کد خبر 778343
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
بحرین

نیروهای امنیتی و مسئولان زندان مرکزی جو بحرین مانع برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در محوطه یا نمازخانه زندان شده و زندانیان را به حبس انفرادی تهدید کرده اند.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه «اللؤلؤه» زندانبانان و مسئولان زندان مرکزی جو در بحرین اجازه نداده اند تا زندانیان سیاسی بحرینی که در این زندان نگاه داری می شوند در محوطه زندان مراسم عزاداری ایام محرم را اجرا کنند.

بر اساس این خبر مسئولان این زندان، زندانیان سیاسی بحرینی را تهدید کرده اند در صورت ادامه عزاداری هایشان آنها را به انفرادی منتقل خواهند کرد و تنها مجوز اجرای مراسم در داخل سلول ها و تا پیش از ساعت ۹ شب را داده اند.

با وجود اینکه پیشتر زندانیان اجازه داشتند در نمازخانه زندان مراسم مذهبی خود را اجرا کنند اما حالا،‌ زندان مرکزی جو بحرین اجازه اجرای مراسم های دینی و مذهبی را به زندانیان نمی دهد به عنوان مثال برگزاری نماز جماعت یا مراسم مذهبی شیعیان در این زندان ممنوع است.

پیشتر نیز نیروهای امنیتی زندان شماری از زندانیان سیاسی را که دست به اعتصاب غذا زده بودند به محوطه بیرونی ساختمان زندان منتقل کرده بودند و در حالی که این زندانیان از وضعیت بد جسمی رنج می برند نیروهای امنیتی زندان با بی توجهی به مطالبات و وضعیت جسمی آنها به نوعی از این زندانیان انتقام می گیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس