کد خبر 774645
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
صدا و سیما

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: جمهوری اسلامی ایران را قدرت بزرگ منطقه خواند و گفت: نظام سلطه و در راس آن آمریکا نمی‌خواهد قدرت جمهوری اسلامی ایران رشد و به دیگر نقاط دنیا سرایت کند.

به گزارش مشرق، علی عسکری صبح امروز با حضور در شهر نجف آباد به منزل شهید مدافع حرم محسن حججی رفت و به مقام شامخ این شهید و خانواده جسورش ادای احترام کرد.
وی در منزل شهدای مدافع حرم محمد قاسم زاده و علیرضا نوری حاضر و از مجاهدت این شهیدان قدردانی کرد.

رئیس سازمان صداوسیما در این دیدار امنیت پایدار و کم نظیر جمهوری اسلامی ایران را حاصل خون این شهدا و مجاهدت آن‌ها و خانواده هایشان توصیف و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت معنوی این عزیران و تلاش‌ها و از خودگذشتگی شان توانست معادلات منطقه‌ای؛ و بین المللی را به نفع امنیت ملی خود و جریان مقاومت تغییر دهد.

عسکری، جمهوری اسلامی ایران را قدرت بزرگ منطقه خواند و گفت: نظام سلطه و در راس آن آمریکا نمی‌خواهد قدرت جمهوری اسلامی ایران رشد و به دیگر نقاط دنیا سرایت کند، اما به خواست خدا و تلاش این شهیدان بزرگوار هم اکنون این اتفاق با سرعت به پیش می‌رود.

رئیس رسانه ملی، شهیدان مدافع حرم را سرمایه‌های عظیم ایران اسلامی برشمرد و افزود: امروز جز ایران، کسی در منطقه نمی‌تواند تصمیم با ثبات بگیرد و این به برکت خون شهداست.

عسکری به نقش خانواده‌ها در تربیت چنین فرزندانی اشاره و تاکید کرد: اجر خانواده‌های معظم این شهیدان قطعا کمتر از اجری که خود این شهیدان می‌برند نخواهد بود، چون زینب وار ایستادگی کردند و با جسوری از عزیزترین خود گذشته اند.

در این دیدار خانواده‌های معظم این شهیدان نیز به حرکت در مسیر نورانی آن‌ها تاکید کردند و افزودند: خدا را شکر می‌کنیم که چنین فرزندی به ما عطا کرده است و ما هم توانستیم آن‌ها را تقدیم اسلام و قرآن کنیم.

شهرستان نجف آباد تاکنون ۱۱ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است که رئیس رسانه ملی امروز از خانواده‌های سه نفر از آنان قدردانی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس