اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص برخورد با کانال های تلگرامی گفت؛ امیدواریم با حضور آقای جهرمی اقدامات بهتری را شاهد باشیم، ایشان جوان و پرشور هستند و امیدواریم قدم های خوبی بردارند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدوهفدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سئوال دیگری درباره لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت گفت: آنچه را که دولت تدوین کرده حدود 90 ماده است که از این 90 ماده، نزدیک به 70 ماده قضایی است و طبیعی است دستگاه قضایی باید نظر بدهد.

وی افزود: این لایحه در معاونت حقوقی قوه قضاییه در دست بررسی است و معاونت با دعوت از نمایندگان دولت و حقوقدانان در دست بررسی دارد.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: دو مسئله باید مورد توجه قرار کیرد؛ نخست اینکه در سیاست های کلی بالادستی و برنامه ششم وظیفه داریم حبس زدایی کنیم و مجازات هایی تعیین شود که از نوع حبس نباشد.

وی افزود: در اینجا مجازات‌های متعددی به عنوان حبس در نظر گرفته شده که باید بررسی شود تا ببینیم کجا می شود کم کرد و از مجازات جایگزین استفاده شود.

معاون اول قوه قضاییه گفت: نکته دیگر جرم انگاری است. الان در بحث رانندگی به پلیس اجازه داده شده اگر کسی تخلف کرد، جریمه کند. بنابراین به این موضوع هم باید توجه شود و باید دید همه چیزهایی که در اینجا جرم انگاری شده، ضرورت دارد یا خیر؟

وی در خصوص برخورد با کانال های تلگرامی گفت؛ امیدواریم با حضور آقای جهرمی اقدامات بهتری را شاهد باشیم، ایشان جوان و پرشور هستند و امیدواریم قدم های خوبی بردارند.

اژه‌ای در خصوص آخرین وضعیت پرونده سفارت عربستان گفت: تعدادی از احکام قطعی و تعدادی تبدیل به مجازات های نقدی شده که یا اجرا شده یا در حال اجراست.

وی در خصوص خبر بازداشت عیسی شریفی گفت: اصل دستگیری درست است و اتهامات ایشان هم مالی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    1 0
    فیلتر خوبه اما از آن بهتر فرهنگ سازی همزمان با فیلترینگ است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس