کد خبر 768367
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
محمدحسین قریب فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین آبی‌ها که چندی پیش به سمت رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد، در آستانه جدایی از این جمع اعضای هیات مدیره قرار دارد.

به گزارش مشرق، محمدحسین قریب در ابتدای فصل جاری با حکم وزیر ورزش بعنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد، اما او هرگز در جلسات مربوطه شرکت نکرد. از ابتدای حضور قریب زمزمه‌هایی مبنی بر اختلاف وی با چند عضو از جمله با سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه مطرح شد که البته هیچگاه طرفین این موضوع را تایید نکردند. 

با این حال غیبت قریب در نشست‌های هیات مدیره به این گمانه زنی قوت بخشید. گرچه در خصوص دلایل بروز اختلافات صحبت‌های زیادی مطرح گردید، اما هرگز مشخص نشد که ریشه این اختلافات از کجا نشات گرفته بود. 

غیبت رئیس هیات مدیره استقلال در آخرین و مهمترین نشست آنها باعث شد تا تعداد غیبت‌های متوالی وی از حد نصاب تعیین شده در اساسنامه باشگاه گذشته و طرح سلب اتوماتیک عضویت در هیات مدیره وی مطرح شود.

بعد از پذیرفته نشدن درخواست رییس هیات مدیره از سوی وزیر ورزش برای جلسه‌ای خصوصی زمزمه‌های استعفای وی از هیات مدیره مطرح شد. حالا از یک سو افتخاری پس از نشست روز یکشنبه هیات مدیره رسما به غیبت بیش از ۴ جلسه قریب در جلسات و جدایی اتوماتیک وار او از جمع اعضای هیات مدیره اشاره کرد و از یکسوی دیگر صحبت از استعفای قطعی وی از هیات مدیره جدی تر از همیشه طرح می‌گردد. هرچند که خود قریب در گفتگو با ما این موضوع را نه تایید کرد و نه تکذیب کرد.

در صورت قطعی شدن جدایی قریب از هیات مدیره استقلال، یکی از گزینه‌های نزدیک به جانشینی او سید کاظم اولیایی است. اولیایی سابقه سالها مدیریت در استقلال بعنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره را در کارنامه‌اش دارد و احتمال این که جانشین قریب در هیات مدیره استقلال شود وجود دارد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    0 0
    تقریبا هر کسی علیه منصوریان بوده اخراج شده حتی در حد هیئت مدیره!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس