کد خبر 778301
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
جودو

سرمربی سابق تیم ملی جودو گفت: منتظر بازگشت محجوب به جودو بودیم و این پیش‌بینی را کرده بودیم، اما باید شرایط را برای بازگشت او مهیاکنیم تا بتواند دوباره برای ما مدال کسب کند.

به گزارش مشرق، مسعود حاجی‌ آخوندزاده درمورد احتمال حضور در کنار تیم نفت مسجدسلیمان در مسابقات لیگ برتر جودو گفت: با توجه به اینکه من کارمند شرکت نفت هستم و تیم نفت مسجدسلیمان وابسته به این شرکت است بنده مکاتباتی را با این تیم داشته‌ام تا در صورت فراهم شدن شرایط به عنوان مدیر فنی کنار این تیم حضور داشته باشم، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست، باید طرفین شرایط را بررسی کنند و پس از آن نتیجه نهایی مشخص شود.

وی درادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با توجه به مشغله کاری که دارم خیلی از شرایط و حال و روز جودوی ایران خبر ندارم و در تلاش هستم تا خلایی را که در شغلم بوجود آمده بود را پر کنم. امیدوارم که جودوکاران تیم ملی موفق باشند.

سرمربی سابق تیم ملی جودو در پاسخ به این سوال که آیا مطلع هستید که محجوب تصمیم به بازگشت به جودو گرفت است، گفت: ما منتظر بازگشت محجوب به جودو بودیم و این پیش‌بینی را کرده بودیم اما گفته بودم که باید شرایط را برای بازگشت او مهیاکنیم تا بتواند دوباره برای ما مدال کسب کند.

حاجی‌آخوندزاده در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: محجوب مدتی را از تیم ملی جودو فاصله گرفته بود و در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد، قطعا می‌تواند با یک مقدار تمرین دوباره به اوج بازگردد. از شرایط او به هیچ عنوان مطلع نیستم اما این را می‌دانم اگر فضا برای محجوب مهیا شود او دوباره می‌تواند مدال‌آوری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس