احسانی

مدیر شبکه نسیم روز گذشته، از استودیو برنامه«دلویزیون» وهمچنین سکانس‌های در حال ضبط مجموعه «افسانه هزارپایان» دیدن کرده و در جریان نحوه پیشرفت این برنامه‌ها قرار گرفت.

به گزارش مشرق - محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در این بازدید ضمن گفتگو با عوامل این دو برنامه، از تلاش‌های گروه‌های سازنده در فراهم آوردن تولیدات جدید تلویزیونی در قالب‌های متنوع قدردانی کرد و از عوامل تولید خواست تا با جدیت و دقت، روند تولید را ادامه داده و همواره رضایت بینندگان را در نظر داشته باشند.

احسانی با حضور در استودیو برنامه «دلویزیون» و گفتگو با باربد بابایی (کارگردان و مجری) و هادی دمیرچی (تهیه کننده)، وجود برنامه‌های سرگرم کننده را از جمله مطالبات اصلی مردم و سازمان دانست واظهار امیدواری کرد که این برنامه اتفاقات خوبی را بین مخاطبان رقم بزند.

مدیر شبکه نسیم در ادامه از لوکیشن مجموعه «افسانه هزارپایان» در بخش دیگری از شهرک غزالی نیز بازدید به عمل آورده و به گفتگو با شهاب عباسی (کارگردان)، حسن وارسته (نویسنده) و آرش گودرزی (ناظر کیفی) این برنامه پرداخت. در این بازدید پلان‌هایی از صحنه‌های داخلی این سریال که مربوط به بازار قدیمی بود ضبط شد.

«افسانه هزارپایان» یک طنز موقعیت و کمدی فانتزی با بازی رامین راستاد، رضا توکلی، علی اوسیوند، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران، بیوک میرزایی، عزت الله رمضانی‌فر، تورج نصر و ...است و داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند اما با حمله راهزن‌ها به کاروان آنها مسیر زندگی شان تغییر می‌کند.

علیرضا صباغ (مدیر اداری مالی)، احسان محمدنژاد (مدیر تولید و فنی) و امیرعباس اشرف (مدیر روابط عمومی) شبکه نسیم، محمد احسانی را در این بازدید همراهی می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس