کد خبر 776459
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
اکبر عباسی ملکی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من در تمام ورزش ها بوده ام. من فقط 3 سالن فوتسال ساخته ام.

به گزارش مشرق، اکبر عباسی ملکی در خصوص اتفاقاتی که شب گذشته در برنامه 90 رخ داد اظهار داشت: به هر حال ما هم کم تجربه نیستیم و باید قبول کرد بعضی مواقع اتفاقاتی می افتد که نباید بیفتد.ممکن است بعضی وقتها چالش هایی هم به وجود بیاید ولی شما مطمئن باشید که ما این مسائل را مدیریت خواهیم کرد.ما برای دلمان اینجا هستیم و افرادی با هم اختلاف پیدا می کنند که منافعی داشته باشند. 

وی در خصوص اینکه جباری در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد گفت: جباری با ما هماهنگ کرد و اتفاقا کار خیلی خوبی هم انجام داد. رحمتی هم این روزها درگیری بیماری پدرش است و به تمرینات بر می گردد. این دو نفر سرمایه های استقلال و از صاحبان این تیم هستند که به راحتی آنها را از دست نمی دهیم.رحمتی هر وقت بخواهد می تواند در تمرینات استقلال شرکت کند همانطور که جباری شرکت کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه چطور شد شب گذشته آن صحبت ها در برنامه 90 رد و بدل شد گفت: شما نظر سنجی را دیدید؟ آن نظر سنجی ثابت می کند چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ.نظر سنجی جواب همه را خواهد داد چون آن افرادی که در نظر سنجی شرکت کردند هواداران استقلال بودند و آنها حرف دلشان را با شرکت در نظر سنجی دادند.

ملکی در خصوص اینکه شایعه شده بود وی با پدر علیرضا منصوریان رفاقتی دیرینه دارد گفت: من آذربایجانی هستم و این موضوع را تکذیب می کنم.

وی در خصوص اینکه آیا قبول داد شب گذشته دل هواداران این تیم شکسته شد گفت: به هر حال این صحبت ها نباید رد و بدل می شد ولی وقتی اسم می برند باید روشنگری میشد. من در واکنش به صحبت ها این حرف ها را زدم وگرنه اگر اسمی نمی بردند من اصلا واکنشی نشان نمی دادم.

ملکی با اشاره به سوابق فوتبالی خود گفت: من در تمام ورزش ها بوده ام. من فقط 3 سالن فوتسال ساخته ام. یکی در گیشا و دیگری در چابکسار. ضمن آنکه مدت ها عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی و فدراسیون ناشنوایان و دو و میدانی بودم.ضمن آنکه مشاور ورزشی آقای هاشمی طبا هم بوده ام.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس