هادی قاسمی

تهیه‌کننده مجموعه طنز دکتر سلام با اشاره به ممانعت‌های صورت گرفته برای عدم برگزاری مراسم سالگرد تولد این برنامه بیان داشت:‌ جشن تولد ۴ سالگی دکتر سلام در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود.

هادی قاسمی، تهیه کننده مجموعه طنز «دکتر سلام» در گفتگو با خبرنگار سیاسی مشرق با اشاره به مشکلات پیش آمده در برگزاری جشن سالگرد این برنامه گفت: دو ماه پیش فرآیند درخواست مجوز برای برگزاری مراسم جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام انجام شد و از طریق استانداری و فرمانداری مجوز لازم اخذ شد. ۲۰ روز پیش نیز با مسئولان ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی بر طبق همین مجوز قراردادی تنظیم و امضا شد.

وی افزود:‌ بر طبق همین قرارداد همه اقدامات لازم برای برگزاری جشن صورت گرفت تا اینکه سه روز قبل مسئولان ورزشگاه مانع تراشی‌ زیادی انجام دادند تا برنامه در این سالن برگزار نشود و از ورود عوامل ما برای تدارک جشن در سالن جلوگیری کردند؛ این درحالی بود که برخی از عوامل ما تا روز قبل مشغول به کار بودند و وسایل آنها در داخل سالن با این اقدام مسئولان مجموعه ساعت‌ها محبوس بود.

تهیه کننده مجموعه طنز دکتر سلام با بیان اینکه تلاش زیادی صورت گرفت تا این مشکل رفع شود، گفت: پیگیری‌های لازم با مجموعه حراست وزارت ورزش و جوانان انجام شد و متاسفانه مشخص شد که خود مجموعه وزارت ورزش و جوانان این فضا را دنبال می‌کنند که این جشن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار نشود.

وی افزود:‌ همه مستندات این جریان نیز موجود است. مجوز اداره اماکن گرفته شده و قرارداد ما با مسئولان ورزشگاه نیز موجود است که آنرا به رسانه‌ها ارائه کرده‌ایم و همه فرآیندهای قانونی در این زمینه طی شده اما جالب است که هیچ پاسخ صریح و شفافی در خصوص اینکه چرا نمی‌توانیم در این سالن برنامه خود را اجرا کنیم،  داده نشد.

 تصویر متن قرارداد خبرگزاری دانشجو با سالن ۱۲ هزار نفری آزادی

قاسمی ادامه داد:‌ تنها پاسخ همه مسئولانی که در این حوزه با آنها سرو کار داشتیم به ما این بود که از جای بالاتری این دستور به آنها ابلاغ شده که این مراسم برگزار نشود.

تهیه کننده این برنامه طنز رسانه‌ای با بیان اینکه از راه قانون نسبت به بررسی این موضوع اقدام کرده‌ایم، گفت:‌ امروز شکایت خودمان از دولت و وزارت ورزش و جوانان را به طور رسمی در قوه قضائیه انجام دادیم و در حال پیگیری رسمی و قانونی این موضوع هستیم.

وی بیان داشت: علی رغم همه محدودیت‌هایی که به‌وجود آوردند با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم مراسم جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود.

قاسمی در انتها بیان کرد: متاسفانه دولت بر خلاف تمام شعارهایی که بایستی رسانه‌ها را تکریم کرد و اجازه بدهیم دانشجویان حرف بزنند و فضای باز و نقد موجود باشد عمل کرد اما حرف ما این است که نباید راه آزادی را خصوصا برای دانشجویان بست و باید اجازه داد دانشجویان و جوانان با نگاه منتقدانه و پرشور مطالبات‌شان را پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    45 2
    دولت سیمان
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    5 37
    آب خنک بخورید
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
      2 1
      حالا معلوم شد کی گاز انبری عمل میکنه بهتر اب خنکه رو دولت بخوره که تحملش ببره بالاکه برای بدست اوردن رای به رقیبش تهمت نزنه وملت روفریب نده
  • تمنا بانو IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    23 2
    آقای حقوقدان چه گازانبری شده دهن هارو نمی بست قلم ها رو نمی شکست جدیدا دانشجو هم لوله میکنه هههههه متن خبر رو بخونین ارزش داره مخصوصا آخراشو
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    18 13
    نکنه رییسی رییس جمهوره و ما خبر نداریم!!!
  • زمانی IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    13 4
    دوستان دست اندرکاربرنامه طنزدکترسلام خداقوت بااین اقدام تکنوکراتها تولدتان چشنمگیرترگردید.درپناه خداوند موفق باشید
  • GB ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    2 0
    آقایان به جای این جنگولک بازی های سفارشی به وظایف اصلی خود برسند تا داعش توی روز روشن به مجلس و حرم حمله نکنه!
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    1 0
    جان ؟؟ دولت روحانی راه آزادی را بست ؟؟
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    1 0
    به همه دست اندرکاران دکتر سلام خداقوت باید گفت که با طنازی های هنرمندانه خود توانسته اند مانند یک جراح خبره غده های چرکین جامعه را شناسایی کنند.
  • عادل IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    0 0
    پیگرد قانونی کنید به قوه قضائیه شکایت کنید و حقوق خود را اگر گرفتنی است بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس