کد خبر 767867
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
اوزیل

هافبک آلمانی توپچی‌های لندن پس از شکست سنگین تیمش در خانه لیورپول خود و هم‌تیمی‌هایش را مسبب این ناکامی دانست.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آرسنال برای دومین بار در 3 هفته سپری شده از فصل جدید لیگ برتر انگلیس تن به شکست داد. بعد از استوک‌سیتی این بار نوبت لیورپول بود که توپچی‌ها را با نتیجه 4 بر صفر در آنفیلد شکست دهد و هواداران حریف لندنی را از تکرار یک فصل توأم با ناکامی دیگر نگران کند. مسعود اوزیل یکی از بازیکنان آرسنال بود که به خاطر کم‌کاری در آنفیلد مورد انتقاد واقع شدند و خشم هواداران را برانگیختند. این هافبک آلمانی اما در اقدامی غیرعادی پس از بازی در صفحه اینستاگرامش از هواداران عذرخواهی کرد.

اوزیل که برخی او را به نداشتن تعصب نسبت به آرسنال و تلاش برای هموار کردن راه خروجش از ورزشگاه امارات متهم می‌کنند، نوشت: ما را مقصر بدانید، سرمان فریاد بزنید، از ما انتقاد کنید اما بدانید که من هم از بابت بازی‌مان ناراحتم. ما می خواستیم قبل از رفتن به اردوی تیم‌های ملی‌مان، نتیجه‌ای مثبت بگیریم اما در 90 دقیقه عملاً عملکرد خوبی نداشتیم و بدون شک حق لیورپول بود که بازی را ببرد. معمولاً من بعد از تجربه چنین روزهای تلخی آنقدر عصبانی و ناراحتم که سراغ شبکه‌های اجتماعی نمی‌روم و پستی نمی‌گذارم اما این بار نمی‌خواستم بدون آنکه چیزی درباره این بازی بگویم از کنارش بگذرم و به آلمان سفر کنم.

اوزیل پیام خود را اینگونه ادامه داد: به هر حال، توپچی‌ها، من متأسفم به خصوص برای هوادارانی که این همه راه را به لیورپول آمده بودند تا جنگیدن ما را ببینند. ما اما در هفته بعدی بازی‌ها تمام تلاش‌مان را برای ارتقای سطح بازی‌مان انجام می‌دهیم تا این ناکامی را جبران کنیم.

اوزیل تنها بازیکن آرسنال نبوده است که در شبکه‌های اجتماعی از بابت باخت سنگین آرسنال در آنفیلد ابراز تأسف کرده است. الکسیس سانچس، هافبک شیلیایی توپچی‌ها هم که شایعه رفتنش از این تیم به گوش می‌رسد و در این فصل هنوز موفق به بازی برای قرمزپوشان لندن نشده است، در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود در حالتی مغموم پس از تماشای یکی از گل‌های لیورپول گذاشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس