حیدریان

رئیس سازمان سینمایی با تبریک موفقیت‌های بین‌المللی سینمای ایران در طی یک هفته گذشته، به لزوم هدف‌گذاری جدی در بازارهای بین‌المللی به منظور دست‌یابی به افق‌های بین‌المللی برای سینمای ایران تاکید کرد.

به گزارش مشرق - محمدمهدی حیدریان در خصوص موفقیت‌های دو فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در جشنواره فیلم ونیز و «آپاندیس» در جشنواره فیلم مونترال اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت در عرصه داوری با رخشان بنی‌اعتماد، در حوزه کارگردانی با وحید جلیلوند، در حوزه نویسندگی با حسین نمازی و در حوزه بازیگری با نوید محمدزاده در عرصه جهان درخشیده‌ایم که این نشان‌دهنده آن است که ما در حوزه استوانه‌های سینما کارهای خوبی انجام داده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم هدف گذاری مناسب سینمای ایران در عرصه بین‌الملل گفت: در عرصه سینما ما به تنوع احتیاج داریم و باید همه مردم را هدف‌گذاری کنیم و افق بین‌المللی را برای آینده نزدیک در نظر بگیریم و از تکنولوژی برای بیان فرهنگ و اندیشه‌های خودمان استفاده کنیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر بازارهای جهانی در حوزه «نهضت تولید محتوا» برای سینمای ایران گفت: رویکرد جدی ما جهانی شدن است و ما مدارهای بسته سینما را خواهیم شکافت و به سمت بازارهای جهانی خواهیم رفت و امیدواریم تا با دور کردن حواشی به سمت اهداف اصلی حرکت کنیم.

رئیس سازمان سینمایی کشور در خاتمه اظهار داشت: با دور کردن حواشی از سینما به مسئولان ثابت خواهیم کرد که شایستگی اعتماد به حوزه سینما را داریم و می‌توانیم به سمت افق‌های روشن حرکت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    0 0
    نوشابه باز میکنن برای خودشون و کماکان مردم کشور خودمون با این سینما و آدمهاش قهرن . سینمای ضد ملی !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس