کد خبر 766766
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
بوکس

با وجود استعفای ناطق نوری و آمدن سرپرست جدید کلید اتاق ریاست فدراسیون بوکس هنوز در دست وی است.

به گزارش مشرق، با استعفای ناطق نوری و  روی کار آمدن افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون کلید اتاق ریاست هنوز در دستان ناطق نوری (رئیس افتخاری ) است. داوری که با حرف و حدیث های زیادی از جمله مغایرت با قوانین اساسنامه فدراسیون های ورزشی به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی شد حالا در اتاق دبیر فدراسیون می‌نشیند و علی دانشمندفر باید به دنبال خالی کردن یکی از اتاق های فدراسیون کم اتاق بوکس باشد.

وزیر ورزش و جوانان در زمان قبول استعفای ناطق نوری یک سال مانده به پایان دوره چهارساله ریاستش حکم رئیس افتخاری بوکس را به وی داد. حکمی که اگر چه در اساسنامه پیش بینی نشده اما به پاس نزدیک به سه دهه خدمت ناطق نوری به بوکس منطقی است.

با این حساب باید دید اتاق ریاست فدراسیون بوکس همچنان در دست ناطق نوری باقی خواهد ماند و وی همچنان بر تصمیم های داخلی فدراسیون نظارت دارد یا پست وزیر ورزش و جوانان بیشتر جنبه تشریفاتی و افتخاری دارد.

ناطق نوری دقایقی پس از استعفای خود در مصاحبه ای عنوان کرد که: «وزیر ورزش و جوانان به من بسیار محبت داشتند و خواستند که همچنان در کنار بوکس بمانم و نیروهای جدید را هدایت کنم. با آقای وزیر ارتباط و دوستی دیرینه داریم و کمک می کنیم که شخصی لایق در ادامه راه بوکس باشد تا فعالیت های این رشته مختل نشود.»

با این حساب می توان گفت تنها امور اجرایی بوکس به دست سرپرست جدید سپرده شده و ناطق نوری همچون دو سال قبل که امور را به دست نایب رئیس خود سپرده بود بر امور نظارت دارد.

این در حالی است که عده ای افشین داوری سرپرست جدید فدراسیون بوکس را متمایل به شرکت در انتخابات فدراسیون بوکس می دانند و با این روند کلاف سردرگم بوکس پیچیده و پیچیده تر می شود و گویا این فدراسیون این روزها تبدیل به رینگی با حداقل سه مبارز شده که زیر نظر رئیس با تجربه و کهنه کار برای نشستن روی صندلی ریاست با هم رقابت می کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس