کد خبر 767698
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
استقلال

درحالی که از تعیین مهلت برای علیرضا منصوریان به عنوان مهمترین خروجی نشست هیات مدیره یاد می شود، اما بیش از آن اختلاف اعضای این هیات علنی شد.

به گزارش مشرق، آخرین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال با همه حاشیه‌هایش روز یکشنبه برگزار شد و مهمترین خروجی این جلسه، نه اولتیماتوم به علیرضا منصوریان، بلکه علنی شدن شدت بالای اختلاف اعضای هیات مدیره این باشگاه بود. 

۱- حسین قریب
محمدحسین قریب، آخرین رییس هیات مدیره استقلال که در تمام مدت ریاستش هرگز افتخار حضور در نشست های هیات مدیره را نداد و یا وقت حضور در این نشست ها را نداشت. قریب روز یکشنبه هم در مهمترین نشست هیات مدیره حضور نیافت تا در جلسه‌ای سرنوشت ساز اعضا بدون حضور رییس دور هم جمع شده و در مورد سرنوشت و آینده تیم تصمیم گیری کنند.

۲- حسن زمانی
جدی ترین مخالف حضور منصوریان در استقلال که مخالفت‌های جدی‌اش را از فصل گذشته علنی کرد و دیروز هم نخستین عضو هیات مدیره بود که پس از پایان نشست با ذوق از فرصت دو هفته‌ای به سرمربی تیم سخن گفت. سخنانی که خشم نایب رییس هیات مدیره و واکنش سریع وی پس صحبت‌های تند زمانی را در بر داشت.  افتخاری به شکلی علنی با مصاحبه‌های زمانی مخالفت کرد و تصمیمات هیات مدیره را با ادبیات خاص خودش انعکاس داد تا اختلاف بین زمانی و افتخاری هم کاملا مشخص شود.

۳- سیدرضا افتخاری
مدیرعامل آبی پوشان که بر خلاف چهره آرامش، باطنی سخت  و سختکوش دارد. رفتار و عملکردش نشان از ایستادگی مقابل رییس هیات مدیره در گذشته و حال دارد. نایب رییس هیات مدیره آبی‌ها اصلی ترین حامی منصوریان در هیات مدیره است و روز گذشته هم همه تلاش خود را برای حمایت از سرمربی تیمش و ابقای او به خرج داد و در پایان نشست هیات مدیره پس از اطلاع از مصاحبه زمانی پیش از آنکه از تصمیمات هیات مدیره سخن بگوید، با عصبانیت پاسخ صحبت‌های زمانی را داد و بیان داشت در جایی که هیات مدیره سخنگو دارد، اعضا نباید در خصوص مسائل مطروحه در آن مصاحبه کنند.

افتخاری از گذشته با زمانی و تفکراتش همراه نبوده و این دو که تنها بازماندگان از هیات مدیره سابق استقلال هستند، همچنان و حتی با شدت بیشتری نقش دو قطب مخالف در هیات مدیره را ایفا می‌کنند.

۴- قراب و ملکی
باید جواد قراب و عباس اکبری ملکی را دو عضو کم حاشیه هیات مدیره استقلال دانست. اما آنچه مشخص است این دو نیز در زمره حامیان منصوریان بودند، اما با شدت و حدت کمتر نسبت به افتخاری. قراب و ملکی همسوتر از دیگران در هیات مدیره آبی پوشان هستند و این دو را می‌توان بیشتر در کنار هم دید و هماهنگی آنها با افتخاری بیشتر است تا زمانی و قریب.

در واقع مهمترین خروجی نشست هیات مدیره باشگاه استقلال اولتیماتوم به علیرضا منصوریان و دادن فرصت برای دو بازی آینده این تیم نبود. بلکه مهمترین خروجی این نشست برملا شدن اختلافات اعضای هیات مدیره بود. اختلافاتی که قطعا روی تیم و نتایج آن هم می تواند تاثیر گذار باشد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    3 1
    دلیل انتخاب همین اعضا محترم توسط وزیر پرسپولیسی اختلاف افکنی بود
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    2 0
    وزیر پرسپولیسی کمر به نابودی استقلال بسته
  • نور IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    3 0
    دولت نمیخاد استقلال نتیجه بگیره ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس