کد خبر 838449
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
 تشییع سه شهید گمنام در بندرلنگه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار گفت: همزمان با روز شهدا، مراسم تشییع ۱۵ شهید در روز چهارشنبه در سطح شهرستان شهریار برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، علی کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار در سخنرانی پیش از خطبه این هفته شهریار با اشاره به گرامیداشت 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز شهدا اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران گنجینه ارزشمند و ستودنی هستند که از لحاظ معنوی تأثیرات بسزایی را در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارند، امروز همه ما وظیفه داریم که برای این گنجینه‌ها محافظانی پرتلاش باشیم و این محافظت با رفع مشکلات و کاهش دغدغه‌های این عزیزان میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید

واگذاری تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام به بنیاد حفظ آثار

کردی تصریح کرد: در سال 96 بیش از 48 یادواره شهید در شهریاربرگزار شده یعنی به طور متوسط هفته‌ای یک یادواره داشتیم، در سال گذشته تشییع 8 شهید در این شهرستان انجام شد و توفیق این را داشتیم که برنامه طرح سپاس که دیدار جهادی با خانواده شهدا است را برگزار کنیم ضمن اینکه روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه به نوعی یوم‌الشهدا در شهرستان شهریار است.

وی با اشاره به مراسم تشییع شهدا گفت: مراسم تشییع 15 شهید در روز چهارشنبه در سطح شهرستان شهریار برگزار می‌شود و در روز بعد در هفت نقطه شهرستان این مراسم تشییع صورت می‌گیرد که امیدواریم با حضور پرشور مردم مراسم خوبی برگزار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس