محسن حسین زاده

بازیکن سابق تیم ملی تنیس، گفت: هیچ وقت شرایط به نفع ما نمی‌شود و نخواهد شد به خاطر اینکه کسانی هستند که در راس قرار دارند و نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم.

به گزارش مشرق، محسن حسین‌زاده بازیکن سابق تیم ملی تنیس ایران  در خصوص آغاز لیگ چهاردهم تنیس بعد از وقفه‌ دو ساله اظهار داشت: به نظر من همین که لیگ بعد از دو سال آغاز شد را باید به فال نیک گرفت. اما لیگی که با قراردادهای پایین بازیکن‌ها بسته می‌شود چه فایده دارد. فقط برای اینکه لیگ شروع شود با ما قرارداد بستند و لیگ را شروع کردند. چرا که ما تنها از لیگ می‌توانیم درآمدزایی کنیم و جز این نمی‌توانیم در تنیس درآمدزایی کنیم. در شرایطی لیگ آغاز شده که درآمد بازیکنان نهایتا در لیگ 5 میلیون تومان می باشد. فکر نمی‌کنم اتفاق قشنگی باشد. فقط می‌توان گفت یک مسابقه‌ای برگزار شده و بازیکن‌ها دور هم جمع شدند.

وی در ادامه افزود: حتی بازیکن‌های خارجی که با بعضی از تیم‌ها قرارداد بستند، فکر نمی‌کنم بیشتر از 2 هزار دلار یا هزار دلار دستمزد بگیرند. من فکر نمی‌کنم برای ایران خوب باشد که لیگ برتر تنیس با این شرایط برگزار شود. به نظرم لیگ برتر امسال مثل یک جام معمولی آدینه می‌ماند چرا که امکانات بدیهی مثل چتر، توپ‌جمع کن و حتی داور خوبی هم نداریم. فکر نمی‌کنم در شان ایران باشد چنین لیگی برگزار شود.

بازیکن سابق تیم ملی تنیس اظهار داشت: به نظر من اگر لیگ برگزار نمی‌شد، بهتر بود چون ما بازیکنان هستیم که بیشتر ضرر می‌کنیم. بقیه افراد برایشان فرقی نمی‌کند ما هستیم که در زمین اذیت می‌شویم و فشارهای زیادی بر روی ما است و چنین لیگی برای ما مناسب نیست.

حسین‌زاده در ادامه گفت: به عنوان بازیکن تیم ملی باید برای تمرین کردن هزینه زمین را بپردازم. به نظر شما چرا باید اینطور باشد. تمام باشگاه‌های تنیس در ایران زیر نظر فدراسیون هستند. حتی فدراسیون برایمان نامه نزده که بخواهیم به عنوان یک بازیکن تیم ملی بدون هزینه تمرین کنیم. فکر نمی‌کنم جالب باشد که بازیکنی در سطح ملی بخواهد برای تمرین کردن آن هزینه بپردازد. در کشورهای اروپایی تمام امکانات برای یک بازیکن مهیا است و با آرامش تمرین کند که بتواند به راحتی مسابقه بدهد و برای کشورش امتیاز جمع‌آوری کند ولی در ایران همه چیز برعکس است.

بازیکن سابق تیم ملی تنیس در ادامه اظهار داشت: متاسفانه آدم‌هایی در فدراسیون هستند که فقط به فکر خودشان می‌باشند و اصلا به فکر بازیکن نیستند که بخواهند برای بازیکن در بحث درآمدزایی کمکی کنند. ما انتظار نداریم که برای ما هزینه‌های زیادی کنند. ولی می‌توانند برای بازیکنان در سطح تیم ملی اسپانسر بیاورند تا بازیکن با آرامش تمرین کند وبا قدرت به مسابقات مهم بین‌المللی برود. ولی این کار را هم نمی‌کنند در صورتی که این کار یک کار پیش‌پا افتاده است و برای فدراسیون آنقدر سخت و وقت‌گیر نیست.

حسین‌زاده در خصوص تیم‌های حاضر در لیگ و اینکه چند تیم مدعی قهرمانی هستند، اظهار داشت: از بین این هفت تیم سه یا چهار تیم مدعی قهرمانی هستند ولی متاسفانه در دوره‌های گذشته هشت تیم مدعی قهرمانی بودند. فکر می‌کنم دلیلش این باشد که برای تنیس ایران ارزش قائل نیستند. در دوره‌های گذشته هر پنج‌شنبه و جمعه به یکی از شهرهای بزرگ می‌رفتیم تا در لیگ بازی کنیم، کیفیت تیم‌ها بالا بود برای مثال این هفته اصفهان می‌رفتیم،‌ هفته بعد مشهد و هفته‌های بعد شهرهایی مثل کیش و شهرهای بزرگ ایران. برنامه‌های تیم‌ها مشخص بود ولی در حال حاضر برنامه مشخصی وجود ندارد. یک هفته مسابقات برگزار می‌کنند و تمام می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: هیچ وقت شرایط به نفع ما نمی‌شود و نخواهد شد به خاطر اینکه کسانی هستند که در راس قرار دارند و نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم اگر بخواهند و به فکر باشند متوجه می‌شوند که قراردادهای تنیس با رشته‌هایی مثل فوتبال که میلیاردی هستند قابل مقایسه نیست. در صورتی که تنیس یکی از رشته‌های سخت دنیا است. این قشنگ نیست که بازیکن فوتبال یک میلیارد بگیرد و بازیکن تنیس سه میلیون تومان، این اتفاق واقعا جالب نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ايمان IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    0 0
    اين بازيكن تيم ملي درست ميگويد اين مسابقه چند جانبس و شكل بازي هاي ليگ را ندارد و اسپانسرها بازي ميكنند و باشگاهي وجود ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس