کد خبر 761649
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
6615474_810.jpg

سه سناتور ارشد آمریکایی با سفر به آلبانی، علاوه بر دیدار با «مریم رجوی» با دیگر اعضای گروهک تروریستی منافقین نیز دیدار کردند.

 به گزارش مشرق به نقل از هافینگتن‌پست، در حالیکه ماه اوت به دلیل تعطیلی معمولا ماه کم فعالیتی در سیاست جهان است، اما برای ایران کاملا برعکس بود و طیف گسترده‌ای از تحولات پیرامون این کشور اتفاق افتاد.

در تازه‌ترین این تحولات، روز گذشته (شنبه ۲۱ مرداد) گروهی از سناتورهای ارشد آمریکایی به تیرانا، پایتخت آلبانی، رفتند تا با سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کنند.

«روی بلانت»، نائب رئیس فراکسیون جمهوری‌خواهان در سنا، رهبری این هیئت آمریکایی را بر عهده داشت. «جان کورنینگ»، دومین مقام عالی رتبه حزب جمهوری‌خواه در سنا و «تام تیلیس»، یکی از اعضای کمیته‌های نیروهای مسلح، قضائی، بانکداری، مسکن، امور شهری و امور مربوط به کهنه سربازان سنا نیز در این سفر بلانت را همراهی کردند.

گروهک تروریستی منافقین به سرکردگی «مریم رجوی» در پایان این دیدار، بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد هیئت آمریکایی به مناسبت تغییر مکان امن و موفقیت‌آمیز اعضای این گروهک از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی به اعضای این گروه تبریک گفت.

سناتورهای آمریکایی همچنین برای تلاش‌های گروهک تروریستی منافقین (که پرونده سیاهی در قتل عام شهروندان ایرانی در سالهای اولیه انقلاب دارد) در رابطه با آنچه ایجاد دموکراسی و حقوق بشر در ایران خواندند، آرزوی موفقیت کردند!

مریم رجوی نیز به نوبه خود از تلاش خستگی‌ناپذیر سنای آمریکا، به ویژه سناتور بلانت، در حمایت از صدها عضو گروهک منافقین در عراق و انتقال ایمن آنها به آلبانی تشکر کرد.

سناتور بلانت یکی از چندین مقام ارشد آمریکایی بود که ژوئیه ۲۰۱۴ در سنای آمریکا، ایران را به ایفای نقشی مخرب در عراق متهم کرد. سناتور بلانت مدعی بود ایران بخشی از مشکل بغداد و کل کشور عراق است. وی همراه با تعدادی دیگر از سناتورها خواستار نقل مکان منافقین از عراق و استقرار آنها در مکانی امن شد.

سناتور «جان مک‌کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا که هم‌اینک به دلیل ابتلا به سرطان مغز در استراحت به سر می‌برد نیز اوایل آوریل در آلبانی با سرکردگان گروهک تروریستی منافقین دیدار و از آنها اعلام حمایت کرده بود.

دیدار روز گذشته سناتورهای آمریکایی با گروهک منافقین پس از آن صورت گرفت که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کرد. ترامپ مدعی شد تحریم‌های جدید به دلیل آزمایشات موشکی ایران، حمایت این کشور از تروریسم و نقض حقوق بشر از سوی تهران، اعمال شده‌اند.  

در دیدار‌هایی که مقامات آمریکایی با اعضای گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌کنند، همواره درباره براندازی حکومت در ایران صحبت می‌شود.  در حالیکه برخی از سیاستمداران آمریکایی طرفدار این رویکرد هستند، بسیاری دیگر معتقدند این کار نباید از طریق راه‌حل نظامی صورت گیرد.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    14 2
    تو رو خدا این چیه، اگر از اپوزسیون دفاع می کنید، از چیزی دفاع کنید که تو شان ملت ایران باشه این چیه؟ هنوز با خودش روشن نکرده که کمونیسته یا اسلام گرا؟ حالم رو به هم زدین!
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    9 2
    تو رو خدا این چیه، اگر از اپوزسیون دفاع می کنید، از چیزی دفاع کنید که تو شان ملت ایران باشه این چیه؟ هنوز با خودش روشن نکرده که کمونیسته یا اسلام گرا؟ حالم رو به هم زدین!
  • بنده خدا IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    13 2
    قابل توجه مدافعان حقوق منافقین در سال 67
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    13 2
    لعنت به هر چهار نفرشون. این زنیکه بد کاره یه روز دل عرب های وهابی را بدست میاره یه روز دل آمریکایی ها و یه روز هم دل اسرائیلی ها را. اگر این حیوون کثیف ذره ای جرئت داره بیاد تا براش یه مرصاد دیگه راه بندازیم دیگه هوس هرزگی برای وهابی ها و امریکایی ها نکنه.
  • بنده خدا IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    8 2
    قابل توجه مدافعان حقوق منافقین در سال 60.اشتباه تایپی تو نظر قبلی زدم 67
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    1 2
    اینها خودشان عوضی اند اما شما ناراحت نباشید دفعه بعد می گوییم حتما بیایند از شما ازاجازه بگیرند بعدا با کسی دیدار کنند.
  • ناشناس IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    7 2
    مردشور اين قجرزاده ي منافق بي ريخت با اون لباس براق مسخره اش ببره كه شده نوكر دست پرورده و سينه چاك استعمار. آخرش ريشه ي قاجارهاي وطن فروش داره و از يك تيره و تبار اند.
  • محمد IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    11 2
    گل بود به سبزه نیز اراسته شد دنیای عجیبی است امریکایی ها درملاقات با مریم رجوی ایران را بخاطرحمایت ار تروریسم محکوم کردند؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    10 2
    تف بذات وطن فروش منافق
  • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    8 2
    چرادیگه خیلی وقته که روشن کرده ،منافقه منافق . مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ برمنافق .
  • ناشناس IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    6 2
    خجالت که نمیکشن .ورژن جدیدشون دسته گلهای مارووحشیانه سرمیزنند.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 4
    خیلی‌ازاین‌زن‌می‌ترسید
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    1 0
    این سناتورها پولی ملاقات میکنن. شما چراگندش میکنین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس