کد خبر 778971
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
میک مک درموت

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بچه‌ها می‌دانند فردا باید چه کار کنند.

به گزارش مشرق، میک مک‌درموت در نشست خبری دیدار استقلال و سپیدرود رشت، گفت: ابتدا اگر بخواهیم در مورد بازی صحبت کنیم باید برای نظر محمدی سر مربی حریف آرزوی سلامتی کنیم. همه می‌دانند در چه شرایطی هستیم. حرف بیشتری نیست که در این مورد بخواهیم بزنیم. بازیکنان می‌دانند فردا باید چه کنند. در طول هفته خوب آماده‌سازی کردیم. به جز تیم‌های داخلی و خارجی باشگاه آماده هستیم. منتظر شروع مسابقه هستیم.

وی افزود: تمام مسابقات را دیده‌ایم و می‌د انیم سپیدرود زیاد گل نخورده است در فوتبال تنها می‌توان موقعیت ساخت اینکه توپ را وارد دروازه کنیم یا نه به خودمان بستگی دارد. می‌دانیم سپیدرود در فاز دفاع چه کاری می‌تواند انجام دهد و چه کاری نمی‌تواند انجام دهد.

مک‌درموت در رابطه با اینکه در این مدت چه تأثیری روی عملکرد تیم داشته است، خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم خودمان را آماده کنیم به کادری که روی نیمکت نشسته‌اند کاملاً اطمینان دارم و می‌دانم مسائلی که می‌خواهیم را می‌توانند انجام دهند. 

وی در رابطه با اینکه در چمن مصنوعی بازی می‌کند و همچنین در مورد اینکه آیا سرمربی موقت استقلال است، گفت: اجازه بدهید یک مسأله را واضح بگویم من الان سرمربی استقلال هستم و تمام هفته‌ام این مسئولیت را بر عهده داشته‌ام این مسأله واضح است. 25 بازیکن داریم و کادری در کنار ما هستند که با آنها کار می‌کنیم. مربی گلرها هم کنار ما است،و محمد نوازی  جزو کادر باشگاه است  از نوازی خواستیم با ما همکاری کند که او هم از این مسئله خوشحال شد و دو روز به تمرینات آمد. همه تلاش می‌کنند و کمک می‌کنند تا تیم به وضعیت خوبی برسد و باید با این موضوع کنار آمد. 

مک‌درموت در رابطه با وضعیت چمن تصریح کرد: اینکه بخواهیم بگوییم چطور آماده بازی در چمن مصنوعی می‌شویم واقعیت این است که نمی‌توان این آمادگی را به وجود آورد بلکه باید با این شرایط کنار آمد. اگر به کادر بازیکنانمان نگاه کنیم آن نفراتی که تکنیکی هستند می‌توانند با این وضعیت بهتر کنار بیایند. چمن مصنوعی، طبیعی و پارک مهم نیست ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند موفق شوند. 

سرمربی موقت استقلال تأکید کرد: در طول یک هفته اخیر همه تمرکز ما روی این مسابقه بوده است تمام نگرانی کل هفته من این بازی بود تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تا من هستم هواداران ناامید نخواهند شد و ما بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذاریم.

وی در رابطه با تفاوت استقلال او و منصوریان عنوان کرد: به سؤال شما جواب می‌دهم همه ما در نتایج تیم مسئول بوده‌ایم، کادر بازیکنان، مربیان و همه مسئول بودند نه یک نفر و نه یک بازیکن خاص مقصر نبودند همه چیز در این فصل ضد ما بوده است، این مسأله واضح است و می‌توانید آن را مشاهده کنید. نتایج و برخی از تصمیمات بر علیه ما بود، بازیکنانی محروم شدند و مواردی از این قبیل اتفاق افتاد اگر بادی بوزد خیلی اتفاقات می‌افتد. ما بهانه نمی‌آوریم برای خروج از این شرایط خودمان می‌توانیم به خودمان کمک کنیم به نظر شما حریف به ما کمک می‌کند؟ داور به ما کمک می‌کند؟ ما تنها هستیم اما با همه بازیکنان کنار هم هستیم.

وی تأکید کرد: میلیون‌ها نفر هستند که فکر می‌کنند چون ما ته جدول هستیم پس طبعاً تیم ضعیفی هم هستیم ولی اصلاً اینگونه نیست، ما هر روز قوی‌تر می‌شویم. می‌دانید در این فشار کار کردن چقدر همه چیز سخت است؟ بازیکنان من هر روز در چنین شرایط سختی با لبخند وارد تمرینات می‌شوند و کار می‌کنند چون حرفه‌ای هستند. ما تا زمانی که با هم باشیم ایمان داشته باشید این شرایط را شکست می‌دهیم و قوی‌تر می‌شویم و از آن سو همه می‌فهمند که استقلال دارد می‌آید. 

مربی ایرلندی تیم استقلال در ادامه نشست خبری تأکید کرد: می‌دانم که فردا تعدادی از تماشاگران ما نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند و ما فوتبال بازی می‌کنیم برای تماشاگران و این یک نوع تفریح برای آنها است. این ناامید کننده است که آنها نمی‌توانند بیایند و فکر می‌کنم باید از آنها عذرخواهی کنیم اما حتی اگر ۵۰۰ نفر از تماشاگران استقلال به ورزشگاه بیایند آنها بهترین‌ها هستند.

مک درمورت در پایان نشست خبری تاکید کرد: فردا روز بسیار بسیار مهمی برای ما و باشگاه است، فردا روز افتتاح باشگاه است و استقلال ۷۲ ساله می‌شود. ما یک بازی مهم و اتفاقاً یک جشن مهم داریم، می‌خواهیم برای باشگاه آرزوی موفقیت کنیم و از فردا بردهایمان را شروع خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس