سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان گفت: علیرضا منصوریان به کارش در تیم استقلال ادامه می‌دهد و مشکلی بابت او وجود ندارد.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح استخر شهید حججی در شهر مشهد در مورد وضعیت هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: هیچ مشکلی در خصوص این باشگاه وجود ندارد. هیأت مدیره سر کار خودش است. مدیرعامل هم سر کارش است و تیم هم تمرینات خودش را انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

سلطانی‌فر در مورد انتقاداتی که از علیرضا منصوریان سرمربی استقلال می‌شود، گفت: منصوریان به کارش ادامه می‌دهد وهیچ مسئله‌ای هم بابت آقای منصوریان وجود ندارد. استقلال مدیرعامل و هیأت مدیره دارد که آنها بر کار تیم نظارت دارند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد نتایج ضعیف کشتی در مسابقات جهانی فرانسه، عنوان کرد: نامه خودمان را به فدراسیون کشتی ارسال کردیم و آنها هم پاسخ دادند اما نیاز است تا جلساتی با معاونت ورزش قهرمانی وزارت و فدراسیون کشتی و پیشکسوتان این رشته برگزار شود تا مسائل و مشکلات که روی آنها اتفاق نظر وجود دارد، بررسی شود. با همکاری همه اهالی کشتی در این زمینه آسیب‌شناسی خواهیم کرد تا انشاالله مشکلات کشتی را برطرف کنند.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه امام رضا و ثامن در شهر مشهد گفت:‌این مسائل درون استانی است و استاندار و اداره کل ورزش و جوانان در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند. به هر حال نیاز داریم اگر ورزشگاهی می‌سازیم از آن برای جوانان استفاده و بهره‌برداری کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    1 0
    مگه می تونن ادامه ندن! باید یه میلیارد پول برای اخراجش بدن
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    1 0
    این جواب هم ازسلطانی فردبپرسیدکه چراپرسپلیس هرکاری گفت برای هوادارانش انجام میدهند امااحمیت به هوادارای استقلال نمیگزارد
  • علی GB ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    1 0
    این یعنی هئت مدیره استقلال کشک اصل . یعنی دکور . یعنی عروسک خیمه شب بازی اقای وزیر اگر شما تصمیم گیرنده هستید هئیت مدیره برای چی می خواهی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس