کد خبر 775849
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
انوشا شاه قلی

شاه قلی گفت: همین که بعد از دو سال لیگ دوباره آغاز شد جای خوشحالی دارد و می تواند برای بازیکنان می تواند خیلی خوب باشد چراکه برگزاری مسابقات تنیس می تواند سطح بازیکنان را بالا ببرد.

به گزارش مشرق، انوشا شاه قلی بازیکن سابق تیم ملی تنیس ایران در خصوص آغاز لیگ چهاردهمین دوره لیگ برتر تنیس اظهار داشت: همین که بعد از دو سال لیگ دوباره آغاز شد جای خوشحالی دارد،به نظرم برای بازیکنان می تواند خیلی خوب باشد چراکه  برگزاری مسابقات تنیس می تواند سطح بازیکنان را بالا ببرد و در بحث درآمدزایی نیز کمک زیادی کند. امیدوارم در سالهای آینده شاهد لیگ بهتری باشیم.

وی در ادامه افزود: مسابقه باعث می شود که بازیکنان دیده شوند و خودشون رو در لیگ نشان دهند. در رقابتهای لیگ امسال بازیکنان جوان زیادی را دیدم که می توانند آینده خوبی داشته باشند، بیشتر تیم ها از جوانان بومی خودشان استفاده کردند و این مسابقات برای دیده شدن  این مسابقات می تواند سکوی پرتاب خوبی باشد.

شاه قلی در خصوص  شرایط تیم ملی ایران اظهار داشت: من ازتیم ملی تنیس ایران خبری ندارم و خیلی هم پیگیر نیستم. باید دید  فدراسیون برای تیم ملی تنیس چه برنامه های دارد. برای تیم ملی ایران آرزو موفقیت می کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس