کد خبر 769979
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
مجرم نمایه

مردی افغان که به اتهام تعرض به دختری نوجوان حوالی یکی از ایستگاه‌های مترو بازداشت شده بود، با طرح شکایت‌های تازه‌ای مواجه شده است.

به گزارش مشرق، پانزدهم مردادماه امسال دختر ۱۷‌ساله‌ای به نام نیلوفر به اداره پلیس رفت و به اتهام آزار و اذیت و سرقت تلفن همراهش، از مردی تبعه افغان شکایت کرد. دختر نوجوان در شرح ماجرا گفت: روز حادثه ساعت ۸‌شب وقتی از متروی شهید باقری پیاده شدم، پسر جوانی با موتور سد راهم شد.  او جلوی دهانم را گرفت و مرا به داخل جوی آبی انداخت. هر چه مقاومت کردم، فایده‌ای نداشت و او با تهدید مرا مورد اذیت و آزار قرار داد و بعد از آن گوشی‌ام را سرقت کرد و گریخت.

بعد از طرح شکایت تلاش برای ردیابی پسر جوان آغاز شده بود که پدر نیلوفر با مأموران پلیس تماس گرفت و گفت به پسر جوانی مشکوک است و احتمال دارد همان جوان افغان باشد. با این اطلاعات مأموران به آدرس محل کار آن جوان که در یکی از دفاتر شهرداری بود، رفتند و پسر ۱۹ ساله به نام فؤاد را بازداشت کردند. فؤاد ابتدا جرمش را انکار کرد، اما بعد از مواجهه حضوری با دختر جوان به جرمش اقرار کرد و برای تحقیقات اولیه در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد.

 بعد از پایان تحقیقات و اقرارهای متهم، پرونده با توجه به نظریه پزشکی قانونی و تأیید تجاوز به عنف تکمیل شد تا اینکه روز گذشته دو شاکی دیگر نیز در دادگاه حاضر شدند و به اتهام اذیت و آزار و سرقت از پسر ۱۹ ساله افغان شکایت کردند.  یکی از شاکیان که دختر ۱۷ ساله‌ای بود، گفت: وقتی متهم مرا به داخل جوی آب هل داد، تهدید می‌کرد مقاومت نکنم. به حرف‌هایش اعتنایی نکردم و شروع به سر و صدا کردم تا شاید کسی مرا نجات دهد تا اینکه متوجه شدم او چند تی‌شرت اضافه تن کرده است.

او وقتی مقاومت مرا دید، یکی از تی‌شرت‌ها را درآورد و با آن سعی داشت، مرا خفه کند که تسلیم نشدم. سپس تهدید کرد تا زمانی که سوت نزده از جوی آب بیرون نیایم. از ترس قبول کردم و با صدای سوت او رها شدم. او در ادامه گفت: از ترس آبرویم شکایتی نکردم، اما وقتی متوجه شدم او را دستگیر کرده‌اند، تصمیم گرفتم شکایتم را مطرح کنم.   شاکی دیگر که او نیز دختر نوجوانی بود با تأیید این توضیحات شکایت خود را مطرح کرد و گفت: من نیز به همین شیوه در همان ساعات ۲۰ الی ۲۱ گرفتار شدم. متهم علاوه بر آزار و اذیت از شاکیان گوشی و پول نقد سرقت کرده است.

بعد از طرح شکایت از سوی دو شاکی، هیئت قضایی آنها را برای کامل شدن تحقیقات، به پزشکی قانونی فرستاد. قرار است با تعیین وقت، متهم پرونده در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به زودی محاکمه شود.  

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمود IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    11 1
    این حرومزاده ها اگه فورا در ملاعام اعدام بشن دیگه کسی جرات نمیکرد همچین کارهایی بکنن
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    9 1
    اين بي ناموس حرومزاده را بايد سريع اعدام كنن،خدا ميدونه اين انگل چند بار اين کار رو کرده.. افغانيا تا کي مهمونن?! اينا از فاز مهمون و مزاحم رد شدن،دارن يه مشکل اساسي ميشن،. ببرن دم مرز با يه تيپا بفرستنشون خونشون.
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 0
      افغانستانیها شهید زیادی هم داریم ها
  • ا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    3 4
    وقتی قرار هست یک ایرانی برای یک افغانی اعدام کنند باید کلیه افغانیها از ایران اخراج شوند اعدام که کمترین اتفاق است کسانی که ان قضیه را بزرگ کردند میدانند به مرور باعث کینه و دشمنی میشود و اتش زیر خاگستر هست و تبدیل به یک کینه تاریخی میشود و باعث دوری دو ملت برای همیشه,و الا اینهمه ایرانی در کشورهای همسایه بهشون تجاوز میشود خود دولت از قربانیها میخواهد شکایت نکنند یا نوامیس ایرانی را در فرودگاهها به تحریک اسراییلیها که بگویند هیچ قدرتی نیستید از عمد جلوی مردم لخت میکنند هیچ اتفاقی نمیفتد و... متاسفانه در یک کلمه ایران روی هواست و نتایج اینها را به صورت کامل تا چند سال دیگر رو میشود
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 0
      حرف الکی نزن
  • حسین IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    12 0
    اشکال از ارگان های رسمی است (یکی از دفاتر شهرداری )در حالیکه جوانان ما بیکار هستند یک همچین جانوری را استخدام میکنند وبه جان ناموس مردم می اندازند بهتره که ارگان های رسمی بیشتر به قانون احترام بگذارند
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 0
      حرف الکی نزن
  • ن IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    6 0
    جوانهای خودمان بیکار وافغانیها سرکار بنازم به این دولتمردان بی کفایت
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 0
      حرف الکی نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس