کد خبر 773004
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
رایولا

ایجنت جنجالی و مشهور فوتبال اروپا، بازهم صحبت هایی را به زبان آورده که مطمئنا به مذاق بسیاری، خوش نمی آید!

به گزارش مشرق، مینو رایولا اعلام کرد نسبت به پروژه بازسازی میلان، مردد است. او همچنین فکر می کند دیبالا دیر یا زود، یوونتوس را به مقصد یکی از غول های اسپانیا یا انگلستان، ترک خواهد کرد.

رایولا در مصاحبه ای با یکی از برنامه های ورزشی شبکه RAI، پیش از شکست 4-1 میلان مقابل لاتزیو، اعلام کرد به پروژه چینی میلان، اعتقادی ندارد. او گفت:من مشکل شخصی با میرابلی یا فاسونه ندارم. تنها یک مشکل دارم و آن هم این است که به پروژه میلان، اعتقادی ندارم.

احتمالا اگر این مصاحبه پس از شکست سنگین میلان با او ترتیب داده می شد؛ لحن صحبت های رایولا، تندتر هم می شد. او در ادامه صحبت هایش، به یوونتوس و دیبالا رسید. از نظر رایولا، دیبالا در یوونتوس ماندنی نیست و این تیم را به سمت یکی از غول های اسپانیا یا لیگ برتر انگلیس، ترک خواهد کرد. وی گفت:فکر می کنم که دیبالا، یوونتوس را ترک خواهد کرد. خیلی سخت است که در سن او، رهبر و فرمانده باشید. من می توانم ببینم که او در آینده در رئال مادرید یا بارسلونا، تا چه اندازه خوب کار خواهد کرد. شاید هم در منچستر یونایتد یا منچستر سیتی!

دیبالا به تازگی همچون پوگبا، شماره 10 یوونتوس را بر تن می کند. با این حال هافبک فرانسوی با وجود رایولا خیلی زود این پیراهن را از تن خارج کرد و راهی منچستر یونایتد شد. شاید در ذهن رایولا، سناریویی شبیه به پوگبا، برای دیبالا هم وجود دارد؛ اما مشکل اصلی اینجاست که او، ایجنت دیبالا نیست.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس