فیلم/ درخواست سیراب شیردان از محسن هاشمی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای پنجم شهر تهران به دنبال نقض برنامه‌های شورای چهارم نیست و تمام تلاش ما این است که برنامه‌های مدیریت شهری بدون مشکل اجرایی شود.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای پنجم شهر تهران هیچ گاه به دنبال محدود کردن برنامه‌های شهرداری در ایام اربعین حسینی نبوده است.

وی افزود: اعتقاد ما این است که مراسم اربعین، مراسمی عبادی و سیاسی است و هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن آن الزامی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای پنجم به دنبال تغییر در مصوبه شورای چهارم در رابطه با تعیین میزان هزینه کرد شهرداری در ایام اربعین حسینی نیست تصریح کرد: برای برنامه‌های شهرداری در ایام اربعین حسینی به دنبال مصوبه جدید نیستیم و قرار نیست شورای پنجم مصوبه‌های شورای قبلی را نقض کند.

هاشمی بیان کرد: تغییری در اعتبارات در نظر گرفته شده از سوی شورای قبلی برای اجرای برنامه‌های شهرداری در ایام اربعین حسینی اعمال نخواهد شد.

وی با بیان اینکه " ارائه پیشنهاد به معاونت‌های شهرداری در دستور کار شورای پنجم شهر تهران قرار دارد" خاطرنشان کرد: اعضای حاضر در شورای پنجم شهر تهران پیشنهاداتی را برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های شهرداری در ایام اربعین ارائه کرده اند و سیاست شورای پنجم ارائه پیشنهاد به منظور هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست ارائه شده از سوی اعضای شورای شهر مبنی بر ارائه گزارش کتبی اقدامات شهرداری در ایام اربعین اظهارکرد: از معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درخواست شده که برنامه‌های شهرداری در ایام اربعین را به صورت کتبی به شورای شهر ارائه کرده تا شورا نیز در جریان ریز برنامه‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس