وزیر انرژی پیشین آمریکا

وزیر انرژی پیشین آمریکا هشدار داد در صورت خروج دولت آمریکا از توافق هسته ای با ایران، این کشور منزوی خواهد شد.

به گزارش مشرق، وزیر انرژی پیشین آمریکا در گفتگو با بلومبرگ از تصمیم احتمالی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا به خروج از برجام با عنوان تصمیمی بسیار بد یاد کرد و گفت: خروج از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) آمریکا را در دنیا منزوی می کند. 

بر این اساس ارنست مونیز به راستی آزمایی و تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره کرد و افزود: از آنجا که آژانس پایبندی ایران را به توافق راستی آزمایی می کند ما به آنچه از برجام انتظار داشتیم دست پیدا کرده ایم اما خروج احتمالی ترامپ از این توافق بین المللی سبب خواهد شد ایران بهانه لازم را برای شانه خالی کردن از برخی موارد که در برجام تصریح شده بدست آورد.

وی همچنین به پرسش هایی درباره کره شمالی و بانک اورانیومی پاسخ داد که قرار است در قزاقستان راه اندازی شود و برنامه های صلح آمیز انرژی هسته ای را صلح آمیز نگاه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    0 0
    آمریکا مگر دیوانه است که از برجام خارج بشود. او در حال تکمیل کردن برجام است تا بتواند ما را بیشتر محدود نماید. افتخار ما هم این است که در این محدودیت بمانیم و نتوانیم از آن فرار کنیم و افتخار دولت هم این است که از به به و چه چه دنیا به خاطر این گرفتاری خوشحال باشد و فکر کند که کاری کرده است.
  • صادق ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
    1 0
    سلام رئیس مشرق. راستی چرا پیغامهای من رو دیگه نمیزنی یا بهم ایمیل نمیکنی برم سر بزنم. نکنه حوصله ات از دستم سر رفته. وقت کردی بازم بهم اطلاع بده که کامنتهام رو زدی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس