بوریس جانسون

وزیر امور خارجه انگلیس جزئیات مربوط به چهار خط قرمز برای دوره انتقالی «برگزیت» از اتحادیه اروپا را اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه انگلیس روز شنبه (امروز) در مصاحبه با روزنامه «سان» تصریح کر که دوره انتقالی برگزیت از اتحادیه اروپا بعد از  خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در مارس 2019 نباید بیش از دو سال به طول انجامد.

بنا بر این گزارش، جانسون روز شنبه در مصاحبه با روزنامه «سان» جزئیات مربوط به 4 «خط قرمز» برگزیت را که به نظر می‌رسد فراتر از موضع توافق شده کابینه «ترزا می‌» نخست‌وزیر انگلیس می‌رود، اعلام کرد.

جانسون اعلام کرد، علاوه بر اینکه دوره انتقال حداکثر دو ساله برای برگزیت باید وجود داشته باشد، انگلیس نباید هیچ حکم جدیدی از جانب اتحادیه اروپا یا دادگاه اروپا طی این دوره بپذیرد، نباید هیچ هزینه‌ای برای دسترسی به بازار واحد اتحادیه اروپا در زمان پایان دوره انتقالی پرداخت کند و علاوه براین نباید ضوابط اتحادیه اروپا برای دسترسی به این بازار را بپذیرد.

در کنفرانس حزب محافظه‌کار انگلیس در منچستر، «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس قصد دارد طرح‌هایی را برای ایجاد «جاده ای به سوی آینده بهتر» انگلیس مشخص کند و امیدوار است که شورش‌ها در خصوص نوع مدیریت وی در فرایند برگزیت و نمایش ضعیف خود در انتخابات ژوئن را برطرف کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس