دکتر سلام

علی صدری نیا گفت: دولت با رویکردی کاملا سلیقه‌ای توقعات فراقانونی از مراسم امسال دارد. با وجود این، طبق سلیقه حضرات همه مراحل مجددا طی شده که اسناد آن بصورت کامل موجود است.

به گزارش مشرق، علی صدری نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام درباره برگزاری جشن ۴ سالگی این مجموعه گفت: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از جشن دکترسلام و ثبت نام اولیه ۲۵ هزار نفر برای حضور در این جشن، امسال ما سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را برای این مراسم در نظر گرفتیم و برای ۱۴ هزار نفر کارت ورود به جشن صادر شده است؛ و پنجشنبه ۲۳ شهریور ان شاءالله با قوت این برنامه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.


وی افزود:، اما برای گرفتن سالن در طول دو ماه گذشته عجیب‌ترین فشارها را پشت سر گذاشته‌ایم. ابتدا برای صدور مجوز حدود ۲۰ روز بین بخشهای مختلف دولت پاسکاری شدیم و بعد از مکاتبه با استانداری، ما را به فرمانداری ارجاع دادند و ما از فرمانداری مجوز برگزاری مراسم را گرفتیم. بعد هم با استناد به همین مجوز با سالن ۱۲ هزار نفری قرارداد بستیم و مراحل به اتمام رسید. اما متاسفانه دولت کارشکنی‌های سنگینی را شروع کرد و هر روز یک بهانه برای محدود کردن مراسم امسال تراشید.


کارگردان مجموعه دکتر سلام گفت: دولت با رویکردی کاملا سلیقه‌ای توقعات فراقانونی از مراسم امسال دارد. با وجود این، طبق سلیقه حضرات همه مراحل مجددا طی شده که اسناد آن بصورت کامل موجود است و در صورت لزوم منتشر می‌گردد که حضرات در بخشهای مختلف دولت با اینکه خودشان به لحاظ قانونی حق را به ما می‌دادند، اما از دستور و فشار بالایی می‌نالیدند که باعث شده آن‌ها هم به امضای خودشان پایبند نباشند. الان مشکل ما این است که دولتی‌ها امضای خودشان هم برای خودشان بی اعتبار است. مجوز و قرارداد را می‌بینند، اما باز بهانه می‌تراشند.


صدری‌نیا افزود: مشکل اصلی این است که آقایان در وزارت ورزش همه کارهایشان را تعطیل کرده‌اند و مشغول کارشکنی برای مراسم جشن دانشجویی دکترسلام شده اند. امروز هم یک سناریوی خنده دار جدید راه انداخته اند. با وجود اینکه وسایل گروههای هنری و فنی ما داخل سالن قرار دارد از صبح امروز اجازه ورود به سالن را نمی‌دهند! آقایان پیغام می‍‍ فرستند که بروید در یک سالن کوچکتر جشن را برگزار کنید، آن وقت ما کاری به مراسم نداریم. از چه چیزی می‌ترسید؟ از این جمعیت پرشور و بانشاط دانشجویی؟! چرا می‌ترسید؟! بیایید علنا بگویید از چه چیزی می‌ترسید که همه بدانند.حضرات پشت صحنه از هیچ کاری برای محدود کردن یک مراسم دریغ نمی‌کنند آن وقت خجالت هم نمی‌کشند و شعار حقوق شهروندی و آزادی رسانه‌ها و دانشجویان هم سر می‌دهند! توصیه ام به این دوستان این است که شما که به دنبال ستاره دار کردن ۱۴ هزار دانشجو هستید، دیگر از آزادی حرف نزنید که آزادی از شما خجالت می‌کشد!


کارگردان مجموعه دکتر سلام گفت: با وجود همه این فشارها به استناد قانون و مدارک قانونی و مجوزهای قانونی و قرارداد منعقد شده قانونی، ان شاءالله مراسم جشن دکترسلام بدون هیچ مشکلی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. فقط در یک صورت برنامه برگزار نخواهد شد آن هم اینکه دولت رسما و کتبا بپذیرد که دانشجویان را محدود کرده تا این اقدام گازانبری دولت تدبیر و امید در حافظه تاریخ و دانشجویان باقی بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 13
  • US ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    11 96
    فقط سعی در تخریب چهره دولت دارید
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      56 5
      حرف حساب داری بزن ... الکی شانتاژ نکن
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      35 2
      مثل طوطی هرچی بقیه میگن رو تکرار نکن بعضی وقتها از فکر وعقلت هم استفاده کن آقای روحانی یه چیزاییش خوبه یه چیزاییش هم مثل همین نقد پذیر نبودن بده وسلام
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      7 0
      ـآخه این دولت که دیگه تخریب نداره ؟؟دشمن این دولت عملکرد ناپلئونی خودش هست یک کم اگه برای اقتصاد خرج کنند دیگه احتیاج به این همه شانتاژ ندارید ؟؟
    • تمنا IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
      4 1
      اوه اوه چه پاچه خوار دولت هستین احیانا از اقوام شان نیستید ؟؟؟؟؟
  • US ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    8 63
    در زمان احمدی نژاد همه چیز کنترل شدید میشد و برنامه های از فیلترهای زیادی رد میشدن
    • صادق IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      30 2
      سلام نمی دانم شما این حرف را از کجا آورده اید آنقدر می دانم که دراین دولت تعداد زیادی از وزرا همه امنیتی هستند حالا به این می گوید کنترل شدید یا نمی گویند را نمی دانم اما فقط این را بگم که این دولت طاقت یک کلمه حرفی مخالف و متفوت از نظر و سلیقه خودش را ندارد. نمونه اش را می خواهید لطفا جلسات سخنرانی آقای روحانی را مرور فرمائید. متشکرم
    • بهرام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      38 1
      همون پرچم امریکا کنار اسمت نشون میده چکاره ای :))
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      10 1
      ازنظر اصلاح طلبها هرکی میمره هم تقصیره احمدی نژاده باباخسته نشدید4سال که مملکت دست شماست 4سال دیگه هم باحقه فریب اذهان ملت اومدیدسروکار.ناکارآمدیتون تقصیر دولت قبلی نندازید بگویید عرضه نداریم تمام .
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    10 1
    وعده ما پنجشنبه سالن ۱۲ هزار نفری آزادی
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    4 0
    دکتر سلامی ها شما تنها روشنگران مردمی هستید نباید کوتاه بیایید و ازبیان مشکلات و نقد مسائل کناربکشید اینها شعارازادی می دهند اما درعمل سانسور و شکستن قلم و بستن دهان بیداد می کند خواهشا شما ایستادگی کنید
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    5 0
    خدا سايه اين دولت را از سر ما كم كنه بگوان شا الله
  • سید.م IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    0 3
    دولت را از هر انگ و تهمت و خیانتی محروم نکردید!؟ حالا از دکتر سلام می ترسونید. مگر شیخ حسن تو دانشگاه ننشست و دانشجویان منتقد هرچی خواستند گفتند و امپراطوری رسانه ای شما پخش کرد!
  • علیرضا خ IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    3 0
    سلام، نباید از دولت بیشتر از این توقع داشت.این ماهیت دولتهای سرمایه داری است که اجازه انتقاد به کسی نمیدهند که مردم آگاه نشوند.اگر توجه کنید هر وقت کسی از وزرا انتقاد کرد،بلافاصله از او شکایت کردن یا با چه الفاظی با او برخورد کردند(حتی بعضی از برنامه های سیما را هم تعطیل کردن)چون همه در دولت از سرمایه داران بزرگ هستند.این دولت لزوماً با "دکتر سلام" مشکلی ندارد،مشکل دولت با عملکرد آن است.یعنی دوازده هزار نفر در آن حضور دارند پس یعنی "دکتر سلام" این همه طرفدار دارد.برای همین گفتند اگر در جایی کوچکتر جشن برگزار شود مشکلی ندارند چون این همه جمعیت نمود پیدا نمیکند/در ضمن این جشن باعث روشن شدن افکار هم میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس