کد خبر 769199
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
سانچز

انتقال مهاجم آرسنال به منچستر سیتی منتفی شد.

به گزارش مشرق، ماجرای فرسایشی و طاقت فرسای انتقال الکسیس سانچز به نظر دیگر به پایان خودش نزدیک شده است. ستاره شیلیایی به هدفش نرسید و در آرسنال خواهد ماند.

بهمه چیز به نظر تمام شده می‌رسید. منچسترسیتی دومین پیشنهادش را هم به آرسنال ارائه کرده بود. پیشنهادی که با پاداش‌ها به 60 میلیون پوند می‌رسید و از قرار معلوم، رضایت توپچی‌ها را نیز جلب کرده بود. از آن سو، آرسنال نیز برای جایگزینی الکسیس به دنبال جذب توماس لمار بود و جالب که در این پروسه نیز موناکو راضی شده بود تا ملی پوش فرانسوی‌اش را با رقمی حدود 100 میلیون یورو به فروش برساند اما به یکباره همه چیز بر هم خورد.

لمار حاضر به پذیرش پیشنهاد آرسنال نشد و اعلام کرد که مایل است با حضور در لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. انتقال لمار به آرسنال که منتفی شد، خود به خود انتقال سانچز به منچسترسیتی نیز لغو شد. حالا سانچز اگر قراردادش را تمدید نکند، باید یک فصل دیگر نیز در امارات توپ بزند. مگر اینکه در آخرین لحظات منچسترسیتی پیشنهادی برای معاوضه بازیکن بدهد یا به یکباره اتفاقی غیرقابل پیش بینی رخ بدهد. در غیر این صورت می‌توانید از ماندنی بودن سانچز در آرسنال اطمینان حاصل کنید. 

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس