کد خبر 777199
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
یمن

نیروهای انصارالله یمن، به مناسبت سومین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر، با خودروهای نظامی زرهی به غنیمت‌گرفته شده اماراتی در صنعاء رژه رفتند.

به گزارش مشرق، همزمان با سومین سالگرد انقلاب «21 سپتامبر» یمن، از روز گذشته، هزاران یمنی از مناطق مختلف صنعاء، شبوه، لحج و ریمه خود را به میدان «السبعین» در پایتخت یمن رساندند و «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب انصار الله یمن نیز روزگذشته ضمن حضور در این میدان، در حکمی، 21 سپتامبر را به عنوان روز ملی در این کشور نامید.

به نوشته «القدس العربی»، دیروز (چهارشنبه)، انقلابیون یمن، با خودروهای زرهی به غنیمت گرفته شده اماراتی در میدان السبعین رژه رفتند.

پایگاه خبری شبکه یمنی «المسیرة» نیز با انتشار تصاویری از این خودروهای زرهی ساخت آمریکا، نوشت: این خودروها را اماراتی‌ها در یکی از جبهه‌های نبرد از دست دادند.

«هیثم قاسم طاهر» فرمانده یکی از جبهه‌های غربی در تعز، که از سوی نیروهای اماراتی تغذیه و حمایت می‌شود، تقریبا 6 ماه پیش در گزارشی از ناپدید شدن 4 خودروی زرهی اماراتی در همگام فرار نیروهایش در جبهه المخا، داده بود.

پایگاه خبری «الشاهد نیوز» نیز نوشت که نیروهای انصارالله روز گذشته با 4 خودروی نظامی در میدان السبعین رژه رفتند و رئیس  کمیته عالی انقلاب انصار الله یمن نیز با یکی از همین خودروها خود را به میدان مذکور رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    3 0
    مال دولت یمنه
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
      0 0
      مال ملت یمنه و دولت مردمیش
  • AE ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    1 0
    ای جان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس