کد خبر 761598
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کرار جاسم

کرار جاسم ستاره این روزهای خط میانی تیم صنعت نفت آبادان است. این بازیکن دیگر عاصی نیست و بعنوان کارگردان اصلی صنعت نفت نقشش را به خوبی ایفا می‌کند.

به گزارش مشرق، نام «کرار جاسم» معمولا بیشتر از آن که استعداد ناب این هافبک عراقی را در ذهن مخاطب متبادر کند، خاطرات عصیانگری‌ها و نا آرامی‌های این بازیکن را به یاد می‌آورد. ناآرامی‌های این بازیکن آنقدر زیاد است که همواره توان بالای فنی او را تحت الشعاع قرار می‌دهد و خیلی اوقات باشگاه‌ها و مربیان حاضرند قید توانمندی‌های فنی این بازیکن را به دلیل بد اخلاقی‌های او بزنند.

وی که بیشترین سابقه همکاری در فوتبال ایران را با فراز کمالوند دارد و با همین مربی و از شهر تبریز به فوتبال ایران معرفی شد، یکی از اولین بازیکنانی بود که در این فصل با صنعت نفت به توافق رسید تا برای چندمین بار شاگرد کمالوند در لیگ برتر ایران باشد.

کرار این روزها هیچ نشانی از ناآرامی‌های گذشته‌اش ندارد و بالعکس به بازیکنی با توانمندی‌های بالای فنی و اخلاقی آرام تبدیل شده است. تا جایی که حتی در مواردی در این فصل دیده شده که او برای پایان دادن به جنجال میان دیگر بازیکنان پادرمیانی کرده است. 

خیلی‌ها بر این باورند که خلق و خوی این هافبک عاصی عراقی با مسائل مالی باشگاهی که برای آن بازی می‌کند ارتباط مستقیم دارد که البته این یک فرضیه رد شده نیست. اما گذشته از مسائل مالی، ارتباط عاطفی کرار با مربیانی که با آنها کار می کند هم در رفتارهای وی در داخل زمین ارتباط تنگاتنگی دارد. کمالوند که سالهاست با کرار ارتباط خوبی دارد از ابتدای این فصل بازیکن عاصی‌اش را تحت مراقبت اخلاقی قرار داده و وی را توجیه کرده که از او در فوتبال ایران بعنوان یک بازیکن بداخلاق و غیر قابل مهار یاد می‌شود. 

سرمربی صنعت نفت دقایق زیادی را صرف مصاحبت با کرار می‌کند تا این بازیکن بتواند آرامش خود را حفظ کرده و از توانمندی‌های فنی‌اش بیشتر استفاده کند.

کرار جاسم با زدن یک گل و ارسال دو پاس گل در سه هفته گذشته از لیگ، یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان تیم صنعت بوده است. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس