کد خبر 775910
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
استقلال خوزستان

هافبک و مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از شکست مقابل ذوب آهن از سوی کادرفنی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، طالب ریکانی و حکیم نصاری بعد از شکست 6 بر صفر مقابل ذوب آهن از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفتند.دلیل این تصمیم عبدالله ویسی به اتفاقات بعد از بازی با ذوب آهن بر می‌گردد. ویسی در مصاحبه‌ای هم که روز شنبه با خبرگزاری فارس، انجام داد اعلام کرد به هیچ بازیکنی رحم نمی‌کند و اگر کسی نتواند رضایتش را جلب کند آنها را کنار می‌گذارد.

ریکانی 66 دقیقه و نصاری 90 دقیقه به میدان رفتند. این دو بازیکن در جریان مسابقه نسبت به پاس ندادن و بازی برخی نفرات اعتراض داشتند. بعد از اتمام بازی این صحبت‌ها در رختکن ادامه پیدا می‌کند و این دو نفر به اعتراض خود نسبت‌ به اتفاقات درون زمین و هم تیمی‌هایشان ادامه می‌دهند که در همین حین هوشنگ لوینیان از آنها درخواست می‌کند که به این کار ادامه ندهند. این مسئله و اعتراض‌ها به اطلاع ویسی می‌رسد و او هم که از عملکرد این دو بازیکن ناراضی بوده است تصمیم می‌گیرد فعلا آنها را در اختیار باشگاه قرار دهد تا در این مورد بعدا تصمیم گیری شود.

این در حالیست که مسئولان باشگاه استقلال خوزستان منکر هر گونه درگیری هستند و اعلام می‌کنند هیچ بحثی بین بازیکنان و هوشنگ لوینیان به وجود نیامده است!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس