دیدار روحانی

رئیس‌جمهور گفت: مردم ایران همواره قدرشناس این فداکاری‌های فرزندان خود بوده و خواهند بود.

به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر چهارشنبه همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور در منزل سعید شهریان، با این جانباز سرافراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، گفت: دیدار، ارتباط مداوم و خدمت به خانواده ایثارگران و جانبازان وظیفه مسئولان است.

وی ایثار و فداکاری جانبازان و شهدا را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: اگر فداکاری ها و ایثار رزمندگان در آن دوران نبود، امروز استقلال و عزت در کشور نداشتیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس با تبعیت از راهبری‌های امام، جانانه در برابر تجاوز صدامیان ایستادند، گفت: ما هرچه داریم از امام حسین(ع) و نهضت عاشورا داریم و ملت ایران راه ایستادگی و مقاومت را از سید و سالار شهیدان آموخته است.

روحانی تاکید کرد: دشمنان هیچ گاه نتوانسته‌اند ملت ایران را تحت فشار قرار داده و این ملت را تسلیم کنند.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه مردم ایران همواره قدرشناس رشادت ها و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان بوده و هستند، اظهار داشت: حضور پر شور مردم در تشییع پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی نشان داد که ملت ایران هیچ گاه این دلاورمردی‌ها را فراموش نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما مظلومانه جنگیدند و دفاع کردند و در برابر دشمن مردانه و با صلابت ایستادند، گفت: راه حق و مسیر درست در نهایت پیروز است گرچه با سختی همراه باشد.

رئیس‌جمهور با تجلیل از صبر و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تصریح کرد: همسر و فرزندان جانبازان به‌واسطه صبوری‌ها و زحماتی که در زندگی متحمل می‌شوند نزد خداوند مأجور خواهند بود.

همچنین سعید شهریان نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه مجروحیت خود پرداخت.

سعید شهریان جانباز 70 درصد دفاع مقدس در سال 66 در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب قصرشیرین بر اثر اصابت خمپاره از ناحیه پای راست، دست و صورت به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

رئیس‌جمهور در این دیدار که حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید نیز حضور داشت، با اهدا لوح تقدیر از این جانباز والا مقام دفاع مقدس تجلیل کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس