کد خبر 775913
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
پوگبا

سرمربی شیاطین سرخ نسبت به شایعه دوری سه ماهه هافبک ۲۴ ساله خود واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پس از مصدومیت پل پوگبا از ناحیه همسترینگ در جریان پیروزی 3 بر صفر منچستریونایتد برابر بازل سوئیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نشریه «میرر» با انتشار تصاویری از پوگبا که با عصا در حال ترک ورزشگاه اولدترافورد است، اعلام کرد این هافبک فرانسوی چیزی حدود 6 هفته دور از میادین خواهد بود. روز گذشته (یکشنبه) اما نشریه «ساندی تایمز» مدعی شد که این هافبک فرانسوی بیش از سه ماه نمی‌تواند برای شیاطین سرخ بازی کند و برای بهبودی کامل و رسیدن به شرایط بازی به 12 هفته ریکاوری نیاز دارد.

ژوزه مورینیو پس از برتری 4 بر صفر خانگی شب گذشته شاگردانش برابر اورتون در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در واکنش به شایعه خانه‌نشینی طولانی مدت هافبک فرانسوی‌اش گفت: صادقانه باید بگویم که نمی‌دانم پوگبا 12 هفته به دور از میادین خواهد بود یا 12 روز. هر خبر و شایعه‌ای در این خصوص صحت ندارد چون هنوز نمی‌دانیم که پل 12 هفته خانه‌نشین است یا 12 روز.

وی ادامه داد: پوگبا در تشخیص‌های اولیه از ناحیه عضلانی آسیب دیده و دچار خونریزی شده است. نتیجه نهایی در مورد وضعیت پوگبا یک هفته دیگر پس از انجام آزمایش‌های دقیق مشخص خواهد شد. هیچکس از اعضای باشگاه نگفته که پوگبا 12 هفته یا 12 روز دور از میادین خواهد بود. اصلاً چنین چیزی نیست و اطلاعات منتشر شده صحت ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس