کد خبر 767260
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
بوکس میودر

قهرمان بوکس سبک‌وزن جهان پس از کسب پنجاهمین پیروزی‌ حرفه‌اش به تمجید از رقیب ایرلندی پرداخت و بازنشستگی‌اش را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، جذاب‌ترین مبارزه بوکس سال میان فلوید می‌ودر، قهرمان بوکس سبک وزن جهان و کانر مک‌گرگور، قهرمان ایرلندی مبارزات آزاد (UFC) صبح امروز (یکشنبه) در سالن تی‌آرنای لاس‌وگاس برگزار شد که این مبارزه را همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود، می‌ودر با در 10 راند به سود خود به پایان رساند و پنجاهمین برد متوالی خود را بدون قبول حتی یک شکست کسب کرد.

می‌ودر پس از این مسابقه به خبرنگاران گفت: خان‌ها و آقایان. امشب آخرین مبارزه‌ام را انجام دادم. امشب من حریفی مناسب را برای تفریح کردن در کنارش انتخاب کردم. کانر مک گرگور، تو یک قهرمان واقعی هستی.

می‌ودر در ادامه تمجیدش از حریف ایرلندی خود عنوان کرد: او واقعاً یک رقیب سرسخت است. ما به هواداران همان نمایشی که می‌خواستند را ارائه کردیم. مک‌گرگور بهتر از چیزی است که تصور می‌کردم اما من امشب بهتر از او بودم. برنامه ما این بود که در راندهای اولیه بگذاریم او خودش را خسته کند و بعد حملات‌مان را آغاز کنیم. من به او در راندهای اول اجازه دادیم سنگین‌ترین ضرباتش را بزند. هدف من این بود که او در راندهای اول ضربه‌های سنگین‌اش را بزند و انرژی تحلیل برود. در آن 25 دقیقه اول مسابقه واقعاً سخت بود. بعد از آن اما او افت کرد و حرکاتش آرام‌تر شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس