قاضی پور

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: در زمان بیطرف سطح آب دریاچه ارومیه ۴ متر کاهش پیدا کرد و سهم او در قتل دریاچه اورمیه حداکثری است.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو در صحن علنی مجلس، گفت: مشکلات آبی در کشور ما که در یکی از مناطق خشک جهان قرار گرفته به دلیل مدیریت ناکارآمد است.

وی افزود:  آقای بیطرف آیا شما می‌توانید با وجود شرکت‌های بیمار زیرمجموعه وزارت نیرو موفق باشید و آیا می‌توانید با تخلفات موجود در نیروگاه‌های برق برخورد کنید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: در زمان وزارت شما اقدامی در مورد بسته شدن حق‌آبه‌ رودخانه هیرمند نشد و سیستان و بلوچستان به این روز افتاد. آیا شما اعتقادی به جمع‌آوری آب‌های سطحی دارید و یا اینکه می‌خواهید درباره انتقال آب از دریای خزر با نمایندگان مخالف این طرح درگیر شوید؟

قاضی‌پور عنوان کرد: امروز خوزستان با مشکلات عدیده روبروست که زیبنده مردم این منطقه نیست، آیا برنامه‌ای برای حل این مشکلات دارید؟ 

وی با اشاره به مشکلات حوزه زیست محیطی گفت: در زمان مدیریت شما در وزارت نیرو چندین دریاچه خشک شد و سطح آب دریاچه ارومیه که آقای رئیس‌جمهور در برنامه‌های خود به آن اشاره می‌کنند و زندگی چندین میلیون نفر به آن بستگی دارد، 4 متر کاهش پیدا کرد. سهم شما در قتل دریاچه ارومیه حداکثری است. امروز پساب‌های صنعتی به دریاچه ارومیه ریخته می‌شود، آیا برنامه‌ای برای حل این مشکل دارید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: آقای بیطرف شما با سد زدن ایران را به جای گلستان به گورستان تبدیل کردید و به جای استفاده از تکنولوژی قنات،‌ قنات‌های کشور را خشک کردید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس