کد خبر 781908
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
خبرویژه

مترجم ارشد فرقه تروریستی منافقین، به هجو وضعیت «آفتابه و لگن هفت دست» سازمان پرداخت.

به گزارش مشرق، «کیهان در ویژه های خود نوشت:

قربانعلی حسین‌نژاد بااشاره به ادعای معرفی فردی به نام زهرا مریخی به عنوان «مسئول اول» سازمان، در وبلاگ پیوند رهایی نوشت: ضرب‌المثلی است که می‌گوید: فلانی با سیلی صورت خودش را سرخ نگه می‌دارد!! یعنی کسی که از فقدان یک چیز و یا شرمندگی بی‌چیزی رنگش پریده یا زرد شده مجبور می‌شود به صورت خودش سیلی بزند تا صورتش سرخ شود تا بگویند نترسیده یا رنگش نپریده است. معادل این مثل در عربی هم جالب است. عربها می‌گویند: «کالحادی بلا بعیر» یعنی فلانی مثل آوازخوان قافله است که شتر ندارد. چون قدیم کاروانهای عرب برای شترها آواز می‌خواندند که شترها خسته نشوند و راه بروند ولی در این میان کسی هم پیدا می‌شد که شتر نداشت ولی برای راضی کردن خودش و فریب دیگران بانگ شتررانی با سر و صدای زیاد راه می‌انداخت که بله من هم یک قافله شتر دارم!


اولا «مسئول اول بازی» که مسعود رجوی از نزدیک به سی سال پیش با مسئول اول!! قراردادن مریم رجوی دراشرف شروع کرد چیزی جز فریب افکار عمومی نیست و هیچ کودکی و بیسوادی را هم نمی‌تواند بفریبد چنانکه یادم هست در همان سال ۶۸ در نشست‌اشرف که رجوی مریم را به عنوان مسئول اول معرفی کرد یک روستایی بیسواد ترک که اسیر جنگی بود و تازه توسط مهدی ابریشمچی از اردوگاه اسرای ایرانی در عراق به‌اشرف آورده شده بود بلند شد و با لهجۀ ترکی غلیظ گفت: آخی برادر مسعود اگر خواهر مریم اول است پس شما چه هستید؟!! که مسعود رجوی به شدت عصبانی شد و داد زد بشین خروس بی‌محل پارازیت ول نکن توی حرف آدم! بله زهرا مریخی ویترینی بیشتر نیست چون سه نفر دیگر بالاتر از او هستند یعنی نفر چهارم فرقه را به عنوان مسئول اول برای افراد تشکیلات و بیرون قالب و رنگ می‌کنند! زهرا مریخی بعد از مسعود و مریم و مژگان قرار دارد اگر او مسئول اول است پس مسعود رجوی که خودشان می‌گویند زنده است چه کاره است؟ پس مریم چه کاره است؟ پس مژگان چرا جانشین فرمانده ارتش آزادیبخش! در آلبانی! است؟!


سالیان است که رهبری فرقۀ رجوی این نوع عوامفریبی را با سروصدا و تبلیغات و شیپور و پرچم و سخنرانی و رنگهای مختلف پوشیدن و پوشاندن به محل و افراد و... پیشۀ خود کرده و خیال می‌کند دیگران را در داخل و خارج تشکیلات وارفته‌اش می‌تواند رنگ کند!! که بله رنگ ما نپریده و نه شکست که پیروز شده ایم و بله ما قافلۀ شتر با هزار شتر داریم!


یک موضوع خنده‌دار دیگر سمت مژگان پارسایی است.در عراق به او می‌گفتند جانشین رجوی حالا می‌گویند جانشین فرمانده ارتش آزادیبخش؟! چون سر کرده اصلی یعنی مسعود که نیست و حالا مریم رئیس‌است و او هم که خودش حی و حاضر در آلبانی است دیگر نمی‌توانستند بگویند اینجا یعنی در آلبانی هم مژگان جانشین رهبری است لذا کرده‌اند جانشین ارتش آزادیبخش؟؟!!! مگر اینجا عراق است؟ کو ارتش کو سلاح؟ مژگان خانم فرمانده کدام عملیات و نیروی نظامی است؟!! کدام عملیات را می‌خواهد از آلبانی فرماندهی کند؟! شخص فرمانده اصلی خودش کجاست و چرا مخفی است و چه بلایی سرش آمده؟ آیا اگر زنده است نمی‌توانست بیاید اروپای آزاد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس