونت توسعه طرح‌های شرکت نفت و گاز پارس
١٦-
احمد سجادی - نماینده سابق سرخس- شرکت نفت مناطق مرکزی
١٧-
ابوالقاسم رحمانی - نماینده سابق اقلید – مدیرعامل شرکت تأسیسات دریایی
١٨-
محمد سقایی - نماینده سابق استهبان و نی‌ریز- مشاور وزیر و مجری طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره- جاسک
١٩-
محمد ابراهیم محبی - نماینده سابق سنقر- سرپرست هسته گزینش مرکزی
٢٠-
حمیدرضا کاتوزیان - نماینده سابق تهران- رئیس پژوهشگاه صنعت نفت
٢١-
پورفاطمی - نماینده سابق تنگستان- رئیس امور فرهنگی شهرک‌های مسکونی صنعت نفت
٢٢-
محمد فیروزی - نماینده سابق نطنز- مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز
٢٣-
غلامحسین فروغی‌نیا - نماینده سابق شیراز- مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی

نکته قابل ذکر در خصوص این فهرست بکارگیری نمایندگان این است که برخی از این افراد تخصصی در حوزه نفت و انرژی ندارند اما در مراکز حساس این حوزه بکارگیری شده‌اند. مسئله‌ای که مورد اعتراض دانشجویان بورسیه نیز واقع شده است. به عنوان نمونه می‌توان به حضور فردی با مدرک فوق لیسانس تاریخ در هیئت مدیره شرکتی با رشته فعالیت صادرات نفت اشاره کرد.

همچنین از دیگر مواردی که می‌توان به لیست فوق اضافه کرد، جذب و بکارگیری نزدیکان نماینده های مجلس در شرکت های تابعه وزارت نفت است. در این زمینه نیز اخیرا سندی منتشر شد که گویای دستور برای انتقال و استخدام دختر یکی از نمایندگان مجلس بود.

بکارگیری محمدرضا نعمت‌زاده وزیر پیر و بازنشسته و در عین حال (به گفته زنگنه) عوام دولت قبل در وزارت نفت نیز دیگر اقدام زنگنه در استخدام های سلیقه‌ای به شمار می رود که کلکسیون شیوه های بکارگیری در این وزارتخانه حساس را تکمیل کرد.

به بیان دیگر، آنچه براساس بررسی نحوه استخدام ها در این وزارت خانه مشخص است، اگر کسی بخواهد وارد مجموعه نفت شود یا باید همچون دختر نماینده مجلس "ژن خوب" داشته باشد، یا باید نماینده مجلس حامی زنگنه باشد و یا اینکه همچون نعمت زاده پیر و ناکارآمد.

اما در این میان آنچه قابل سوال و توجه است این که آیا وزارت نفت دولت روحانی که گذر از هفت خوان ناممکن برای جذب دانشجویان نخبه و ممتاز دانشگاه نفت در نظر گرفته است، برای استخدام دختر نماینده مجلس و نعمت زاده و ... نیز به همین میزان سخت گیری کرده و از آن ها نیز به شیوه استخدام دانشجویان بدون رانت و پارتی مصاحبه می‌گیرد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 169
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 34
  • علیرضا ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    66 0
    نمیدونم با وجود استخدام این ژنای خوب پس چرا مملکت پیشرفت نمیکنه آخه. مگه ژنشون خوب نیست چرا هیچ پیشرفتی نداریم
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      31 0
      اگه واقعا بهشون تعهد داده بودن و به خاطر این تعهد رتبه های تک رقمی و سه رقمی رفتن اونجا به جای تهران، چیزی جز نامردی نیست. مخصوصا اینکه افرادی رو فقط بگیری که بله قربانگوت باشن.
    • بهمن IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      14 0
      ژنشان خوب است برای اختلاس و نابودی اقتصاد ایران در اخلاس در حال پیشرفت هستیم
    • عدالت؟؟ IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      9 0
      در مقطع کارشناسی توو دانشگاه نفت بین 52 نفر اول شدم. ارشد رو دانشگاه شریف با معدل 18.04 خوندم. بنابراین توسط بهترین استادای کشور تایید شدم. سه تا مقاله ISI دارم. 4 سال سابقه کار دارم. ولی توو آزمون روانشناسی و نقاشی رد شدم!!! این واقعا انصافه اقای نعمت زاده که شما با این سن و سالت استانداردی ولی من نیستم؟؟
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      6 0
      ای قربون کرسنتت زنگنه که فقط اونجا 50 میلیارد دلار به مردم بدبخت و اصلاح طلبزده ایران ضرر زدی
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
      1 0
      من یکی اصلا دلم به حال این مردم نمیسوزه چون همین مردم به روحانی رای دادند همین مردم این نمایندگان را به مجلس فرستاادند و همین مردم مثل کبک سرشون را کردند زیر برف و دم برنماورند
  • هادی IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    35 0
    للهم العن اول ظالم ظلم ... و آخر تابع له ...
  • دانشجوی نفتی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    31 0
    بابت پیگیری شما تشکر میکنم آقای زنگنه در این مدت حتی حاضر به قبول تعهدات در قبال ما نبودند ولی ما با یاری پروردگار تونستیم حق استخدام بدون آزمون خود رو در دیوان عدالت اداری اثبات کنیم هم اکنون هم که برنامه ارزیابی های غیرمتعارف و غیرتخصصی را درنظر گرفته اند تا تعداد زیادی در این آزمونهای های نقاشی و .... رد بشن و فرصت برای استخدام بی قید و شرط ژن های خوب فراهم بشه این روند خلاف رای دیوان هست
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      9 0
      مشرق همیشه میزنی تو خال خوب مچشون رو گرفتی احسنت
  • محمدرضا.ب.چ IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    22 1
    اینا حق الناسه آقای وزیر. دانشگاه نفت نخبه هایی داری که شما فکرش رو هم نمیکنید. بازگشت به روال سابق استخدامی حق تمام دانشجویان الف دانشگاه نفته. دانشجویان نخبه و متخصصی که بر پایه قول به اصطلاح مردونه ای که شما دادین برنامه آینده زندگیشونو برنامه ریزی کردن.
    • حجت IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      10 0
      اگه حق الناس می فهمیدن اینقدر دریده عمل نمی کردند
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    21 1
    ای کاش ذره ای عدالت در این سرزمین وجود داشت
  • علی IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    21 1
    واقعا این دولت دیگه داره بصورت علنی ظلم میکنه حاشا به دوران شاهنشاهی
  • مهندس نفت بدون پارتی IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    29 0
    افسوس اونقدری که وزارت وقت و انرژی میذاره برای دور زدن استخدام ما،اگه نصفش رو میذاش میتونس همه ما رو استخدام کنه ما چه هیزم تری به وزارت فروختیم اخه؟ من به امید این استخدام تو ترم چهار ازدواج کردم و تشکیل خانواده دادم حالا شرمنده خانواده همسرم و همسرم شدم،رو ندارم سرمو بلند کنم، این باید سرنوشت نخبه این مملکت باشه؟ کجای دنیا اینکارو میکنن با سرمایه هاشون؟ من دوران تحصیلمو تو مدارس تیزهوشان گذروندم،با بهترین رتبه کنکور قید بهترین دانشگاه های کشورو زدم فقط با امید به این امتیاز استخدام! تشکیل خانواده دادم فقط با امید به این امتیاز استخدام! کی جواب منو میده؟ کی جواب همسر منو میده؟ کی جواب عمر تلف شده منو میده تو رو خدا کمکمون کنید
  • دانشجو نفتیه از همه جا رانده شده IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    23 0
    جا داره تشکر کنم که باعث شدن ناامیدی و عجز را در بهترین سالهای عمرم ک 10سال پیش تلاش برای ساختنش رو شروع کردم،با پوست و خونم بچشم.کاش منم چشممو باز میکردم و بجای زجر فاصله و دوری و درس خواندن توی بدترین شرایط،باخیال راحت 99تا انتخاب دانشگاه بعد نفت ک الان جز 10تا دانشگاههای برترن رو زودتر انتخاب میکردم و الان هم عنوان داشتم و هم آرامش و هم فحش حقدار بودنم رو ب ناحق نمیخوردم
  • محمدرضا IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    23 1
    آقای وزیر این حق دانشجویان نخبه و متخصص نفت هست که بر پایه قول شرکت نفت زندگی خودشونو برنامه ریزی کردن. ظلم پایدار نمیمونه.
  • محمدرضا IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    19 1
    آقای وزیر این حق دانشجویان نخبه و متخصص نفت هست که بر پایه قول شرکت نفت زندگی خودشونو برنامه ریزی کردن. ظلم پایدار نمیمونه.
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    20 1
    تا کی باید این فارغ التحصیلان بلاتکلیف باشن...تا کی...
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    21 0
    واقعا جای تاسف است که هیچ کس نتونسته جلوی زنگنه را بگیره البته ان شالله دانشجویان دانشگاه نفت این کار را خواهند کرد
  • فاطمه IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    24 0
    وزارت خوب میدونه این مصاحبه هایی ک داره میگیره غیرقانونی و غیر استاندارده.... ما تا گرفتن حق قانونیمون کوتاه نمی آییم
  • هیوا IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    16 0
    مشکل اصلی این آزمون ارزیابی اینه که ی تعدادی رو دعوت می کنند و بعد از آزمون (بدون صدور هیچ کارنامه ای) به تعدادی میگن شما حد نصاب رو به دست نیاوردین! این درحالیه که اون تعداد دعوت شده با همدیگه مقایسه میشن و در واقع رقابت برای به دست آوردن حد نصاب نیست، بلکه بین 500 نفر دعوت شده، 50 نفر اوکی میشن( ینی اگه کسی توی ی گروه سخت بیفته کارش تمومه) ، چون میگن ظرفیت استخدامشون 50 نفر هست. ینی همین آزمون ارزیابی (که خودش غیر قانونیه و اصن نباید باشه) هم به شکل کاملاً غیر اصولی برگزار میشه. نمرات آزمونشونم که به صورت کیفی هست (تست خلاقیت و مصاحبه زبان و ...) و اعمال نفوذ اجتناب ناپذیره.
  • دانشجوی نفت IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    22 0
    ما حق خود را از زنگنه میگیرم به امید خدا
  • سرباز ایران IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    22 0
    آقای زنگنه روالی که برای استخدام گروه الف دانشگاه نفت از سال 1318 تا 1394 بوده رو از بین برده و یه چیزه من درآوردی درست کرده..اما به حول قوه الهی جلوی این قانون شکنی ها گرفته خواهد شد.
  • سعید جی اچ RO ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    33 0
    طبق استانداردهای جدید وزارت نفت، هر کسی با هر رشته ای که خونده صلاحیت جذب تو صنعت نفت رو داره به غیر از نخبه های خود دانشگاه نفت. فقط کافیه یه آشنایی دور با ژنرالمون داشته باشی
    • رتبه تک رقمی کنکور IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      9 0
      خب باید یه فرقی بین خودی ها با ژن خوب و منِ نُخودی با رتبه تک رقمی کنکور و بورسیه دانشگاه نفت باشه دیگه! به این میگن شایسته سالاری!!!
    • رتبه تک رقمی کنکور IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      4 0
      ببینید من اصلا بحثم سیاسی نیست حتی یه زمانی حامی دولت فعلی بودم اما یه سوال بنظرتون اگه داعش میخواست به ما حمله کنه حمله نظامی براش راحت تر بود یا اینکه به روشهای مختلف جوونا رو سرخورده کنه و با سلب اعتمادشون از نظام اونا رو در مقابل نظام قرار بده و با کمترین هزینه به اهدافش برسه؟ لطفا فکر کنید به این موضوع که بکارگیری ژن‌های خوب با حداقل تحصیلات در وزارت نفت و جلوگیری از استخدام بورسیه های گروه الف دانشگاه نفت با رتبه تک رقمی کنکور سراسری که صرفا بخاطر این هدف این مسیر سخت رو انتخاب کردن چه تبعاتی میتونه داشته باشه در اینده نزدیک؟ از ما گفتن بود
  • سرباز ایران IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    20 0
    سوالی که پیش میاد اینه که زنگنه از اون نماینده های مجلس که اصلا رشته تحصیلیشون ربطی به حوزه نفت و انرژی نداره خواسته که آزمون بدن؟؟؟ یعنی اونا هم تست نقاشی دادن آیا؟؟؟؟؟
  • مهرزاد IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    14 0
    به نظرم مو بکار آقای زنگنه، این شاید مفید ترین کار وزارت شما باشه
  • مهناز IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    21 0
    آقای وزیر رژیم بگیر حداقل بتونی از پل صراط رد شییییییی! ژن خوب هات دستتو نمیگیرناااا
  • رضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    22 0
    سلام.من هم یکی از این بدون رانت های بی پارتی ام.در حال حاضر مشغول گچ کاری ام که خانواده ام سختی نکشن.منتی نیست. این اقای زنگنه اگر بدونه با زندگی چند هزار نفر بازی کرد با یک تصمیم برای بیشتر شدن قدرت خودش, هیچوقت نمیتونست بخوابه شب ها. اگر اون دنیایی باشه نمیگذرم از این اقا و دار و دسته اش. خلاص
  • حسام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    12 0
    انسان به وجود عدالت تو اين كشور شك ميكنه...يعني يه نفر نيست تو كشور بتونه جلو امثال زنگنه وايسته و نداره هر كاري دلش بخاد بكنه؟!
    • مهندس شیمی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      7 0
      آنچه به جایی نرسد فریاد است.... ما دو سال و نیمه داریم اعتراض میکنیم کسی شنید ؟ کسی پشتمون وایساد؟ فقط چند تا مسول اومدن چند تا حرف زدن و رفتن و دیگر هیچ...
  • ژن بد IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    16 0
    آقای زنگنه؟من هم کچلم و مث شما تپل،بیکارم هستم!الان جز ژن خوب حساب میشم؟ منو رئیس کجا میذاری؟
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    15 0
    حیف که بچه های دانشگاه نفت ژن خوب ندارن و الا این همه مکافات نداشتن
  • دانشگاه نفتی IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    14 0
    حتما این نماینده ها نقاشی شون قشنگ تر از دانشگاه نفتی ها بوده، خدایی من علاوه بر اینکه درس خونده ی دانشگاه نفتم ، طراحی با چند تا نرم افزار بلدم و واسه شرکت ها طراحی و نقشه می کشم . تفننی نقاشی هم می کنم!!! بهترین نقاشی های عمرم رو تو مصاحبه های وزارت کشیدم ولی بازم رد شدم!! می خام برم پیش نماینده ها یه دوره کلاس نقاشی برم....
  • سارا IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    15 0
    تاسف کمه برای این موضوع. باید مرد وقتی اینطور چیزایی رو ببینی و باز هم سکوت کنی
  • فدایی ایران IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    9 0
    سوالی که خیلی ذهنمو درگیر کرده اینه که نعمت زاده چه نقاشی کشیده که باعث شده نمره قبولی رو بگیره و استخدام بشه؟؟؟؟
  • فدایی ایران IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    14 0
    سوالی که خیلی ذهنمو درگیر کرده اینه که نعمت زاده چه نقاشی کشیده که باعث شده نمره قبولی رو بگیره و استخدام بشه؟؟؟؟
  • امید IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    19 0
    خیلی جالبه، جناب زنگنه تا حالا حتی یک استدلال منطقی برای این بی عدالتی ارائه نکرده هر بار یه چیزی میگه؛ یه بار میگه حداقل سواد رو ندارن!!! یه بار میگه نیروی مازاد داریم کلا نمیخوایم جذب کنیم!!! یه بار میگن آزمون استخدامی میذاریم (با وجود نیروی مازاد!) یه بار میگه تعهدی برای استخدام دانشگاه نفتیا نبوده (با وجود رای دیوان!!!) آقای زنگنه بس کن دیگه مگه ما چه گناهی کردیم، چه هیزم تری فروختیم؟! بی عدالتی آشکار بسه دیگه...
  • FR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    23 0
    واقعا توی این مملکت یکی بالاتر از وزیر نیس که بخواد جلوی گندکاریاشو بگیره؟؟؟؟
  • FR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    26 0
    عدالت حق همه ی مردم این سرزمینه
  • بیسواد نفتی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    51 0
    با رتبه 9 کشوری ارشد خوندم سه تا مقاله ISI با ضریب بالای 1.6دارم آقا در اومده میگه اینا بیسوادن.وقتی بالاترین مقام رشته غیر تخصصی داره معلومه تاریخ خوانده رییس میشن. ممنونم از مشرق نیوز مشرق نیوز همیشه خواهان اجرای عدالت
  • Amin IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    14 0
    با تشکر از سایت خوبتون که طرفدار حقید... هدف از ارزیابی جدید که من دراوردی هم هست رد کردن جمع کثیری از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه نفته ...قراره با پنبه سر ببرن....اخه چرا به ما میگن گروه الف?? به جز اینکه در چهار سال ما رنک شدیم یعنی ارزیابی چهارساله داتشگاه ارزش نداره? اگه نداره الان باید بگن??? ازمون نقاشی و روانشناسی ایا ارزبابیه درستیه?? هنه ارزیابی تخصصی رو قبول داریم ولی تست نقاشی نه جناب وزیر
  • مسعود IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    20 0
    بیاد دارم پارسال در خصوص مشکل استخدام فارغ التحصیل های دانشگاه نفت به دفتر یکی از نماینده های مجلس در بهارستان رفتم، هنوز ننشسته بودم ایشان با عصابانیت گفت زنگنه یکی از وزیرانی است که باید هر چه سریع تری از این وزارت خانه برود، اما بعد از مدتی همین نماینده از جناب زنگنه در جلسه رای اعتماد به شدت دفاع کرد. با او تماس گرفتم و گفتم من اون فردی هستم که آمدم دفترتون و به شدت از ایشان انتقاد کردید. بعد از نیم ساعت بحث گفت واقعیت این است که زنگنه زورش می چربه، نماینده های دیگر را متقاعد کرده و در جلسه نماینده های استان اونها هم به من فشار میارن، راهی ندارم!!!
  • خسته از وزارت نفت IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    16 0
    آقای زنگنه اگه نصف این وقت و انرژی که برای پیچوندن دانشگاه نفتیا گذاشتی رو صرف توسعه ی میادین میکردی الان بالاتر از عربستان بودیم در تولید نفت!!همیشه در روی یک پاشنه نمیچرخه. ما از طریق دیوان حق خودمونو میگیریم...
  • دانشجوی نفت IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    12 0
    به زودی کانون فرهنگی آموزش مجموعه کتاب های طبقه بندی شده آزمون های نقاشی را برای استخدامی وزارت نفت منتشر خواهد کرد
  • محمد IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    11 0
    وای از این همه ظلم چرا کسی به داد این بندگان خدا نمیرسه؟ اکثر دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه از قشر ضعیف جامعه هستن به امید استخدام و عبور از وضعیت بد اقتصادی این دانشگاه رو انتخاب کردن...
  • سرباز جوان وطن IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    21 0
    آقای زنگنه آه پدر مادرا پشت سرته !!! وقتی تلفن می زنن احوال می گیرن سواد ندارن برخی شون ولی چند تا چیز می دونن یکی بچشون همیشه رتبه اول بوده تو تمام دوران تحصیلش دوم زنگنه رو خوب میشناسن سوم خدا و عدالتش و قرآن و اهل بیت ..............!!!!!!!!
  • fatemeh IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    12 0
    وقتی خودتون به تعهداتون عمل نمیکنید چه توقعی از ترامپ دارید!!!!!! بابا ما دردمون ب کی بگیم ما بورسیه بودیم ،تعهد دادیم مث دانشجویان تربیت معلم بخاطر وعده استخدام این دانشگاه انتخاب کردیم وگرن مغز ....نخورده بودیم با این رتبه ها بریم تو اون استانبا اون وضعیت آب و هوایی بد کیلومترها دورتر از خانواده....
  • دانشجویی با ژن بد IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    9 0
    یعنی این کشور اینقد بدون قانونه که زنگنه هرکاری میخاد میکنه هیچکسی هم نمیتونه بش حرفی بزنه
  • دانشگاه نفتی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    9 0
    عربستان میخاد بزرگترین دانشگاه انرژی دنیا رو بزنه.زنگنه دانشگاه نفت با این همه قدمتو تعطیل کرد.پیش به سوی توسعه
  • هرچی شما بگی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 1
    علاوه بر تمام نکاتی که دوستان و کسایی که در جریان کار ما هستن در بالا گفتن این نکته رو هم اضافه کنم که جنابشون دارن یک رویه ی ظالمانه رو باب میکنن که اگر جلوی اون نایستیم این آخرین باری نخواهد بود که با آینده ی جوان این مملکت برای منفعت پیرمردهای خسته ی از کار افتاده بازی میشه. مرجع قضایی بالاتر از دیوان که نداریم. داریم؟ ما جوانها دیگه باید روی کی حساب کنیم برای حقوق پامال شده مون؟
  • بهشت زهرا IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    7 0
    آزمون ارزیابی مکر جدید آقای زنگنه و تیم ژن خوبشون.ماشالا خدا زیادتون کنه. قطعه ژن خوب در بهشت زهرا بخرید vip باشید حیفه.
  • دوست خوب IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    زنگنه یجوری داره با ما دشمنی میکنه که گاهی فکر میکنیم ما از کشورهای دیگه اومدیم و میخوام غیر قانونی حقی از این مملکت ضایع کنیم. یه نفر علی رغم تمام حقی که مراجع عالی قضایی برامون قائلن، کمر بسته که ما رو زمین بزنه. دشمنی با جوان های نخبه ی پر امیدی مثل ما؟! چرا آخه؟ امثال نعمت زاده ها آینده ی این مملکت هستند یا ما؟
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    16 0
    زنگنه از روز اول وزارتش سعی در تضعیف جایگاه دانشگاه نفت داشته، دانشگاهی که فارغ التحصیلاش سالهاست در بدنه صنعت نفت کشور کار کردند و به اعتراف مدیران صنعت نفت، بهترین نیروهای وزارت هستن و از نظر سطح دانش و تخصص، قابل مقایسه با نیروهای جذب شده از طریق آزمون های استخدامی نیستند. هر بلایی سر دانشگاه نفت بیاد، مسوولیتش متوجه شخص زنگنه س. ولی وزیر نمیتونه تصمیمی که پارسال گرفته رو روی فارغ التحصیل ها و دانشجوهایی پیاده کنه که از خیلی قبل تر بخاطر تعهد استخدام وزارت این دانشگاه رو انتخاب کردن.
  • خاطره بد IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    12 0
    آقای زنگنه شما چه خاطره ی بدی از ما دانشگاه نفتی ها داری؟ تو خودت نریز بگو کمکت میکنیم حل شه
  • امیر IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    17 0
    چ عکسی خوبی! مرسی مشرق نیوز قدیما میگفتن طرف گوشو خوابونده این روزا خیلیا گوشو خوابوندن. زنگنه از همه بدتر
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      2 0
      با مته سوراخش میکنیم
  • م.حیدری IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    20 0
    من نمیدونم چرا آقای وزیر راضی به استخدام با آزمون و صرف اینهمه هزینه برای آزمون شدند درحالیکه ما فارغ التحصیلان دانشکده های نفتی با اینهمه آموزش رو نادیده میگیرند
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      2 0
      اشتباه نکن دوست عزیز، این روزا برگزاری آزمون همش سوده واسه استخدام 2500 نفر بیشتر از 20000 نفر شرکت میکنن، نفری 50000 تومنم ازشون بگیرن کلی پول به جیب میزنن، در نهایت هم معلومه چه کسانی از مصاحبه نمره قبولی می گیرن!!
  • مظلوم IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    12 0
    افسوس فقط همین افسسسسسسسسووووووووسسسس
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    14 0
    سلام دوستان کلاسای تخصصی تاریخ و نقاشی جهت قبولی در آزمون وززات نفت صد در صد تضمینی
  • آقای ژان وال ژن GB ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    10 0
    فک کنم وقتشه برای وزارت هم سقف بارن هم سقف سنی هم سقف سنوات چ وضعشه! با طناب پوسیده ک نمیشه پیشرفت کرد
  • حمید IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    کلید عدالت در دستان ژنرال دولت.....باید تاسف خورد به حال این وزارت مشرق نیوز بسیار محترم و جسوری
  • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    آقای زنگنه شما بیشترین سال وزیر نفت بودین دولتون دولت اصلاحات هست اگر دانشگاه نفت ، مشکل داشت چرا اصلاحش نکردین اگر نداره چرا دارین ظلم در حق ما دانشجو ها می کنید ما نوار خام و سرمایه و شیره ی آموزش پرورش کشور بودیم که تعهد دادیم تو جنوب تو گرما برا شما کار کنیم . شما که اصلاح نکردی !!! هیچ به تعهدم عمل نکردی !!! نه قانونی ، نه اخلاقی جوونای باهوش و آب دیده شده در اون استان گرم رو هم " ناامید " کردی. واقعا سپاس گزاریم از لطف شما
  • سعید IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    میگن خوب نیست آرزوی مرگ کسی رو بکنید اگرچه دشمن ولی من آرزوی مرگ زنگنه رو دارم چون زندگی و آینده منو ازم گرفته
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    واقعا در حق بچه های این دانشگاه داره ظلم میشه اونا بچه هایی بودن که تو سن هجده سالگی واسه زندگیشونو برنامه و هدف داشتن و حالا بنا به دلایلی نامشخص داره بهشون ظلم میشه و اونا هم در نهایت مظلومیت کاری بیش از این از دستشون برنمیاد، مقداری تامل هم خوبه
  • دانشجویان دانشگاه صنعت نفت IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    وای از این همه ظلم چرا کسی به داد این بندگان خدا نمیرسه؟ اکثر دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه از قشر ضعیف جامعه هستن به امید استخدام و عبور از وضعیت بد اقتصادی این دانشگاه رو انتخاب کردن...
  • مظلوم IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    نمیدونم توی این کشور برای گرفتن حق مسلم خودت که به ناحق پایمال شده دیگه باید به کجا پناه ببریم بی عدالتی تا به کجا اخه
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    حق گرفتنیست
  • هارون پسر یعقوب IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    در مورد حال بچه های نفت میتوان گریست... آدمهایی که دانشگاه تهران و شریف و امیرکبیر رو رها کردن و 4 سال در آب و هوای خوزستان و کمبود هرگونه امکانات سپری کردن و حالا با دیکتاتوری طرفن که یه هیچ صراطی مستقیم نیست.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    7 0
    باید خدمتتون عرض کنم که وزارت نفت قصد داره با لابی کردن, رای دیوان عدالت رو به نفع خودش تغییر بده. از مشرق نیوز خواستاریم در این مورد بهمون کمک کنه
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    جناب وزیر؟آزمون استخدامی میگیری یا تست نقاشی کودکان؟ با این نقاشیا پتروشیمی هارو اداره میکنید که هر هفته یکیش منفجر میشه و آتیش میگیره؟
  • فریاد سکوت IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    یاحجه ابن الحسن(عج) ریشه ظلم رو بکن
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    عدالت این دولت اینه که پیرمردها برن سرکار و جوون ها تو خونه بشینن
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    ضایع کردن حق الناس گناه بزرگیه چرا دولت مردان چشاشونو بستن رو عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دانشجو IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    متاسفانه جناب آقای زنگنه با استفاده از شناختی که از جامع رسانه ای کشور دارند و با توجه به تحربشون تا به امروز با تهمت بی سواد زدن و غیر واقعی و مبالغه آمیز اعلام کردن آمار فارغ التحصیل های دانشگاه نفت سعی در فرافکنیو فرار از بار تعهد وزارت نفت به دانشجویان دانشگاه نفت بوده اند.حالا هم که رای دیوان عدالت اداری به نفع دانشجویان دانشگاه نفت صادر شده سعی دارن با خدعه جدید خودشون یعنی آزمون های ساختگی و غیر استاندار باز هم از زیر بار تعهداتشون فرار کنن.
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    آخه یکی نیس بگه این آقایون با مدارک عمران و حوزه و تاریخ و کشاورزی، کجای صنعت نفت این مملکتو میخوان اداره کنن
  • نخبه بیکار IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    تو رو خدا صدای مظلومیت مارو به گوش همه برسونین به هرجایی که فکر کنین چنگ انداختیم اما اوضاع عوض نمیشه ما هیچی فراتر از اونی که بهمون وعدشو دادن نمیخواییم تو رو خدا یکمم به فکر اینده این جوونا باشید
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    منتظر اینم ببینم موقع جنگ زنگنه و دار و دسته پیرش میان خط مقدم یا جوونارو میفرستن جلو؟ فکر کنم اون موقع جوونا خیلی سابقه کار دارن
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    کاش میشد از همین آقایون ژن خوب ی تست اصطلاحات نفتی گرفت ببینیم سوادشون درچه حده
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    با رتبه تک رقمی ارشد نفت نخوندیم ک الان امثال تو با مدرک غیر مرتبط به ما بگن بی سواد
  • حسین IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    من بخاطر بورسیه استخدامی با رتبه زیر بیست, ازدواج کردم, الان کی جواب زحمت و عمر تلف شده منو میده! کی جواب خونواده منو میده! جواب همسرمو! الان باید بشینم بعد شش سال درس خوندن با بهترین رزومه و نمرات از نو بخونم واسه کنکور!
  • انرژي IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    ما با اين قدمت در زمينه ي دانشگاه تخصصي مثل دانشگاه نفت الان مي بايست به جاي نفت مثل نروژ و هلند فناوري نفتي صادر ميكرديم بعد اين زنگنه به جاي اينكه دانشگاه نفتي كه رتبه هفتم توي دانشگاه هاي حوزه نفت و گاز تو دنيا را داره ارتقا بده و بيشتر بهش برسه داره تيشه به ريشش ميزنه واقعا چي فك ميكنه پيش خودش
  • فارغ التحصیل IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    ای کاش در مملکتی که صحبت از امام زمان (عج) و حقوق مستضعفین میشه جایی برای دیکتاتوری و زورگویی یه عده نبود
  • حسین IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    همه میدونن دانشگاه صنعت نفت در تمام ادوار بهترین خرجیا و متخصصا رو داشته کمااینکه بخاطر شاهکار جناب زنگنه امسال چندتا از دانشجوها پزشکی قبول شدن, بعد این بچه ها حداقل سوادو ندارن!
  • نوید IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    خدا ازشون نگذره من خودم با رتبه ی خیلی بدتر از دوستم رفتم مهندسی برق خوندم و الان دارم برای ادامه تحصیل از ایران میرم اگه وعده های توخالی این دروغگوا نبود دوست منم الان با استعدادی که داشت تو بهترین دانشگاه دنیا تو یه رشته دیگه داشت ادامه تحصیل میداد هرچی ژن خوب و کوفت و زهرماره میبرن سرکار ولی دانشجویی که بهترین سالای عمرش رو تو سختترین شرایط برای کسب تخصص گذرونده همینجوری ولش کردن
  • ی نفتی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    باید به مهندس زنگنه گفت یادته تو جلسه بین المللی موقع انگلیسی حرف زدن یکی از پشت بهت میرسوند! حالا داری از بچه های که پایان نامه و درساشون انگلیسیه ایراد میگیری!
  • ارشد نفت متاهل بی آینده IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    خیلی ممنون بابت پیگیری. آیا واقعا یه پیرپاتال مثل نعمت زاده استاندارده؟نیاز به ارزیابی نداره؟بخدا وقتی به بدنه وزارت نفت نگاه میکنم انگار تو پارک رو میبینم که یه عده پیرمرد نشستن و دارن همینجوری به یه نقطه خیره میشن.
  • لیلا IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    بدقولی اقای زنگنه در حق ما وقتی با استخدام غیراصولی وغیرقانونی عده ای فاقد صلاحیت همزمان شده جای هیچ شکی برای کسی که بخواد حقیقتو تشخیص بده باقی نمیزاره
  • لیلا IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    بدقولی اقای زنگنه در حق ما وقتی با استخدام غیراصولی وغیرقانونی عده ای فاقد صلاحیت همزمان شده جای هیچ شکی برای کسی که بخواد حقیقتو تشخیص بده باقی نمیزاره
  • بی پارتی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    برا آزمون نقاشی نفت کجا برم(مدرسان مجلس)چی بخونم(مدرسان مجلس)چی(مدرسان مجلس)کجا(مدرسان مجلس)...برای استخدام در نفت با ما همراه شوید.. مدرسااااااااان مجلس
  • مستضعف IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    دلم شکسته خدا ....جواب زن و بچم رو چی بدم...امیدوارم کسی شرمنده زن و بچش نشه...عذاب الهی داره میاد منتظر باشید
  • بی طرف IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    ما منتظر آن هستیم که عدالت محوری جامعه خود را ببینیم... بالاتر از رای دیوان عدالت دیگر نداریم که... ایا شیخ الوزرا به قوانین جمهوری اسلامی پایبند خواهد بود...!!
  • دهه شصتی US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    فرانسه و نروژ از زور نداشتن نیروی کار جوون مینالن ما نیروی جوون رو تو دانشگاه اینقد الافش میکنیم تا بپوسه از اون ورم به وعده هامون عمل نمیکنیم دست آخرم میایم ی مشت پوسیده رو میذاریم سر کار بخدا اون همه جوون تو انقلاب و تو جنگ شهید نشدن ک شماها تا عمر دارین بخورین
  • f IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    سلام. واقعا ما به کدوم سمت داریم میریم. ایا این بزرگواران به ۱۰ سال دیگه هم فکر میکنن. تا کی میخوان زنده بمونن ما الان به قول اقای وزیر بی تجربه هستیم و به قول معاونش منابع انسانی سابقشون بی سواد درحالیکه همه ما مدت مدیدی را توی همین ادارات به کاراموزی و کارورزی گذروندیم و زیر دست همین اقایان درس اموختیم پس اگر بی تجربگی باشه از نااگاهی و بی تجربگی اساتید و مدیرانمون باید خرده گرفت که چنان به این صندلی ها تکیه زدن که فقط در حرف همه چیز را میدانند و در عمل حتی اندازه ای تحربه نتونستن به ما دانش اموختگاتی که رتبه های برتر کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد و بعضا دکتر چیزی بیاموزنند. اگر ما بی سواد باشیم باز این مشکل از همین اساتید بی سواد بوده. اما ما به خودمون اعتماد داریم شاید مثل اقایان نسوخته ایم اما تا حدی فکر کنم همگی پختگی داریم که از کف این سازمان که الان همه اشان نیروهای دیپلمه قدیم هستند که در این سالها به یمن دانشگاه های ازاد بدون کنکور یک مدرکی برای خودشون جور کردن و تازه نفستر و مستعد تر از بازنشستگانی که هر ساله با افزایش سن بازنشستگی فقط هزینه های اموزش این وزارت را بالا میبرن و با رغبتی تموم در این مجموعه حاضر میشن. ما دنبال پست و مقامهای مدیریتی نیستیم اما به دنبال گرفتن حقی هستیم که به خاطرش این سختیها را کشیدیم و ۴ سال و یا ۶ سال کتابهای رفرنس را خوندیم و همه ازمونها را به زبان اصلی دادیم. ما را در کنار مدیران با تجربه اتان به کار بگیرید تا تجربه اتان بتونه به ما منتقل بشه تا ۵ سال دیگه که شما ها نبودید بتونید به قولی به این نیروها اعتماد کنید. چرخ مملکت همیشه با این ژن خوبها و رانتها و بازی های سیاسی نمیگدره. اینا براب رده های بالا اما بزارید ما هم تلاشمون را برای مملکتمون کنیم. به ما وعده های دروغین ندید وقتی اقای وزیر میگند ۲۰۰ نفر طرفیت داریم چرا مدیر منابع انسانی وزارت ادعا میکنند که در صورت تایید صلاحیت شایستگی ۸۰۰ نفر از داتشجویان همگی استخدام هستند. چرا برخی مجریان همون ارزیابی های غیر استاندارد میگویند ما جواب ارزیابی های اولیه یک گروه را بیش از دو ماه قبل گزارش داده اند اما مدیران مسئول میگویند که هنوز نتایح مشخص نشده است. با این وعده های دروغین و این حرفهای مبهم و چند پهلو و وعده دادن ما به قانون که تنها حامی است به کجا میخواهید برسید
  • ارمیا IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    متاسفانه من یکی از همین افرادی هستم که تو این فرآیند ناعادلانه وزیر نفت (یا مهندس عمران) آقای زنگه بودم و تو آزمون بی کارنامه شون رد شدم و با وجود کسب رتبه عالی در کنکور سراسری از طرف ایشون بی سواد خطاب شدم. الان فکر و ذکر من و خیلی از بچه هامون این شده که مدرکهامون رو آزاد کنیم فقط از این کشور بریم. من همیشه آرزوم خدمت به کشورم بود ولی وقتی که اینطوری با بی توجهی مسئولین بهم خیانت شه راه دیگه ای هم دارم؟!
  • بی سواد IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    جناب ژنرال مهندس عمران اگر متناسب با سن و موقعیت اجتماعیتون رفتار نمیکنید و با یه عده جوون بدون پشتوانه و فاقد ژن خوب لج میکنید حداقل متناسب با رشته ی تحصیلیتون رفتار کنید و این نخبه های نفتی رو که زیرساختها و سرمایه های مملکت هستند و البته برخلاف نماینده های مجلس تاریخ دان و جامعه شناس نیستند را در جای مناسب خودشون بکار بگیرید
  • ف.د IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    فقط می تونم بگم متاسفم... کاش کمی هم به دنیای بعد از این هم فکر می کردید...
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    اقای زنگنه می فرماد دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاه نفت با گذراندن تخصصی ترین دروس مرتبط با نفت استاندارد لازم جهت ورود به صنعت نفت رو نداره ولی نماینده مجلس و دخترش و یسری افراد ژن خوب دار مثل محمد علی اهنگران با غیر مرتبط ترین رشته ها این حد نصاب رو دارن محض اطلاع امیر عباس سلطانی نماینده مجلس نهم و مدافع جناب زنگنه با مدرک ارشد تاریخ در زمان وزرات اقای زنگنه عضو هیات مدیر شرکت فلات قاره شدن در همین چند وقت اخیر هم بچه نماینده .. حد نصاب لازم جهت ورود به نفت رو کسب کردن! دقیقا در سالی که هر گونه جذب بدنه وزرات نفت طبق ابلاغیه خود اقای وزیر ممنوع شده این وسط انگار فقط خود دانشجوی دانشگاه نفت هست که اضافیه و باید حذف بشه اخیرا هم حکم دیوان عدالت اداری رایی رو به نفع این دانشجوها صادر کرده که انگار اقای وزیر خوش نداره حتی مقابل قانون سر خم کنه و فقط دیکتاتوری خودشون رو بلد هستن
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    نیروی مازاد داری اوکی, چرا تو دفترچه تعهد زدید, اینم اوکی اگه مازاد داری چرا نماینده و ژن خوب استخدام میکنی خدانشناس
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    این دنیا انقدر بتاز اون دنیا رو چیکار میخوای بکنی!
  • محمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    ج زن و بچه؟؟؟...مگه ما احتیاجی به ازدواج داریم؟مگه ما شکم داریم...اصلا مگه ما ادمیم...ادم بودیم که تو این خوکدونی دنیا نمی امدیم....
  • احسان IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    آدم از این همه بی قانونی گریش میگیره.یکی باید جلو کارای این آقارو بگیره.کسی که عمران خونده اومده وزیر نفت شده بعد به ما میگه بیسواد.وزارت به دانشگاه نفتیا تعهد دارد باید استخدام کنه.ما نمیگیم که انشتین هستیم،مثل بقیه بورسیه ها، مثل تربیت معلم،دلیل نداره کسی تربیت معلم خونده از دانشگاه شریفیا با سوادتر باشه.با این وجود رتبه های ما جز رتبه های برتر کنکور بوده،طوری که به راحتی میتوانستیم در دانشگاه های تهران قبول بشیم.
  • دانشجوی نفت IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    من یکی از دانشجویای دانشگاه نفت هستم تا حالا 9 مقاله ISI داده ام دارای مدرک تافل و ایلتس هستم در آزمون ارزشیابی سری اول وزارت نفت شرکت کردم و رد شد هیچ دلیلی برام نیاوردند چرا رد شدم (پارتی ندارم) الان برای دانشگاه توکیو فان گرفتم دارم میرم امیدوارم این بی عدالتی روزی پایان یابد
    • محمد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      3 0
      بور دادش خوش بگذره اینجا فقط ژن های خوب کار دارند نخبه ها به درد این کشور نمی خورند .....چند سال آینده کشور را تصور کنید که با این ژن های خوب چطور میشه
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    دولت تدبیر و امید برای پیرمردها دولت ناامیدی بر جوانهای شایسته
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    ما امروز آزمون منشور حقوق شهروندي داديم اين حق و حقوق فقط روي كاغذه و براي نمايش
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    ازمونی که معلوم نیست ملاک و معیار ارزیابی توی اون چیه و نتایج کاملا سلیقه ای داره رو سد راه ما گذاشتن بعد دختر نماینده ... و نماینده هایی رو استخدام میکنن که ذره ای به این صنعت مرتبط نیستن
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    تاسف و فقط تاسف برای مملکتی که وزیرش اینطور اشکارا حق کشی میکنه و هیییییچکس جلودارش نیست حتی قانون
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 1
    درود و خسته نباشید به مشرق نیوز که یکی از معدود رسانه های حق طلب هست
  • آزاده ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    به داد این جوان ها برسید .. اینان بر اساس این تعهد برنامه ریزی کردن برا زندگی شون .. متاهل شدن ، بچه دار شدن .. این کارها را با جوانان این مملکت نکنید .. جوانان را نا امید از مملکت نگید .. گاهی انسان پای حرف برخی از این جوانان می نشیند گریه اش میگیرد .. چیزی فراتر از حق قانونی خودشان هم نمی خواهند .. مسئولین نظام به داد این عزیزان برسید .. حیف است حیف است این جوانان دلسرد و شکسته شوند
  • محمد IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    متاسفانه بجای آزمون تخصصی و فنی ، مواد مصاحبه شامل نقاشی (خلاقیت فردی) و روانشناسی و مدیریت و آیتم های بدون معیار و بدون نمره بندی میشه و کاملا به سلیقه ی کارشناس دانشجوی بورسیه را رد میکنند ، همونجور که رتبه های تک رقمی ارشد این مملکت تو آزمون نقاشی رد شدند! همه این کارا برا پیش دستی کردن در مقابل رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر استخدام بی قید شرط این فارغ التحصیل هاست.
  • مهدی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    سلام به همه دوستان معترض اگر در بین شما دوستان معترض کسی هست که به رئیس جمهور فعلی رای داده باید حتما یک بازنگری در خودش داشته باشه. هر چه بکاری برداشت می کنی عزیز من. اگر در بین کاندیداها اصلحی وجود نداشت رای نمی دادی نه اینکه سرنوشت مملکت را به دست یک ادمی بدی که یک از شیرین کاری های کوچکش زنگنه هست. خودم فارغ التحصیل نفت از تهران هستم. قصد نمک به زخم ریختن ندارم ولی . . . . . .
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      6 0
      دقیقا, هر کی که به ایشون رای داده مسبب بدبختی الان ما هم هست
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      2 1
      من رای دادم و پشیمونم و قطعا دیگه به هیچکس رای نخواهم داد. ایشون با شعار حقوق شهروندی همه مارو خام کرد اما نه تنها وقتی حق قانونی ما توسط وزیر نفتشان زیر پا گذاشته شد سکوت کردن بلکه حتی زمانی که رای دیوان عدالت نیز صادر شد به سکوتشان ادامه دادند
  • رورال IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    6 0
    خدااااااا.......... ببین کیا دارن در مورد سواد و استاندارد حداقل حرف میزنن. وزیر محترم بیاد یه متن انگلیسی برامون بخونه، استخدام نخواستیم. بابا باسواد بابا استاندارد
  • سعید IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    خدا ظالمان رو لعنت کنه
  • مرتضی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    واقعا با این بدقولی های زنگنه، صنعت نفت به کجا داره پیش میره؟! وقتی دانشگاه نفتی ها که قول استخدام بهشون داده شده و وضعشون اینه دیگه بقیش مشخصه که چه شود!
  • مجتبی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    نفت دارایی پدر زنگنه است! دوست داره به دوستاش ببخشه فاسد نشن! به امثال ما رعیت ها ربطی هم نداره!
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    امیدوارم عدالت برای همه ما برقرار بشه، خود خدا میدونه که ما چیزی ورای حقمون از کسی طلب نکردیم، ما تلاش کردیم و زحمت کشیدیم تا بتونیم تهش یه شغل کارمندی داشته باشیم، خدا خودش به حساب باعث و بانیش برسه که روزگار ما اینه الان، یه جوری اقایون برخورد میکنن انگار ما چیزی بیش از حقمون خواستیم و اونا میخان حق مظلوم رو از ما بدبختا بگیرن
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    مورد سراغ دارم با لیسانس ادبیات و جغرافیا تو نفت استخدام شده
  • عباس IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    به والله قسم اگر از این نماینده ها اون آزمون ارزیابی کذایی رو بگیرن همه شون رد میشن. مطمئنم! میگید نه یکی از این نماینده های ملت(!) جرات کنه بیاد ارزیابی بده!!!
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    اگه اصلح نمیشناسید مجبور نیستین موقع انتخابات رای بدید, این از مجلس به اصطلاح نمایندگان, ایتم از شاهکارهای روحانی
  • مفسده یاب IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    سر بسته بگم دانشجویی که نخبه باشه ، درسخونده باشه ، بیکار باشه ، عاقا ملیون ها مفسده داره ... دقیقا مثل نماینده مجلسی که درس نخونده باشه ، و بعد دوران نمایندگی ، بیکار بشه ،......!!! ولی به حر هال اونا پا به صن گظاشتن احترامشون واجبه !!!! یه حقوق دولتی ده بیست ملیونی که چیزی نمیشه !!!
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    چهار سال تو گرمای جنوب و دور از خانواده درس خوندیم به امید اینکه یه روز استخدام بشیم. تنها عیب ما اینه که ژن خوب نیستیم.
  • سامان IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    اعتراف وزیر نفت به رویکرد استخدام نمایندگان سابق و فعلی مجلس در وزارت نفت گویای واقعیت تلخی است که بیانگر باب شدن فرهنگ چاپلوسی و تملق در بالاترین سطوح نهادهای اجرایی کشور است!
  • سعید IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    حتی اگه وزارت نفت ارث و میراث آبا و اجدادی بیژن زنگنه هم بود اینطوری حیف و میلش نمی‌کرد که الان با استخدام ژن خوب و نماینده مجلس داره فرصت‌های اشتغال جوانان مستعد رو از بین می‌بره.
    • رتبه تک رقمی کنکور IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      2 0
      قطعا صداش چند سال دیگه در میاد و اون زمانه که همه میفهمن هدف اصلی ژنرال چی بوده ولی حیف که دیگه خیلی دیر شده و پشیمونی برخی مسیولینی که حالا در برابر این بیقانونی ها سکوت کردن فایده نداره. حیف این همه جوون نخبه دلم برای اونا و مهتر برای کشورم میسوزه.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    افرین به مشرق همیشه بهترین گزارشها رو داری
  • دانشگاه نفتی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    جناب زنگنه یکبار در سالهای قبل هم چنین شرایطی رو بوجود آورده بودن که شکست خوردن اما انگار نمیخوان عبرت بگیرن. حضرات بعنوان مجری قانون باید به قانون عمل کنن، حکم دیوان عدالت اداری ایشون رو از خوابهای پریشانی که برای دانشگاه نفت دیدن بیدار می کنه. بیش از این نمی تونن حق این جوانها رو زیر پا بذارن چون با جمعی نخبه طرف هستن که راه روش قانون رو هم خوب بلدن. بیش از این ظلم رو تحمل نخواهیم کرد.
  • آریا IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    6 0
    تو این وضعیت آشفته باید به کی پناه ببریم؟ آیا واقعا قانون وجود داره؟ خداوند شرمنده کند کسانی که آینده جوانان را به بازی می گیرند.
  • سینا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    نعمت‌زاده در خرداد ۹۳ از محکومیت و جریمه ۱۸ میلیارد دلاری ایران در پرونده کرسنت پرده برداشت و این افشاگری تکان‌دهنده آنچنان به مذاق وزیر نفت که یک پای اصلی پرونده کرسنت بود؛ سنگین آمد که باعث واکنش تند بیژن زنگنه شد. تا جایی که زنگنه، نعمت‌زاده را "عوام" خطاب کرد و گفت: "نعمت‌زاده الکی حرف می‌زند" حالا این نعمت‌زادهِ عوام و الکی‌حرف‌زن، مشاور ارشد صنعتی بیژن زنگنه شده است!!! وسط این قهر و آشتی‌ها و بده بستان‌ها، از جوانگرایی و نخبه‌پروری و شایسته‌سالاری تنها مترسکی باقی مانده است...
  • قطعه جدید بهشت زهرا IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    4 0
    بکارگیری نمایندگان ویا افراد با ژن خوب به جای خود؛ آقای زنگنه از دوره قبل متهمین وبازداشتیهای فتنه 88 را تحت عناوین مختلف مانند شورای موزه نفت ویا مشاور بکارگرفته است وهیچکس چیزی نمی گوید . خدایا مارا عاقبت بخیر کند
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
      1 0
      شخصا بنده يك نفر از آتيش بيارهاي فتنه 88 را در حلقه ياران و نزديكان اين آقا ميشناسم
  • آرش IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    5 0
    واقعا برام سواله با وجود اینکه پر واضحه که بر اساس قانون ما محقیم همچنان آقای وزیر با تمام انرژی و با حیله های متفاوت سعی داره ما رو از این حق محروم کنه؟ علت این لجبازی و حق کشی چیه آخه؟ مثه اینکه ژن دوستان آقای وزیر اینقد خوبه که رای دیوانو هم زیر پا بزارن
    • رتبه تک رقمی کنکور IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      2 0
      بله دوست عزیزم برخی موارد در آینده مشخص خواهد شد و تاریخ نگاران از این لکه ننگ کشور زیاد خواهند نوشت. اما موردی که امیدوارم اتفاق نیافتد تغییر رای صریح و قاطع دیوان است چراکه که لابی های وزارت نفت سخت درصدد فشار به دیوان و تغییر رای هستند که اگر این اتفاق بیافتد باید گریست به حال این کشور و قوانینش.
    • آرش US ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
      1 0
      ایشالا که با ایستادگی خودمون این اتفاق نمی افته
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    8 0
    گروهبان قلابی را بجای ژنرال کردند تو پاچه ملت
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    6 0
    تنها راه ورود مردم عادی به شرکت نفت کنکور سراسری و دانشگاه صنعت نفت بود، اصلا چه آزمونی معتبر تر از کنکور سراسری! این اطمینانو به مردم ایران هم میدم که اگه قرار بود وزارت نفت با آزمون های من درآوردیش از بین افراد بدون پارتی کسیو استخدام کنه، میومد این دانشگاه نفتی ها رو استخدام میکرد تا دهن هرچی مخالفه ببنده. نتیجه این آزمون 2500 نفریشونم از پیش تعیین شده هست واگه برگزارم بشه صرفا واسه به جیب زدن یه پول کلونه. این رو هم یادتون باشه که کافیه یه بار یه حق خور تو کارش موفق بشه و کسی جلوشو نگیره، دیگه تا آخرش کسی نمیتونه جلوشو بگیره و حق خور های بعدی هم ظاهر میشن. مردم ایران اگه از حقوق این دانشجوها حمایت نکنن فردا روزی خودشون دچار دردسری مشابه میشن.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    7 0
    نمیدونم چرا اسم این بیژنه ، آخه اتفاقا خیلی با ژنه!!!!!
  • دانشجوي نا اميد IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    رتبه كنكور ارشد من تك رقمي شد. رتبه من 7 بود. روزي هزار بار به خودم فحش ميدم كه چرا تو اين دانشگاه درس خوندم . الان هيچ جا نميتونم برم سر كار. هم اينكه عنوان رشته ام نفتيه و هم اينكه مدركمون رو هم ازاد نمي كنن. خدايا خودت حقمون رو بگير از ...
  • محسن IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    وقتی آقای زنگنه هنگام گرفتن رای اعتماد از اولویت استخدام بعد دوره نمایندگان صحبت میکند ونماینده ها کف و سوت میکشند دیگه چه انتظاری دارید استخدام براساس شایستگی انجام شود
  • سعید IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    واقعا سخته 4 یا 6 سال بری چند صد کیلومتر دور تر از خونه و تو هوای گرم و شرجی درس بخونی با وعده استخدام، و همه وعده ها تو زرد از آب در بیاد
  • وحید IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    خدا جای حق نشسته این همه ظلم و خودخواهی و ستم ب جوانهای این مملکت بالاخره یه جا گردنگیر گردن کلفتا میشه. حق زندگی رو انحصاری نکنین ما هم ادمیم ژن خوب ها
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    همینها هستند که باعث میشن آدم های با استعداد درس نخوانن و تلاش نکنن.چون همه را ناامید کردن.حتی دانشگاههاشون هم بخوره تو سرشون.خاک تو سر ها
  • اکبر IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    یک کلام فساد و بی قانونی داره بیداد میکنه و و نخبگان و گروه الف دانشگاه نفت دارن تاوان پس میدن لازم نیس بحث بشه و ... مدارک گویا و اظهر من الشمس هس ادم خابیده رو میشه بیدار کرد اما ادمی ک خودشو ب خاب زده رو نه
  • دانشجوی نفتی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    3 0
    فساد حتما نباید اختلاس بانکی نیست،اینکه سالها عمر و جوانی و انگیزه افراد رو بگیری و زیر تعهدات بزنی مهم فساد بزرگیه
  • دانشجوی ایران IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    ماخیلی زحمت کشیدیم ودانشگاه خوبی قبول شدیم،بهترشو هم میتونستیم قبول بشیم امافقط بخاطر تعهدخدمت و شغل واینکه بتونیم زودترخدمتگزارمملکت و خانوادمون باشیم،وارداین دانشگاه توی شرایط سخت جغرافیایی شدیم.تلاش کردیم و علیرغم سنگ اندازیهای خیلیا،باموفقیت فارغ التحصیل شدیم دوسال توی شرکت های تابعه وزارت نفت زحمت کشیدیم و درکنارمهندسان نفتی کارکردیم و یادگرفتیم،این سیستم همیشگی نفت بوده،اما روزی که باید واردسیستم نفت میشدیم کسانی که ...کسانی که این ژن خوب لعنتی رو داشتن بجای مارفتن سرکار،اونم بامدرک و تحصیلاتی مثل تاریخ و جغرافیا وامثالهم من به پشتوانه تعهد شرکت نفت ازدواج کردم و الان زندگیم توبدترین شرایطه لعنت خدابرظالمی که حق ماروگرفت و رویاهای ماروبه یغمابرد ماکلاهبرداری نکردیم که اینجوری اذیتممون میکنن،جاسوسی که نکردیم،فقط درس خوندیم و زحمت کشیدیم توی گرمای۵۰،۶۰درجه خوزستان،تااینکه بتونیم نون حلال ببریم سرسفره و دستمون توجیب بابامون نباشه خداذلیل کنه اونیکه اشک پدرومادر و همسر و خودمونو درآورده ممنونم که حداقل خبرنگارا ظالم نیستن واینقدرحمایتمون میکنن و اوفو بالعقود
  • فارغ التحصیل گروه الف IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    وقتی در سطح کلان قانونی رو تغییر میدید نباید عطف به ما سبق کنید! چون یه سری ها تو زندگیشون تصمیماتی بر مبنای قانون موجود میگیرن. خواهشا بفهمید.خواهشا بفهم بیژن زنگنه.
  • از پرسنل نفت IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    آقای زنگنه! با درگیر کردن تمامی نیروهای انسانی منتسب به وزارت نفت به مسایل صنفی خودشون، چه آب گل آلودی میخواستی و میخوای درست کنی که چه ماهی ای از اون بگیری؟ سازمانهای نظارتی کجاند که این آقا داره یه تنه وزارت نفت رو به قهقرا میبره؟ تضعیف بدنه وزارت نفت چه از نیروهای قراردادی و پیمانی و رسمی بگیر تا همین بورسیه های وزارت نفت چیزی جز رو به افول رفتن وزارت نفت نداره. خواهشا جلوش رو بگیرید.
  • یک بیسواد دانشگاه نفتی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    شما که اینهمه امتیازات ویژه و املاک نجومی و وام های بدون بازپرداخت دارین میدین به این ژن های خوب. دیگه چرا يه کارمندی ساده شرکت نفت رو از فارغ التحصیل های بیچاره دریغ میکنین واقعا جای تاسف داره
  • حامد IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    جناب مهندس زنگنه. با عرض سلام. باور کنید این جوانان هم مانند شهید حججی روحیه ی انقلابی دارند. کسب مدارج بالای علمی را وظیفه ی خود می دانسته اند ، حال ، شما پاسخ قانع کننده ای برای اینان ندارید . باور کنید مسئولید.
  • سعید IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    1 0
    نماینده مجلس بشم استخدام بلدی ژنرال؟
  • یکی از همین فارغ التحصیلان IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    من یکساله به دلیل تصمیم آقای زنگنه بیکار شدم،و خودم رو فقط برای سرگرمی و درآوردن مختصر پولی به یک کار سطح پایین مشغول کردم تو این یکسال نمی دونید بر من چه گذشت به اندازه چند سال،پیر شدم افسرده شدم و حتی جدیدا هم دارم قرص های اعصاب مصرف می کنم جلو.خانواده و دوستام و اقوام روم نمی شه،سرمو بلند کنم و تا اونجا که بتونم ازشون،دوری می کنم منی که،سالهای سال به درسخونی و شاگرد اول بودن تو دوست و فامیل شهره بودم الان چطور بیام،بگم آخر عاقبتم شد این کار. از اون طرف کسایی که شانس داشتن یا ژن خوب شداشتن به کجاها رسیدن و الان من ...فقط آقای زنگنه و هرکی دیگه باعث و بانی این بدبختیم شده رو واگذار به خدا می کنم شاید ببخشمش ولی بهترین روزهای بهترین سالهای عمرم رو سوزوند
  • .K.1 ژن بد ! IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    وقتی مصاحبه ی من درآوردی وزارت نفت شامل مواردی همچون صحبت با روانشناس یا نقاشی ! ( تحت عنوان خلاقیت و نوآوری ) میباشد...معیار و ملاک قبولی در این موارد کاملا سلیقه ای خواهد بود و حتی در صورت ارائه نمره و کارنامه کتبی؛ عملا شرکت کننده هییییچ گونه جای اعتراضی به نمره کسب شده در این موارد ندارد...!! آیا این مصاحبه عادلانه و استاندارد وزارت نفت است...؟!
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    خیلی پشیمونم از اینکه به آقای روحانی رای دادم!!
  • ارسلان ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    در دوره وزارت آقای زنگنه در وزارت نفت شاهد برخورد سلیقه ای این وزارت در برابر قانون است. از یک طرف با جذب به ناحق نمایندگان و بستگان درجه یک نمایندگان و از طرفی دیگر جلوگیری از حق مسلم استخدام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت.
  • ارسلان ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    متاسفانه در کشور ما چیزی به اسم نماینده ملت وجود ندارد بلکه فقط یکسری نماینده دولت در مجلس داریم
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    آزمون استاندارد از نظر وزارت زنگنه:نقاشی چی بلدی بکشی؟ اینه آزمونی که جناب دهقانی حرف میزنه
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    اسرار مدیریتیِ مدیران ایرانی …! خخخخ
  • پسر IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    2 0
    فقط این دنیا نیست که ان شاءالله در آخرت هم تمام کسانی که در حق مردم کوتاهی کردن باید پاسخگو باشند
  • یه مظلوم بی پارتی GB ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    1 0
    من فقط میدونم تقاص این کاری که با ما کرد رو یروزی پس میده ، سر پل صراط میبینمت اقای زنگنه حق دانشگا دانشجوهایی که با هزار امید و ارزو اومدن تو خوزستان خوردن نداره گلوتو میگیره ف خفه میشی
  • رتبه تک رقمی کنکور سراسری IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    1 0
    جدای از اینکه همه این ارزیابی‌ها غیرقانونیه اگه کل نماینده ها و ژن خوبهای استخدام شده با رانت (دقت کنید کلشون) بتونن با مشارکت و همفکری هم از یکی از این ارزیابی ها با موفقیت بیرون بیان و کات آو پوینت هایی که پروفسور دهقان برای ما در نظر گرفته رو پاس کنن من قید حق قانونیم رو بعنوان گروه الف میزنم.
  • دانشگاه نفتی IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    2 0
    ای وای از داغ دل ما ای وای از درد سینه ما که هیچ کس نیس مرحمی باشه برامون امان از این ظلم آشکار اقایون وزارت نفت در حق چنتا جوون که خواستشون فقط عمل به تعهدی هس که بهشون دادن فقط میشه آه کشید و واگذارشون کرد به خدا
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    1 0
    اقای وزیری که تیشه به ریشه سراسر امید یک عده جوان نخبه و تحصیل کرده این کشور زدی تو رو چه غم افتادگان هست در حالی که همین الان ... به اعتبار جیب شما اون ور آب ها داره خوش می گذرونه و به ریش من و امثال من میخنده ما زحمت کشیدیم و درس خوندیم. قامت پدرها و مادرهای ما خم شد تا به ثمر رسیدن ما رو ببینن ولی شما با دیکتاتوری هاتون اینده مون رو به فنا دادی... اقای وزیر هر چه در چنته nاری رو کن فقط یادت بیفته خدایی هست در این نزدیکی ها ... لطفا تایید بشه این نظر. اه مظلوم پشت سر این نظرات هست... بگذارد همه بفهمن چی بلایی سر ما اوردن این چنگیزهای زمانه
  • ژن بد IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    1 0
    نتیجه اعمال ما در این دنیا و آخرت بمون برمیگرده، تباهی زندگی 1000 نخبه ی دانشگاه نفت رو چطور زنگنه میخواد جواب بده؟ آه و ناله خانواده ما رو چطور میخواد جواب بده؟ بهترین هامون دارن از مملکت میرن، بخاطر وجود آدمایی مثل زنگنه....
  • برزان IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    1 0
    در چهار چوب قانون اساسی حق خودمو نو ازت می گیرم جناب وزیر. مطمئن باش
  • سجاد ام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    1 0
    سلام.و ممنون بخاطر شفافیت .والا معلوم شد که دیگه ژنای خوبی که میرن سرکار دیگه بدرد نمیخورن چون پیشرفتی صورت نمیگیره.پس بزارید ژن های بد بیان سر کار شاید معجزه ای شد......الحق که جای ژن خوب و بد اگر اصلاح شود مملکت اصلاح میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس