کد خبر 769899
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
نیروی انتظامی

باند پسران خشن 17 ساله در نیشابورکه دست به کیف قاپی می زدند، متلاشی شدند.

به گزارش مشرق  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان باند نوجوانان کیف‌قاپ 17 ساله شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

حسین بیات‌مختاری اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کیف‌قاپی توسط نوجوانان با یک دستگاه موتورسیکلت موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نیشابور قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی نیشابور با بررسی اظهارات مالباختگان و زمان و مکان سرقت‌ها متوجه شدند، سارقان بیشتر در محدوده‌های خلوت اقدام به کیف‌قاپی کرده و متواری می‌شوند.
فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: پلیس در پیگیری این پرونده با گشت‌زنی‌های نامحسوس به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مظنون که وی قبل از فرار در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
بیات‌مختاری متذکر شد: متهم 16‌ساله در تحقیقات فنی و پلیسی کارآگاهان به چهار فقره کیف‌قاپی با کمک و همدستی دو نفر دیگر از دوستان 17‌ساله‌اش که همگی اهل یکی از شهرهای خراسان‌رضوی بودند، اعتراف کرد، با هماهنگی قضایی دیگر همدستان متهم نیز دستگیر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس