کد خبر 767361
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
آرسنال و لیورپول

در مهم‌ترین دیدار هفته سوم لیگ جزیره، آرسنال در حالی میهمان لیورپول است که برای نخستین بار الکسیس سانچس را در ترکیب دارد.

به گزارش مشرق، عصر امروز ساعت 19:30 مهمترین دیدار هفته سوم لیگ جزیره بین لیورپول و آرسنال در ورزشگاه «آنفیلد» برگزار می‌شود. 

از مهمترین نکات این بازی، رسیدن «الکسیس سانچس» بوده و توپچی‌های میهمان می‌توانند از تاثیرگذارترین بازیکن فصل پیش خود برای اولین بار استفاده کنند.

ونگر در این دیدار «دنی ولبک» را به احتمال فراوان نیمکت‌نشین خواهد کرد تا بتواند تونایی مثلث اوزیل، سانچس و لاکازته بیازماید. 

از طرفی «لورنت کوشیلنی» نیز که در دیدار جام سوپرکاپ مقابل چلسی اخراج شد برای دیدار مقابل لیورپول آماده است و مربی فرانسوی ترکیب خوبی برای مقابله با کلوپ در اختیار دارد.

در خط دفاعی، به نظر می‌رسد «ناچو مونرئال» نیمکت نشین شده و کوشیلنی به همراه «شکودران مصطفی» و «سعاد کولاسیناچ»‌ ترکیب 3 دفاعه ونگر را تشکیل دهند. 

در خط میانی نیز آرسن از 4 نفر ثابت خود یعنی «ارون رمزی»، «گرانیت ژاکا»، «هکتور بیرین» و «الکس چمبرلن» استفاده می‌کند. 

و اما کلوپ به نظر می‌رسد نسبت به دیدار مقابل هوفنهایم که عملکرد بی‌نظیری داشت، تغییری در ترکیب ایجاد نکند. 

در خط حمله از مثلث «محمد صلاح»، «روبرتو فیرمینو» و «سادیو مانه» استفاده کرده و دیگر به مانند دیدار قبل از «دنیل استوریج» استفاده نکند.

در خط میانی نیز «هندرسون»، «واینالدوم» و «چان» نیز خوب کار کرده و به احتمال فراوان این 3 نفر نیز، بازیکنان مورد نظر کلوپ برای دیدار مقابل آرسنال لقب گیرند. 

اما در خط دفاعی نشریه گاردین عقیده داشته که «اندی رابرتسون» می‌تواند جایگزین «آلبرتو مورنو» در ترکیب باشد. مدافع تازه‌وارد در دیدار هفته قبل مقابل کریستال پالاس خوب کار کرد و این شانس را دارد که مقابل چمبرلن خودنمایی کند. 

در خط راست دفاعی نیز، با مصدومیت کلاین، همچنان «الکساندر آرنولد» در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و باید دید می‌تواند به عملکرد خوبش ادامه دهد!؟

ترکیب احتمالی دیدار لیورپول مقابل آرسنال از نگاه نشریه گاردین

لیورپول

دروازه‌بان: سیمون مینیوله

مدافعان: دژان لوورن، جوئل ماتیپ، الکساندر آرنولد، اندی رابرتسون

هافبک‌ها: امره چان، جوردن هندرسون، جورجینیو واینالدوم

مهاجمان: محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه

آرسنال

دروازه‌بان: پیتر چک

مدافعان: لورنت کوشیلنی، شکودران موصطفی، سعاد کولاسیناچ

هافبک‌ها: ارون رمزی، گرانیت ژاکا، هکتور بیرین و الکس چمبرلن

مهاجمان: مسعود اوزیل، الکسیس سانچس و الکساندر لاکازته 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس