به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، اين به روز رساني به منظور به روز كردن نتايج و يا داده هاي تاريخي طراحي شده است.
اين شركت آمريكايي برآورد كرده است كه اين تغييرات در الگوريتم اصل آن، در حدود 35 درصد از جستجوها تفاوت ايجاد مي كند.
اين تغييرات سعي در مطابق تر كردن نتايج و تقويت قابليتهايي دارد كه بنا بر اعتقاد گوگل باعث جدا شدن آن از رقبايش مي شود.
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 1
- در انتظار بررسی: 0
- غیر قابل انتشار: 0
-
flowerbud ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶0 0دروغ است ؛ گوگل در طی چند ماه اخیر دوبار الگوریتم جست و جوی خود را به سرعت تغییر داده است و این بدان معنی است که این شرکت تصمیم دارد هرچند وقت یک بار الگوریتم های خود را تغییر دهد . البته در این میان همکاری مایکروسافت با این شرکت نیز در دزدی و جاسوسی اطلاعاتی از کاربران غیر قابل انکار است . هدف این شرکت چیزهای دیگری فراتر از داده های تاریخی است .