تمرین استقلال و پرسپولیس

وضعیت بد این روزهای استقلال شبیه به بیماری اورژانسی است که به شدت نیازمند ورود به بخش درمان فوری است ولی هیچ ارداه ای برای رسیدگی به این مریض بد حال یافت نمی شود.

مشرق - در مواقعی که بیمار از حالت عادی خارج می‌شود و دیگر کاری از دست اهل منزل ساخته نیست به اورژانس تلفن می‌کنند و از نیروهای کاربلد و ویژه کمک می‌خواهند. گاهی هم بیمار را درون تاکسی و آژانس انداخته و به اولین بیمارستان می‌رسانند.

بر اساس این گزارش، تقریباً همه ما تاکنون حداقل یک بار با این قبیل موارد تلخ دست و پنجه نرم کرده‌ایم. امروز هم، چنین وضعیتی در خانواده استقلال اتفاق افتاده است. نگاهی به جدول و جایگاه این تیم نشان می‌دهد حال و اوضاع تیم اصلاً خوب نیست.

4 باخت در 6 بازی و فقط یک گل زده(!) و بدتر از آن تفاضل گل منفی 5 همه و همه دلالت بر این واقعیت تلخ دارد که یکی از دو تیم پرطرفدار ایران با میلیون‌ها هوادار در بد وضعیتی است. هر زمان در خانه، اتفاقی برای یکی از اعضای خانواده می‌افتد وظیفه پدر است که همسر یا فرزندانش را به بیمارستان برساند و الان هم رئیس مجمع در حکم پدر این خانواده باید فکری به حال این بیمار بدحال کرده و تدبیری بیندیشد.

آسیب‌شناسی و پیدا کردن درد، قطعاً کار دشواری نیست و برطرف کردن مشکل گلزنی یا تاکتیک تیمی استقلال حتماً به مراتب از درمان انفارکتوس و گرفتگی عروق راحت‌تر است.

نکته اصلی اینجاست در بخش اورژانس دکتر و دستیارانش با ثانیه‌ها برای نجات جان بیمار سر و کار دارند و کارشناسان در فوتبال با هفته‌ها. آنجا هر ثانیه‌ای که از دست می‌رود خطر شدت پیدا می‌کند، اینجا هر هفته. تغییر در مدیریت باشگاه یا تیم! تغییر در تفکر تیمی و یا هر تغییر دیگری در مسیر درست، اگر همین حالا اتفاق بیفتد قطعاً تأثیرش را در بازی با ذوب‌آهن نمایان خواهد کرد و در غیر این صورت حال این بیمار هفته به هفته بد و بدتر خواهد شد.

آقایان مسئول! مبادا این حال بد، حال هواداری که قلبش به عشق این تیم می‌تپد را در خانه یا روی سکو خراب کند که آنجا دیگر بحث، بحث برد و باخت سر جان یک انسان است نه یک تیم و 3 امتیاز.


* محمدرضا مدنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    0 1
    مسئول باید بره توی زمین!؟
  • ایرج زبده IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    0 0
    نیازی به مداوا نیست فقط قربانی وقایدی را بازی ندهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس