کد خبر 777044
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
استقلال

سرمربی تیم استقلال بر خلاف تمامی بازی های خانگی استقلال از داخل زمین به سمت نیمکت نرفت و از تونل خود را به جایگاهش رساند.

به گزارش مشرق، دو تیم فوتبال ذوب آهن و استقلال با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته شده بود نگذارید دوران دفاع مقدس از یادها برود وارد زمین شدند. این بنر به مناسبت هفته دفاع مقدس در دست بازیکنان دو تیم بود.

*حدود 100 نفر از طرفداران ذوب آهن در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*طرفداران تیم استقلال امیر قلعه نویی را مورد تشویق قرار دادند و وی نیز به سمت استقلالی ها آمد و برای آنها دست تکان داد.سرمربی استقلال بعد از تشویق‌های مکرر تماشاگران مقابل آنها تعظیم کرد.

* قبل از آغاز بازی نصرالله عبداللهی در حالی که دست امیر قلعه نویی را گرفته بود با وی وارد زمین شد و سرمربی سابق استقلال را به سمت جایگاه استقلالی ها هدایت کرد.

*بر خلاف تمام بازی ها که منصوریان از روبه روی جایگاه به زمین می آمد این بار از زیر تونل و بدون آنکه تماشاگران متوجه شوند مستقیما به سمت نیمکت رفت هیچکس وی را قبل از برخورد با قلعه نویی ندید.

*سرمربی تیم ذوب آهن بعد از حضور مقابل جایگاه استقلالی ها به سمت کادر فنی استقلال رفت و مورد استقبال آنها قرار گرفت.منصوریان بعد از خوش و بش با قلعه نویی با تک تک نیمکت نشینان ذوب آهن هم دست داد.

* امید ابراهیمی، امید نورافکن و خسرو حیدری و تمامی نیمکت نشینان استقلال برخورد گرمی با قلعه نویی داشتند.

*محمد نوازی و سعید بیگی در جایگاه ویژه حضور دارند.

* سید حسین حسینی قبل از آغاز بازی با امیر قلعه نویی به خوش و بش پرداخت و از وی رخصت گرفت.

* تعدادی از تماشاگران استقلال که متوجه شدند فقط قلعه نویی در حال تشویق شدن است در اقدامی جالب منصوریان را مورد تشویق قرار دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس