کد خبر 773175
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
سریال عقیق

سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی که مراحل ضبط و تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد برای پخش در ایام محرم آماده می‌شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - تصویربرداری سریال مناسبتی «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که مدتی است در سکوت خبری در شهرک سینمایی غزالی کلید خورده در حال انجام است و برای پخش در ماه محرم در حال حاضر مراحل ضبط و تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

سریال «عقیق» عاشقانه‌ای است در دل تاریخ که سعید نعمت‌الله آن را در ۱۰ قسمت به نگارش درآورده است. بعد از «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر»، «عقیق» سومین همکاری مشترک او با بهرنگ توفیقی به حساب می‌آید. در این سریال شبنم مقدمی به عنوان بازیگر نقش اول بازی می‌کند.

در خلاصه داستان سریال تاریخی «عقیق» آمده است: به عَجز مهمونم می‌کنی؟ به تسلیم؟ این چه رضاییِ که باید از ظهر عاشورا و وَقف عقیق و خون پسرم بگذرم؟ رضای کدوم دیاریِ، این رضاییِ که تو می‌خوای...

شبنم مقدمی، هدایت هاشمی، بهزاد فراهانی، نادر فلاح، علیرضا آرا، نسیم ادبی و... از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند. این سریال قرار است در 10 قسمت همزمان با ماه محرم 96 از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس