کد خبر 773394
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
 قاتلان و شیطان صفتهای پرحاشیه‌ای که هنوز اعدام نشده‌اند

قضات دادگاه کیفری استان البرزبه اتفاق آرا، پسر شیطان صفتی را محکوم به اعدام کردند که دختر جوانی را به بهانه مدل‌شدن و بازی در کلیپ یک خواننده معروف زیرزمینی فریب داده بود.

به گزارش مشرق، راز این واقعه هولناک از شامگاه هشتم خرداد 94 و هنگامی فاش شد که دختر جوانی وحشت‌زده و با صدای بلند از کارکنان یک رستوران در فردیس کرج برای نجاتش از دست یک پسر کمک خواست. همان موقع چند مرد با شنیدن فریادهای او به طرف پراید مشکی دویدند و راننده که نتوانست دختر جوان را همراه خود ببرد، با سرعت پا به فرار گذاشت.

با اعلام این موضوع به پلیس تیمی ازمأموران وارد عمل شدند. دختر جوان هم گفت که ازسوی پسرجوان فریب خورده و از جنوب کشور به کرج سفر کرده ولی طعمه هوس‌های شوم پسر شیطان‌صفت شده است.

نگار - 26 ساله - که خود را مدل لباس معرفی می‌کرد درشرح ماجرا گفت: «چندی قبل دوستم «سارا» به‌بهانه بازی در ویدئو کلیپ یک خواننده سرشناس زیرزمینی، مرا با پسر 25 ساله‌ای به‌نام «پاشا» آشنا کرد و ما از طریق پیام‌های تلگرامی با هم ارتباط گرفتیم. تنها 3 روز پس از آشنایی‌مان، «پاشا» مرا به بهانه بازی در فیلمی به تهران دعوت کرد. حتی برایم بلیت هواپیما هم فرستاد. بدین‌ترتیب با یکی از بستگانم در تهران قرار گذاشتم تا چند روزی میهمان‌شان باشم. به همین خاطر با خیالی آسوده در فرودگاه مهرآباد از هواپیما پیاده شدم.

طبق هماهنگی‌قبلی پاشا در فرودگاه منتظرم بود اما ادعا کرد باید برای بازی در کلیپ با خودروی او راهی محل فیلمبرداری شویم و فرصت زیادی نداریم. پس از طی 45 دقیقه او مرا به آپارتمانی رساند که ادعا می‌کرد محل فیلمبرداری است. با تعجب پرسیدم چرا سایر هنرمندان و عوامل فیلم نیامده‌اند که اوبه من گفت: «تا تو آماده شوی، بقیه هم از راه می‌رسند.» حدود نیم‌ساعت در پذیرایی منتظر ماندم که سکوت مرموز باعث وحشتم شد. تا اینکه «پاشا» با وضعیتی نامناسب در برابرم ظاهر شد و در حالی که در را قفل کرد، مرا با ضرب و شتم به یکی از اتاق‌ها کشاند و به‌طور وحشیانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار داد.

دختر جوان با چشمان اشکبار ادامه داد: من و او هیچ رابطه دوستی و آشنایی نداشتیم و فقط به‌عنوان هنرور، به تهران سفر کرده بودم. بعد از آن لحظه‌های وحشتناک «پاشا» مرا با تهدید سوار خودرواش کرد.این درحالی بود که می‌دانستم سرنوشت شومی در انتظارم است. با این حال لحظه خروج از آپارتمانش، مخفیانه از نمای بیرون ساختمان عکس گرفتم. تا اینکه در خیابان وقتی سرعت خودرو کم شد، از فرصت استفاده کردم و از ماشین بیرون پریدم و فریاد زنان کمک خواستم.»

پس ازطرح این شکایت با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای فردیس، «نگار» به پزشکی قانونی کرج معرفی شد که موضوع آزار و اذیت‌ و چندین مورد جراحت وی تأیید شد.
 

سپس او از پسر شیطان صفت به اتهام آزار و اذیت به عنف و تهدید به انتشار فیلم سیاه شکایت کرد و در حالی که هویت واقعی و محل دقیق زندگی «پاشا» را نمی‌دانست، خواستار دستگیری‌اش شد.

سرانجام کارآگاهان با ردیابی‌های تخصصی، محل زندگی «پاشا»را در منطقه فردیس کرج شناسایی کرده و دختر جوان با بیان جزئیات داخل آپارتمان، وضعیت محل را شرح داد. سپس آپارتمان پاشا به‌طور نامحسوس تحت نظر پلیس قرار گرفت تا اینکه حدود یک ماه بعد او دستگیر و با قرار وثیقه بازداشت شد.

اما ازطرف دیگر «نگار» که درپی بازگشت به خانه پدری، به‌خاطر ضربه شدید روحی بشدت افسرده شده بود، یک شب خود را حلق‌آویز کرد و دچار مرگ مغزی شد. زندگی نباتی او در بیمارستان، 2 ماه طول کشید و سرانجام پزشکان، مرگ قطعی‌اش را اعلام کردند.با مرگ غم‌انگیز دختر جوان پرونده در اختیار شعبه اول دادگاه کیفری (1) کرج قرار گرفت وقاضی «هدایت رنجبر» - رئیس دادگاه - به خاطر حساسیت موضوع، دستور بررسی‌های دقیق را صادر کرد.

پیگیری پرونده پس از مرگ دخترفریب خورده

با درخواست وکیل خانواده نگار، دستور قضایی برای تحقیق از «سارا» و چگونگی آشنایی‌اش با «پاشا» و معرفی «نگار» به وی صادر شد. دختر جوان نیز اظهار کرد: «پاشا» از بستگان یکی از دوستانم بود و 2 سال پیش در تهران با هم آشنا شدیم. او در نخستین دیدارمان از من خواستگاری کرد و قرار شد شرایط ازدواج‌مان را فراهم کند. «پاشا» ادعا می‌کرد در زمینه تهیه و تولید ویدئوکلیپ برای خوانندگان زیرزمینی فعالیت دارد و برای مدل نیاز به دختری جذاب و خوش قیافه دارد. از آنجا که «نگار»، مدل مانتو بود با او تماس گرفتم و بعد هم او را به «پاشا» معرفی کردم که 3 روز بعد هم راهی تهران شد. اما همان شب با پیام‌هایی تلخ وتکان دهنده، ادعا کرد مورد تجاوز قرار گرفته و مرا نفرین کرد. این در حالی است که وقتی از «پاشا» سراغ «نگار» را گرفتم، گفت وی را به کارگردان و گریمور معرفی کرده است وکارها طبق روال پیش می‌رود.
 
در دادگاه چه گذشت

 همزمان با برگزاری جلسه دادگاه، نماینده دادستان خواستار اشد مجازات برای عامل جنایت سیاه شد. در ادامه نیز اولیای دم دختر جوان با حضوردردادگاه خواستار اعدام متهم شدند.سپس قاضی «هدایت رنجبر» - رئیس شعبه یکم دادگاه کیفری کرج - و 2 قاضی مستشار دادگاه با استناد به گزارش پزشکی قانونی و پیامک‌های مبادله شده از سوی متهم در خصوص آزار و اذیت قربانی پرونده، اقرار پاشا پس از دستگیری مبنی بر کشاندن «نگار» به خانه‌اش و نیز بازگو کردن جزئیات داخل خانه‌ توسط دخترجوان قبل از مرگ، ازمتهم خواستند به بیان آخرین دفاعیاتش بپردازد.

اما ناگهان وکیل مدافع «پاشا» ادعای تازه‌ای را مطرح کرد. وی برای نجات موکلش از مجازات گفت: ««پاشا» از سال 88 به دلیل اختلال خلقی در بیمارستان‌های مختلف روانپزشکی تحت درمان بوده و به دلیل مشکلات روحی از خدمت سربازی هم معاف شده است. در سال 90 هم پزشکی قانونی اعلام کرده وی مبتلا به افسردگی و اختلال شخصیت مزمن است که می‌تواند دوره‌های جنون کوتاه‌مدت ایجاد کند. بنابراین «پاشا» در این ماجرا مسئول اعمال و رفتار خود نبوده و به خاطر وضعیت روحی‌اش، درخواست فوری آزادی و درمانش را دارم.»

با این حال قاضی رنجبر، «پاشا» را با قرار بازداشت موقت به زندان فرستاد و از کمیسیون روانپزشکی خواست درخصوص وضعیت روحی متهم و اینکه زمان وقوع جرم مسئول اعمال خود بوده یا خیر نظر بدهند.همچنین دادگاه دستور تشکیل پرونده  متهم را صادر کرد تا از وضعیت خانوادگی، اجتماعی و اقتصادی‌اش هم گزارشی تهیه شود.

پس از اعلام گزارش روشن و شفاف پزشکی قانونی مبنی بر اینکه متهم مسئول رفتارهایش است و حتی در لحظه وقوع جرم و پس از آن به قدری مسلط بوده که طبق نقشه اقدام به صحنه‌سازی و فرار از صحنه جرم و مجازات کرده است، هیأت قضایی دادگاه وارد شور شدند و به اتفاق آرا پاشا را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام با چوبه دار محکوم کردند.این درحالی است که متهم طی 20 روزپس ازابلاغ حکم مهلت فرجام خواهی دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    33 81
    دختره هم باید اعدام بشه. چرا اینجور مواقع فقط پسرارو اعدام میکنن؟
    • ناشناس IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      36 3
      دختره که خودکشی کرد!!
    • ali IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      33 12
      چرا باید اعدام بشه؟! حالت خوبه؟!
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      41 39
      دختری که از شهرستان بدون اطلاع خانواده و خیلی راحت به خونه یه پسر بره ... تا کی باید باید شاهد اعدام جوانان به خاطر رابطه های نامشروعی باشیم که خود خانم ها بهش تن دادن
    • P IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      9 7
      دختران جنوب کشور حرف شنوی از خانواده ندارن و خیلی هم گستاخ و بی ادبن در برابر پدرومادر...
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    67 2
    جالبه از خانواده دختر تا زمان مرگ او خبري نيست!!يعني پدر ومادر اطلاعي از سفر اين دختر به تهران و يا مدل بودن او داشتند و تماشاگر بودند ويا بي خبر ؟؟دختران اسيب پذيرند اما متاسفانه خانواده ها با حذف نظارت از رفتار دخترانشان ژست روشنفكري گرفته و تصور ميكنند باعث پيشرفت انها ميشوند!!!
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    31 3
    جالبه از خانواده دختر تا زمان مرگ او خبري نيست!!يعني پدر ومادر اطلاعي از سفر اين دختر به تهران و يا مدل بودن او داشتند و تماشاگر بودند ويا بي خبر ؟؟دختران اسيب پذيرند اما متاسفانه خانواده ها با حذف نظارت از رفتار دخترانشان ژست روشنفكري گرفته و تصور ميكنند باعث پيشرفت انها ميشوند!!!
  • سیدحامد IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    41 0
    دختران و خانم‌های عزیز، پدران و مادران گرامی باور بفرمایید افراد دلسوزی که بخواهند قدمی برای ما بردارند یا مساعدت خاصی کنند شاید به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد. به هیچ وجه اعتماد بی حد و مرز نداشته باشید. راضی نشید عزیزانتون کیلومترها راه بیان تا کار براشون پیدا شه. حساسیتهای پیرامونی را بالا ببرید. سریع اعتماد نکنید، به سرعت قانع نشید، تنها مسافرت نکنید تنها به محل کار برای اولین بار مراجعه نکنید....به خاطر خودتون هم که شده از خودتون مراقبت و محافظت کنید. این حد از آمار و اخبار قتل و تجاوز تکان دهنده است خانمهای عزیز اعتماد نکنید به راحتی......
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      1 0
      درسته اما باور بفرمایید سخته ! خیلی سخته وقتی احتیاج به کار داشته باشی و کسی هم نداشته باشی که با او دنبال کار بگردی فقط باید خودت را به خدا بسپاری
  • US ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    26 2
    عدم وجود کانون گرم خانواده و نبود پیوند و وابستگی اعضا به یکدیگر این مشکلات رو بوجود میاره ، از اینکه روحیات خیلی از مردم ایران مشکل داره شکی نیست ولی این دلیل نمیشه که نقشه شیطانی بکشی و اجرا کنی ، صدرصد پای اون یکی دختر هم وسطه چون خیلی مشکوک میزنه اون دختری که معرفی کرده باید دستگیر بشه
  • مانترا IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    37 0
    اگر یک درس استفاده از قسمتی از بدن به نام مغز که تاج بدن میباشد و از عقل ومنطق در ان استفاده میشود بسیاری از این اتفاقات نمیافتاد دختر خانمی 26 ساله که تقریبا در کمال پختگی وتجربه مباشد (هم سنهای او در ز مانهای گذشته حتی مادر بزرگ بودند) فریب بلیط مجانی هواپیما را میخورد وبه تنهایی شال وکلاه کرده وبه دیدار فرد ناشناسی میرود یا در خبر دیگری در همین سایت اقا پسر تحصیل کرده ای که حدود بیست سال دارد با کمال حماقت وبا جیب پر از پول ترک موتور یک فرد غریبه مینشیند وهمراه او میرود که به اووعده عتیقه داده است هرچند هیچ کسی نمتواند ادعا کند که در زندگی دچار اشتباه نشده است ولی واقعا ادم از درجه بالای بعضی حماقتها در عین ناراحتی دچار بهت وحیرت میشود
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    20 6
    به درک این فراد باید هرچه زودتر سقط بشن
    • NL ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      6 2
      مامانشون باید سقطشون میکرده که نکرده
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    10 6
    پاشا یه اسم ترکیه
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    8 9
    پاشا یه اسم ترکیه
  • DE ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    21 1
    زشت صورت و زشت سيرت اين ادم و امثال او انگل هاي جامعه هستند ، اعدام حق اين هيولا است،
  • صادق GB ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    30 3
    پسران محترم لطفا اگر قصد انجام اعمال شیطانی را دارید دخترانی را انتخاب کنید که خودشان هم اینکاره باشند. دختری را انتخاب نکنید که حساس باشد و به خاطر کار شما خودکشی کند.
  • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    16 1
    پدر و مادر عزیز اگر بچه ی7 ساله را به مدرسه می بری بدان که فرزند 20 ساله ات که زیبا هم هست در خطر است . جوری مراقبت کن از او که هم آزاد باشد وهم تحت کنترل خودت نه دوستی که دعوتش کند به خانه ی غریبه ها.
    • P IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      4 0
      دختری که اداء لاکچری را در میآورد باید هم عواقبش را بپذیر ..
  • علی IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    10 2
    پیشنهاد میکنم با خانواده ی قربانیانی از این دست مصاحبه و در مورد شرایط زندگی قربانی و تربیت وفرهنگ اجتماعی این افراد مطلب بنویسید مثل حادثه ی آتنا .
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      1 5
      اگه ناموس خودت بود حاظر بودی بیان ازت گزارش تهیه کنن؟
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    13 1
    باز هم پاشا و پاشاهای دیگر ...باید مسیر ازدواج برای پسران و دختران ما فراهم بشه.بی بند وباری ریشه کن بشه.همه ما را...
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    20 1
    ازدواج سخت شده مردم هار شدن
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    17 2
    بعضی از دخترها فکر می کنند خیلی شجاع هستند و بی پروا به دهان شیر می روند اما وقتی متوجه بدبختی خود می شوند که کار از کار گذشته است . آخه یک دختر شهرستانی چطور جرات می کند در تهران با پسری آشنا شده و به خانه اش برود آیا نمی شد همراه با برادر یا پدرش برای آشنایی اولیه با این فیملساز برود وبعدا تصمیم بگیرد؟
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      4 0
      مشكل هميجاست!!از پدر و مادر و برادر خبري نيست!!!!!
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    6 4
    دارم کلی میگم در این رابطه ها همیشه دختر مظلوم و بی گناه جلوه داده میشه. اگر قرار به اعدام هست باید هم پسر اعدام بشه و هم دختر اعدام بشه. وگرنه هیچکدوم رو اعدام نکنن
    • P IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      4 0
      دخترخودکشی کرد، مرررررررررد
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    1 3
    حکم بسیار مسخره ای هست و باید در تجدید نظر یا دیوان شکسته بشه . اگر قرار به اعدام هست هر دو طرف باید اعدام بشن نه تنها یک فرد. طوری برخورد می کنند که انگار مدل شدن در ویدئو خوانندگان غیر مجاز کار بسیار پسندیده ای هست و مشکل حالا اینجا هست که طرف رو فریب دادند! همون نیت دختر که باعث فریب خوردنش شده باعث اشاعه فساد و شبیه فحشا هست.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    6 0
    دختر ها قبل از ازدواج خیلی ساده هستند و براحتی فریب می خورند. من خودم دختر دارم و خیلی نگران آینده اش هستم.
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
      1 0
      من یک دخترمجردم اعتراض درسی داشتم به استادم زنگ زدم گفت بیا برگه ها رو بهت نشون بدم!!! نرفتم ..منو مسخره کرد چون علنا" بهش گفتم نمیآم...با همدستی مدیر گه کلی منو به سخره گرفتن ..
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    3 1
    دختری که مدل می شود خود به خود آمادگی هر کاری را دارد
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    1 0
    باید دو واحد درسی در دبیرستان و دانشگاه برای دختران در موضوع احتیاط در اجتماع و راه های جلوگیری از خطر بزارن ، فقط کافی بود این دختر کمی احتیاط میکرد و بدون همراه مرد دنبال فرد غریبه راه نمی افتاد یا تنها وارد منزلی نمی شد یا قبل رفتن به تهران با فرد مطمئنی مشورت میکرد ، خیلی از دردسرهای غیرقابل جبران به خاطر سادگی و ندانستن هست که اموزش لازم داره
  • مهدی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    1 0
    تو ایران خیلی به زن بها داده میشود متاسفانه خانم ها شدن همه کاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس